NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Merna Ahmed

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
حقيقة:

لما بتتعرف علي شخص جديد وتقربو لبعض شويه بشوية وتبدأئي تحكيلة عن الي عشتية في حياتك قبل كده والبشر الي صادفتيهم والانكسارات الي حصلتلك بسببهم ووقفتك علي حيلك بعد كل مرة خذلان غالبا مش بتعمل ده من باب الفضفضة بس انت بتحاول تفهم الي قدامك بهدؤ انت مريت بإية ووصلت للنقطة الي انت فيها ازاي ولية مش مستحمل وقعة جديدة ولا روحك هتتحمل التعامل عن قرب بناس مشوهين تاني.... بيبقي كأنك بتقولة: متكسرنيش زي غيرك متعملش معايا زي الي عملوة متوجعنيش وتأذيني زي الي قبلك .

والخذلان الاكبر بيجي لما تلاقية بيوجعك بنفس الطريقة الي انت حكيتلة انك بتخاف من انها تحصل معاك ..وساعتها بتتاكد وتقول لنفسك

هو انا هبلة للدرجادي فارحموني ...💔

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: عمرو حسن, نجلاء محمد, المهم و 6 آخرين
هسألك سؤال حد بيجرح حد بيحبه ؟
و لو جرحه فغالبا بدون قصده

حقيقة:

لما بتتعرف علي شخص جديد وتقربو لبعض شويه بشوية وتبدأئي تحكيلة عن الي عشتية في حياتك قبل كده والبشر الي صادفتيهم والانكسارات الي حصلتلك بسببهم ووقفتك علي حيلك بعد كل مرة خذلان غالبا مش بتعمل ده من باب الفضفضة بس انت بتحاول تفهم الي قدامك بهدؤ انت مريت بإية ووصلت للنقطة الي انت فيها ازاي ولية مش مستحمل وقعة جديدة ولا روحك هتتحمل التعامل عن قرب بناس مشوهين تاني.... بيبقي كأنك بتقولة: متكسرنيش زي غيرك متعملش معايا زي الي عملوة متوجعنيش وتأذيني زي الي قبلك .

والخذلان الاكبر بيجي لما تلاقية بيوجعك بنفس الطريقة الي انت حكيتلة انك بتخاف من انها تحصل معاك ..وساعتها بتتاكد وتقول لنفسك

بس مين الي زعلك بس
و هجيب الرجاله و نظبطهولك 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Merna Ahmed
حقيقة:

انت مش هبلة انت بدوري على شخص صادق ووفي تفتحي له قلبك
بس في ناس بتستغل نقاط ضعفك لقضاء مآربهم الدنيئة
حالتك تشبه حالتي كثيراً
ماتشتكيش الا لربنا وما تبينيش ضعفك لحد

• عجبني
مش كل الناس شبه بعض .. ومعاكى الموضوع صعب جدا . بس اكيد فى ناس محترمين كتير وبيحفظوا على ولاد الناس . بس المسألة محتاجة شوية تدقيق .

• عجبني
التفاعلات: مرحب و Merna Ahmed
حاولي تتعلمي من اخطائك السابقه عشان متقعيش فيها تاني متعلقيش نفسك بأي حد بسهوله وخليكي تقيله وتقيله اوي كمان عشان مترجعيش تتكسري وتتجرحي تاني

• عجبني
بجد ايوه بيجرحو بنفس الطريقة وحتي اتعلمت من المشاكل السابقة دي بس بقي عندي خوف من اني اقرب من حد ولو اتكلمت مع حد كلمتين تلاته يبقي كويس
من جوايا بقيت ارفض التعامل مع اي حد فعلا إذا كان ولد او بنت لان الخذلان بييجي من اقرب الناس حتي لو صحاب
ف نفس الوقت انعزالي عن الناس ورفض التعامل مع اي حد دا برضو تاعبني جدا يعني ولا مني عارفه اكون لوحدي و ولا مني عارفه اكون مع حد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بجد ايوه بيجرحو بنفس الطريقة وحتي اتعلمت من المشاكل السابقة دي بس بقي عندي خوف من اني اقرب من حد ولو اتكلمت مع حد كلمتين تلاته يبقي كويس
من جوايا بقيت ارفض التعامل مع اي حد فعلا إذا كان ولد او بنت لان الخذلان بييجي من اقرب الناس حتي لو صحاب
ف نفس الوقت انعزالي عن الناس ورفض التعامل مع اي حد دا برضو تاعبني جدا يعني ولا مني عارفه اكون لوحدي و ولا مني عارفه اكون مع حد
بتحبي نكون اصدقاء

حصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دوري علي الصاحب ال يقبلك زي. مانتي بعبلك وصفاتك الوحشه اطقبل الحلوه
بالجانب المظلم فيكي اكتر من المبهج

دوري علي الصاحب ال يقبلك زي. مانتي بعبلك وصفاتك الوحشه اطقبل الحلوه
بالجانب المظلم فيكي اكتر من المبهج
عندي صحاب 😂😂😂

• عجبني
  • جامد
عودة