NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضة للستات المتجوزة اللي جوزها طلع زي جوزي

مين متجوزة زيي عايزة صديقة افضفض معاها

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Ana.alaa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن يكون بيتناك بس بيعرف ينيك ولا ايه لو عاوزين مساعدة أنا موجود

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
موضوع غير عاديى

ممكن يكون بيتناك بس بيعرف ينيك ولا ايه لو عاوزين مساعدة أنا موجود
صعب جداااااااااااااااااً

واحدة داخلة ع الخاص تقولي ابنها بيتناك من طيازه من شباب الشارع والكل عارف طالع لابوه
بتقولي نسله نسل خولات 😂
ياخوفي لاحمل من جوزي واجيب ولد

• عجبني
التفاعلات: andycat
واحدة داخلة ع الخاص تقولي ابنها بيتناك من طيازه من شباب الشارع والكل عارف طالع لابوه
بتقولي نسله نسل خولات 😂
ياخوفي لاحمل من جوزي واجيب ولد
بسيطة تحملي مني أنا 😝😝😝

هو ايه اللي يخلي راجل يرضى يتناك من طيزه زي الحريم

الستات المتجوزة اللي جوزها طلع زي جوزي اتصرفتي ازاي؟؟؟ وقبلتيه على وضعه ولا كرهتيه
سيبك من التعليقات عشان شايفه التعليقات كلها سلبيه بس هيا دي ميول وكل واحد لي ميولو الشخصيه عادي تقبلي زي ما هوا مش هتخسرو بعض عشان هوا بيحب يبقي ميولو كدا المهم تتفاهمو

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: هانى سلامه و Zezo1980
هو ايه اللي يخلي راجل يرضى يتناك من طيزه زي الحريم
انا بتناك من طيزى بس من البنات والستات وبحس ساعتها بمتعة رهيبة ان الست هيه اللى مسيطرة ومتحكمة فيا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
بتناك صوت على التليجرام منهم لغاية اما الاقى واحدة تنكنى بجد
مش هتلاقي.. الستات عايزة تتناك من كسها بس مش تنيك دي شهوتها تتركب وتتعشر من راجل قوي
وممكن برضو تحس بشهوة انها تشوف راجل فحل ينيك الاولاد الطرية اللي زيك وتستمتع بده جدا.. لكن عمرها ما تحس بمتعة انها تنيك

• عجبني
مش هتلاقي.. الستات عايزة تتناك من كسها بس مش تنيك دي شهوتها تتركب وتتعشر من راجل قوي
وممكن برضو تحس بشهوة انها تشوف راجل فحل ينيك الاولاد الطرية اللي زيك وتستمتع بده جدا.. لكن عمرها ما تحس بمتعة انها تنيك
لا فيه واتنكت منهم فعلا صوت على التليجرام بس بيبقوا خايفين من المقابلة اللى بجد لكن فعلا كانوا عاوزين ينكونى ومستمتعين بده اوووى وهيه حاسة بسيطرتها عليا وانا تحتها وبتناك منها

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%