NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نياك و ذبي هلاك

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
2 ديسمبر 2023
المشاركات
30
مستوى التفاعل
60
الإقامة
الاسكندريه
نقاط
363
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Bebo Tigher, Henish, Aqua و 9 آخرين
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي
امممم ياويلي انا نفسي اخي يعمل فيني كده
 
  • عجبني
التفاعلات: MADAM SOSO, Cpl4fun, نياك و ذبي هلاك و 2 آخرين
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي
اختك اكيد عرفت و انبسطت منك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Cpl4fun، نياك و ذبي هلاك و قحبة اخويا
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي
شوف هي اكيد عرفت وصحت وكانت مستمتعه كمان بس كان لازم تمد ايدك تريحها زي ما هي كانت سبب أنه انت ارتحت
 
  • عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
نفسي يبقاالى اخ يعمل كده
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: XYHero, aldorg, aymen htm و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموقف ده حصل معاي لم كنت في سن المراهقه و كان عندي اختي اكبر مني بسنتين وجسمها حلو و متناسق طبزها كبير و مدور بيتقلب يمين و شمال و ملبنها مش كبير خالص بس حلو و بينطط مع المشي يعني لو ركزت معاها بتسخن فيها ، ندخل في القصه مشينا مناسب خالي في البلد الاسره كلها بعد المناسبة مكنش في سراير تكفي للناس دي كلها فنمنا انا و هي و ابن خالتي عنده 11 سنه في سرير واحد و انا كنت في النص بيناتهم ، انا صحيت مع أذان الصبح لقيت ذبي كان هايج و ده حاجه متعود عليها ، فقلت اريح نفسي شويه قمت قبلت على إبن خالتي بقيت اتحرش فيه و امرر زبي عليه و هيجني لم اتماديت و خرجت ذبي و بديت انزل بنطلون براح بس فجاه كده اتحرك و رفع رأسه ، فقمت خفت و عملت نفسي نايم و قلبت للجهة التاني ولس ذبي بره ما قدرت ادخله و احنا كنا تحت بطانية واحده ، انا مقبل على أختي و منتظر إبن خالتي يرجع ينام بس هو شكله النوم طار منه رقت على ظهر و هو ببص علي السقف ، بعد شويه أختي اتقلبت و طيزها بقى قصادي مكنش عايز اتحرش بيها بس كنت هايج و ركزت في طيزها ما قدرت أمنع نفسي ، مشيت زبي في ضهرها و نزلت بيه لحدي طيزها و بضرب طيزه بذبي براح علشان ما تفيق و سحبت يدي حطيتها في بزازها افشت و سحب يدي سريع ما كان عندها ردت فعل فطيت رأس ذبي في طيزه و عملت العادة السرية لحدي ما خرجت المني كله فدخلت ذبي و سبت المني في بجامتها، دي كانت أحلا عاده سريه انا اعملها و أول مرة اتمتع باختي
ولسه بتهيج عليها 🔥🔥
 
  • حبيته
التفاعلات: قحبة اخويا
ما حاولت مره تانيه
 
تم نقل الموضوع للقسم الصحيح رجاء ملاحظه القسم المناسب للموضوع فيما بعد
@Jack Sparrow
 
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%