NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يبقي من البداية اتقدمو ليكي ليه او الشخص دا اختارك ليه طالما دا تفكيره
مش اتقدم ، هو قابل ابويا وابويا وافق بس بشرط ابوة هو كمان ييوافق ويحضر ، من باب الفضول ابوة طلب يشوفني ويقعد معايا ، هو وأمه عرفو مني حياتي ، واترفضت قبل ما حد يتقدم

معذره: الاخلاق والصفات الشخصية مش مقياس للزواج ، لأنها صفات مميزة لك ولشخصك ، أما الزواج أصبح مشروع ، والسر في من يتربح اكتر ، وجهة نظري لا اكثر
يوماً ما سيذهبُ جمالُ المرأة
وتذهبُ صحةُ الرجل
سيأتي وقتٌ تكونُ به الأموالُ بلا قيمة
والنجاح بلا قيمة
والمناصب بلا قيمة
وسيبقى الحبُّ هو قيمة كل زمان
لأجلِ هذا اليوم ..
"أحسِنوا الاختيار" ❤

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
انفعالى بسبب الفكر دا عموما ان اى حد معاه حبه فلوس زياده يفتكر نفسه اعلى منك دا اسمه مرض وايه الى يخليه يبداء من الاول اصلا طالما رافضين الفكره وتفكيرهم كدا
كل واحد حر في حياته ، ويعشها زي ما يحب

يوماً ما سيذهبُ جمالُ المرأة
وتذهبُ صحةُ الرجل
سيأتي وقتٌ تكونُ به الأموالُ بلا قيمة
والنجاح بلا قيمة
والمناصب بلا قيمة
وسيبقى الحبُّ هو قيمة كل زمان
لأجلِ هذا اليوم ..
"أحسِنوا الاختيار" ❤
عندك حق الحب ، هو الي يبقى

بصى الاساس مش كدا احنا لو احنا الاتنين معدومين مع بعض نسند بعض و نكبر الزواج مسانده و تشارك مش عبئ فرد واحد بيشيله
كلامك صحيح ومكمل لكلامي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للاسف دي الحقيقة الي مش عايزين نفهمها ، انا فعلا لو رضيت علي اي حد يتقدم لي ، شرطي يكون نفس مستوايا المدي عشان ، اقدر اتفاهم معاه ويكون على اد حالي وانا كمان اكون ، مصاريفي علي اد حالته مش ابقي عبئ علية
بلاش تفكري بالطريقة دي لان النصيب بيلعب لعبته ديما

مش اتقدم ، هو قابل ابويا وابويا وافق بس بشرط ابوة هو كمان ييوافق ويحضر ، من باب الفضول ابوة طلب يشوفني ويقعد معايا ، هو وأمه عرفو مني حياتي ، واترفضت قبل ما حد يتقدم
طب هوا عرفك منين او عرف باباكي منين ما هوا قبل اما يقابله اكيد كان عارف الوضع كويس

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
طبعا النصيب مفيش حد يعرف مخبي اية لينا 🍀
يبقي بلاش تحصري نفسك في تفكير ممكن تلاقي عكسه تمام سبيها علي **** و قولي يارب و هتتعدل و هتلاقي الشخص الي يستحقك و يستاهلك

يبقي بلاش تحصري نفسك في تفكير ممكن تلاقي عكسه تمام سبيها علي **** و قولي يارب و هتتعدل و هتلاقي الشخص الي يستحقك و يستاهلك
عندك حق 🍀

• حبيته
التفاعلات: SNIPER89⛓️
بس مش شرط يبقى الطرفين زى بعض الحب ببعمل تنازلات الحب
لو اتوجد الحب مع تكافئ اجتماعي وفكري ، يبقي **** بيحبني واراد لي الخير 🌹

في حفلة كنت مسؤلة عن تنظيمها بوفية
كان لازم يسال و يعرف عنك كل حاجة قبل اما يتسرع و ياخد خطوة زي دي و كمان يعرف اهله قبل اما حتي يفكر انه يقابل باباكي

لو اتوجد الحب مع تكافئ اجتماعي وفكري ، يبقي **** بيحبني واراد لي الخير 🌹
مش شرط توافق اجتماعى فكرى اهم مع الحب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%