NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بالنسبه للجنسين هل بيفرق السن في الجاذبيه للطرف الآخر ولا الأمر بيخلف من شخص لاخر
عن نفسى اموت فى التلاتينية او الأربعينية😂😂

بالنسبه للجنسين هل بيفرق السن في الجاذبيه للطرف الآخر ولا الأمر بيخلف من شخص لاخر
انا عايز اعرف اجابة السؤال ده
يعنى ممكن ست كبيرة تنجذب لواحد صغير ممكن يكون قد عيالها
وايه السبب

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
شوفي اهم شئ الاهتمام لو كل طرف ايا كان سنة لقي الاهتمام من الطرف الاخر صدقيني كل العوامل دي ملهاش لازمة وهيحس انه ملك الدنيا بالشخص دا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجل بيميل للست الكبيرة فعلا دي حقيقة

• أتفق
التفاعلات: عبضو
السن مش هو الفيصل الشخصيه بتفرق اكتر وبردو اجتياجات الطرف التاني هي اللي بتحكم بردو يعني في ستات كبيره بتحب الشباب الخام وفي بردو بيحبو الرجاله الخبره وفي العكس في كل حاجه بس ف الاول والاخر بتعتمد ع احتياجاتك

بتختلف من شخص لأخر 🤷🏻‍♂️

الأمر بيختلف من شخص للتاني

السن مجرد رقم في الهويه إنما الشخص بكل مافيه عيوب على ميزات على جوانب ضعف وجوانب قوه السن مش عامل فيها
السن فرقه الوحيد هو الخبرات والتجارب غير كده لا

الانجذاب والمشاعر ملهمش علاقة بالسن حتي ف الجنس انما ف العلاقات بيفرق لو العلاقة بقت رسمية لو الراجل اكبر ف ده عادي انما لو الست اكبر بتبقي مش الطف حاجة بس عادي ساعات بتحصل والدنيا تمشي

من خبرتي المحدودة ..الجاذبية بين اي طرفين يؤثر عليها عوامل كثيرة من بينها فارق السن ولكنه ليس الأساس..طبعا اتحدث عن الروق العادية ..حتي ٢٠ عاما وحتي عمر ٦٠ عاما للرجل او المرأة ....تحياتي

كل واحد وماغه بس الجنس مش بيفرق فيه سن ممكن واحد ٥٠ تنام مع عيل ٢٠ عادى وهو يمتعها وهى تمتعه وفى واحد ٥٠ سنه ينام مع بنت ٢٠ سنه وهى تمتعه وهو يمتعها الفرق كله فى القدرات

انا بحب الستات الكبيرة وكل ما بأكبر بالسن بعلي السن بزيادة. بس اخري ٥٨

السن ب النسبالي ملوش علاقه خالص لا بحب ولا بجنس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%