NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال فرصة أم لعنة | السلسلة الاولي | حتى الجزء الثالث 18/5/2023

طمنتنى ياجدع 😂
شكلك واقف على المشهد الجنسى
**** ينور عليك 😅 مش عايز اعمل موقف جنسي غير مبرر عايز اي حبكة تدخل عقل القارئ ومش عارف اجيبها
 
**** ينور عليك 😅 مش عايز اعمل موقف جنسي غير مبرر عايز اي حبكة تدخل عقل القارئ ومش عارف اجيبها
مشهد واحد كفيل انه يخلى القصة فى قسم القصص الجنسية وبما انها فى المحارم فا لازم مع اخته مش شرط المشهد يبقى فى الجزء التانى مهدله الاول
 
  • أتفق
التفاعلات: Dark storm
عاش يابرنس بدايه موفقة
 
  • أتفق
التفاعلات: Dark storm
مشهد واحد كفيل انه يخلى القصة فى قسم القصص الجنسية وبما انها فى المحارم فا لازم مع اخته مش شرط المشهد يبقى فى الجزء التانى مهدله الاول
صح
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و M o u s a
بداية موفقة
بس ياريت ماتقلبش جن و عفاريت و خزعبلات فى الاخر
فى انتظار ابداعك
 
  • أتفق
التفاعلات: Dark storm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاش يا بطل استمر ♥♥🔥
 
  • أتفق
التفاعلات: Dark storm
بداية موفقة
بس ياريت ماتقلبش جن و عفاريت و خزعبلات فى الاخر
فى انتظار ابداعك
هي مش هتقلب جن وكدا بس عشان اكون مفهمك بردو انها هقلب بحاجة فانتازيا في السكة دى وانا كاتب ان تصنيفها فانتازيا فانت لو مش حابب الفكرة تقدر متقرأش القصة دا امر بردو يرجعلك
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و sekoseko87
هي مش هتقلب جن وكدا بس عشان اكون مفهمك بردو انها هقلب بحاجة فانتازيا في السكة دى وانا كاتب ان تصنيفها فانتازيا فانت لو مش حابب الفكرة تقدر متقرأش القصة دا امر بردو يرجعلك
شكرا على ردك
و هتابع معاك و متوقع تبقى حاجة كويسة
وانا تابعت معاك المتشرد قبل كدة
و كنت بكتبلك ملاحظاتى و انت علقت عليها
و فضلت متابعها لغاية ما قلبت على ملوك الجن و بصراحة ما كملتهاش

مش عشان القصة وحشة
لكن عشان انا ما بحبش النوع ده من القصص
و هى قصص ليها معجبين كتير
فبطلت اعلق و اكتفيت بعد المتابعة او التعليق

و اتمنى القصة دى تكون جميلة و تظهر فيها ابداعاتك

بالتوفيق
 
  • حبيته
التفاعلات: Dark storm
شكرا على ردك
و هتابع معاك و متوقع تبقى حاجة كويسة
وانا تابعت معاك المتشرد قبل كدة
و كنت بكتبلك ملاحظاتى و انت علقت عليها
و فضلت متابعها لغاية ما قلبت على ملوك الجن و بصراحة ما كملتهاش

مش عشان القصة وحشة
لكن عشان انا ما بحبش النوع ده من القصص
و هى قصص ليها معجبين كتير
فبطلت اعلق و اكتفيت بعد المتابعة او التعليق

و اتمنى القصة دى تكون جميلة و تظهر فيها ابداعاتك

بالتوفيق
يكفيني شرف بس انك اتفرجت على القصة هحاول انزل قصة في فترة قريبة تكون نفس دماغك ومش هتدخل خالص في سكة الفانتازيا دي

شكرا جدا على تعليقك ومرورك الجميل 💙
 
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و sekoseko87
يكفيني شرف بس انك اتفرجت على القصة هحاول انزل قصة في فترة قريبة تكون نفس دماغك ومش هتدخل خالص في سكة الفانتازيا دي

شكرا جدا على تعليقك ومرورك الجميل 💙
هسه فنتازيا او واقعيه المهى تنزل القصه جزء الثاني وينا
 
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66
حلوه اوي كملها ❤️
 
  • أتفق
التفاعلات: Dark storm
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
التفاعلات: Dark storm
هههههههههههههه ايه الحلاوة دي بس ايه الاسم الجاحد ده مراجيح مراجيح يعني
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Dark storm
يسطا جامد اوي اوي اوي
 
  • حبيته
التفاعلات: Dark storm
اهلا بيكم في سلسلة جديدة وفكرة محدش فكر فيها في هذا المنتدى الجميل جدا خالص
كوباية شايك ولا فنجان قهوتك وبقصماتك وحصلنى 😉😁

الفصل الاول

اعرفكم بنفسي انا شهاب 21 سنة 178 سم جسمى مظبوط إكتافى عريضة بس بردو جسمى مش معضل وكدا لا جسمي في العادي منه بس من غير كرش . انا طالب في كلية التمريض السنة الثالثة بشتغل في مستشفى خاص من افخم مستشفيات المحافظة جنب دراستى عشان اوفر مصاريفي وعندى شقة في منطقة شعبية شوية بس حجمها كويس.
حياة باين انها جميلةو وهادية وخالية من اى تعقيدات او مسؤوليات صح ؟! لفلي يبنى الكاميرا كدا على الجنب التانى : شغلى غير قانوني عشان انا لسة متخرجتش يعنى لو اتعكشت هتحبس كنت مفكر انى مرتبى هيبقا خرافى وكدا صح هههه غلبان انت و**** انا بقبض 1200 جنيه اول عن اخر ويدوب مكفي نفسي مع معاش ابويا المتوفى من 7 سنين (هو انا نسيت اقولكم) انا اسف معلش نسيت اقولكم ان ابويا وامى ماتو حادثة قطر واتحرقوا مع اللى اتحرقوا وانا ومئات زيي اتيتموا بدرى بسبب اهمال ناس مش بتأدي وظيفتها (( اظن مش محتاج اوضح اكتر)) اتربيت مع اختى الكبيرة ايمان اللى اكبر منى ب5 سنين وهى اللى ربتني وكانت مكان امي واتجوزت دلوقتي وقعدت بعدي بمسافة مش بعيدة
لسة شايفها حياة حلوة وجميلة ؟ ع العموم كفاية رغي كدا لسة في كتير هتشوفوه يلا بينا

صحيت من النوم على صوت المنبه كانت الساعة 6.30 قومت وخدت شاور ولبست هدومى وظبطت نفسي عشان اروح الكلية وطلعت لبست الكوتشي وطلعت قفلت باب الشقة ورايا ولقيت جارتي إلهام خارجة من شقتها وهى اول ما شافتنى صبحت عليا : صباح الخير يا باشممرض الحارة
انا بهزار : صباح النور يامزة الحارة
إلهام ضحكت : هتفضل طول عمرك بكاش كدا
نزلنا على السلم سوا وهي بتكلمنى : اختك عاملة ايه ؟
انا : كويسة
إلهام : طيب لما تكلمها قولها الهام زعلانة منك عشان مبتسأليش فيها
انا : يوصل ان شاء ****
إلهام : الا قولى حق يامنيل على عينك انت مش ناوى تتجوز
انا : كنت ناوى وكان قدامى عروسة بس ايه يا إلهام لهطة جشقطة بس للأسف راحت من ايدي
إلهام : ليه بس حصل ايه؟
انا : اتجوزت
إلهام : ودي مين دي بقا ياموكوس ؟
انا : واحدة ساكنة في الشقة اللى قصادي
إلهام فهمت ان انا بتكلم عنها واتكسفت وخدودها المليانة احمرت وراحت خبطانى في كتفى وكنا وصلنا لمدخل العمارة فيها خبطتنى في كتفى وجرت على برا ووقفت تاكسي بسرعة وانا طلعت وراها وزعقت : يسهلوا ياعم فلوسنا كترت وبقينا نركب تاكسي
إلهام طلعت دماغها من الشباك وطلعتلى لسانها باستفزاز ودخلت تانى
انا : هتفضل طف-لة عمرها ما هتكبر ابدا [ طبعا انت مستغرب طريقة الكلام بيني وبين إلهام الحقيقة هى ان الهام صديقة الطفولة بتاعتى انا واختى وبعاملها زي اختى الكبيرة بالظبط و لان الشقة اللى هيا ساكنة فيها دي شقة والدها بس بعد ما امها وابوها ماتو وكانت لسة مخطوبة وجوزها مكنش جهز حاجة قالتله انهم هيسكنوا في شقة ابوها عشان تسهل عليه وفي نفس الوقت متبقاش سابت المكان اللى فيه ذكريات حياتها ]
ستوووب
إلهام 38 سنة 160 سم ميلفاية الحارة كلها عليها جسم يحل من على حبل المشنقة بزاز اكبر من المتوسط ومشدودة وطيزها واااخ من طيزها المهلبية اللى بتترج مع اقل حركة وسطها المعقول لا هو رفيع ولا هو عريض اوفر حاجة كدا في المظبوط منه وهيا بصراحة جسمها كله قمة في التناسق ولبسها كله عبايات ديقه من عند منطقة الصدر وواسعة في الباقى وساعات قليلة بتلبس جيب بتكون ديقة ومجسمة طيزها ، الهام متجوزة محمود دكتور صيدلي وراجل قمة في الاحترام وطيب وعلنياته ع الاخر مع ذلك يخليك تحبه كدا من مجرد الكلام معاه ، الهام شغاله مدرسة في مدرسة اعدادى اولاد ومخلفة عبدو 12 سنة

نرجع تانى

روحت ركبت الميكروباص وطبعاً مش محتاج اقولك على المرمطة اللى بنشوفها والمنيكة اللى السواقين بتعملها وبتركب بنات بس 😅 وانا وانت عزيزي القارئ بنعاني من العنصرية 😂 المهم اني بعد ساعة وربع وصلت الكلية ودخلت الحمام ضربت البالطوا الشياكة وطلعت على المحاضرة وقابلت فوق صديقي الحميم عيسي
عيسي سلم عليا : ايه يعم اتأخرت ليه كدا ؟
انا : هيكون من ايه من الزفته المواصلات
دخلنا المدرج وقعدنا وطبعا كالعادة مش بجتمع انا وهو في محاضرة ونفهم حاجة دايما بنقعد نضحك ونهزر وبينتهى بينا الامر مطرودين برا المحاضرة بس النهاردة عدت على خير والدكتورة مطردتناش وخلصنا يومنا على الساعة 12 تقريباً وطلعنا عيسى قالى : هتيجي نقعد على القهوة شوية
انا بصيت في ساعتى وقولتله : معلش يوم تانى بقا عشان الشيفت بتاعى هيبدأ كمان نص ساعة يدوب هلحق اركب والحق اوصل
عيسى : تمام يا صاحبي بكرا نتقابل سلام
انا : سلام
شاورت لميكروباص من اللى بتلف في وسط البلد دي وركبت فيه وربع ساعة كنت واقف قدام المستشفى ودخلت سلمت على بتوع الامن عشان انا مصاحبهم ودخلت غيرت هدومي ولبست اليونيفورم بتاع التمريض وروحت على قسم الطوارئ اللى انا شغال فيه مع دكتور اسمه عمر ودا دكتور لسة متخرج بقاله سنتين بس طيب ومحترم جدا وتطلعش منه العيبة زي ما بيقولوا دا زائد انه شاطر جدا في شغله ،، دخلت القسم وسلمت عليه وقالى : يلا بقا يابطل عشان عندنا شغل كتير
بدأت الحالات تدخلنا زي الشلال اللى قلبه واقف واللى في غيبوبه واللى واخد طلقة او مغزوز بمطوة وطبعا قسم الطوارئ دا من اعنف الاقسام في المستشفى من ناحية الشغل ومحتاج انك يكون عندك هدوء اعصاب وسرعة تفكير عشان تلحق الواحد اللى قدامك المهم مش هدخلكم في تفاصيل متهمكمش انى بعد 3 ساعات شغل متواصل اخيراً جه ميعاد البريك بتاعنا وكان مدته ساعة فروحت انا والدكتور عمر على الكافيتريا بتاعت المستشفى وخدنا وجبات الغدا المخصصة لينا وبعد ربع ساعة قولتله :انا هطلع كدا اسلم على المشرفة فوق وارجعلك
عمر : خلاص ماشي
طلعت الدور الثالث قسم الباطنة ودخلت وروحت عند كورنر المشرفة وكانت فيه ميلف بلدى شغاله فيه ومخدتش بالها منى وانا قولتلها : يا مساء العسليات مربات قشطات شاريك ولازق فيك بغرا وانت شمتانلى في اللى فاقد الذاكرة ... اه ياقلبي
المشرفة ضحكت وقالتلى : سلامة قلبك ياخويا ..... ازيك ياشهاب عامل ايه؟
انا : زي الفل يا ست الكل ياجوجو ياعسل انت
جهاد ابتسمت ابتسامة ترد الروح كدا وقالتلى : مش هتبطل بكشك دا ؟
انا : وابطله ليه اما هو بيخليني اشوف ابتسامة القمر
صوت بنت من ورايا : اجبلكم اتنين لمون وشجرة
لفيت ليها : و**** وطلعلك صوت ياشبر ونص
البنت خبطتنى في بطنى وهى متغاظة : بس متقولش شبر ونص بس
انا وجهاد ضحكنا جامد وجهاد قالتلى : خلاص بقا يا شهاب متدايقهاش دي من دور اولادك بردو
البنت وشها احمر من الغيظ وقالتها : انتى كمان يامس جهاد بتركبي معاه ع الخط
انا حطيت ايدي على راسها اللى يادوب كانت واصلة لحد نص صدري ونعكشت شعرها وقولتلها : خلاص يا عسل متزعليش ... مديت ايدي في جيبي وطلعت جنيه .... خدي روحى هاتى بيه مصاصة
البنت دبدبت في الارض زي الاطف-ال وسابتنا ومشيت وهى عمالة تأفأف واحنا الاتنين فطسنا على نفسنا من الضحك

استوب استوب يعم انت هسيبك انا من غير ما اعرفك ع الناس دى اكيد لأ

جهاد 42 سنة 165 سم مشرفة قسم الباطنة بطه بلدى زى الكتاب ما بيقول طيز كبيرة وعريضة بزاز عملاقة ومدلدلة وسط عريض جسم زي الجيلي وبيترج كلها ساعت تمشي وهى اساسا لبسها كله بلوزات وجيب ديقة بتبقى مفصلة جسمها تفصيل ( وغالبا كل المرضي اللى بيدخلوا القسم دا بيخفوا 😂 ) ... جهاد مطلقة وساكنة وحدها في شقة خدتها من جوزها بحكم المحكمة

البنت التانية هي سارة 23 سنة 153 سم لسة في سنة الامتياز وبردو زي حالاتي شغلها مش قانوني بس هيا بتشتغل في المستشفى دي عشان الخبرة ولما تتخرج تكون ثبتت نفسها في مكان وتقدر تشتغل بسرعة .. سارة تحسها بنت لسة في خامسة او سادسة ابتدائي واي حد يشوفها ميقولش اكتر من كدا ودا بسبب امكانياتها الضعيفة يعني البزاز تعتبر مش موجودة الوسط والطيز رفيعين وهى نحيفة نحافة شديدة بس مع كدا محدش يقدر يقول انها مش حلوة بالعكس قد تكون من اجمل بنات المستشفى وشها كدا اللى هو بيسموه ( بيبي فيس baby face ) حاجة كدا كيوت في نفسها شعرها اسود قالب على بنى وعينيها زرقة ، سارة عندها اعاقة في رجلها من يوم ما اتلودت وبتعرج كدا وهى ماشية بس طبعا دا مقللش منها حاجة على الاقل بالنسبالى

نرجع تانى
جهاد : بقولك ايه يا شهاب روح والنبى كدا هاتلى الدوا دا من المخزن
انا : بكام ؟
جهاد : نعم؟!
انا : هعمل كدا بكام ؟
جهاد : هديك خمسه جنيه
انا : لأ انا مش عايز فلوس
جهاد : امال عايز ايه ؟
انا : عايز بوسة
جهاد ضربتنى وزقتنى : امشي يلا
مشيت وروحت اجيب الدوا من المخزن اللى من اخر الدور في مكان فاضي لوحده المهم انى روحت على المخزن وكان الباب مردود شوية ولسة هدخل سمعت صوت من جوا وركزت كان صوت غريب مش قادر افهمه وفيه صوت همهمة ضعيف كدا فبصيت من الجزء بين الباب والحيط كدا فشوفت منظر اول مرة بحياتي اشوفه على الحقيقة شوفت مشرف الدور التاني واقف وساند على ترابيزة في وسط المخزن ومنزل بنطلونه وفي بنت ممرضة قاعدة بين رجليه وبتمص زوبره ، انا كنت اول مرة اشوف المنظر دا على الحقيقة صحيح انا شوفته آلاف المرات في افلام السكس بس بصراحة كون انك تشوفه على الحقيقة دي حاجة تانية وقفت اتفرج كام دقيقة وبعدين طلعت تلفونى ولقطت صورة ليهم وكان وش البنت باين لانى كنت شايفهم من جنبهم الشمال المهم لقيت البنت بتزود في سرعة المص والمشرف دا بدأ يطلع منه صوت آهات فانا بعدت عن الباب يجي اتنين متر وعملت صوت خطوات برجلى عشان يسمعوا ومفيش دقيقة ولقيت المشرف دا طالع وبيظبط هدومه فدخلت لقيت البنت الممرضة دي واقفة عامله نفسها بتجيب دوا من الرفوف فروحت ناحيتها وقولتلها : ازيك يا شيرين
شيرين لفت وبصتلى وقالتلى : اهلا ازيك يا شهاب
بصيت في وشها وضحكت وروحت حاطط ايدي في جيبي ومطلع علبة مناديل وطلعت منها منديل وروحت ماسح شوية لبن كانو نازلين تحت شفايفها وضحكت وقولتلها : خلي بالك عشام مرات المشرف وليد ست مفترية اوى انا عارفها .... ويبقا اقفلي الباب كويس مش كل الناس هتشوف وتسكت زيي
ستووب
شيرين 29سنة 170 سم شرموطة المستشفى كلها ... شيرين متجوزة بس جوزها كان ديلر واتقبض عليه وخد تأبيدة وهي شغالة كدا تمص لدا شوية وتتناك من دا شوية وكله بحسابه عشان هيا شغاله في المستشفى ومش بتقبض غير 1200 جنيه زيي لانها بردوا مش قانونى ويي بس تختلف انها تبع حاجة اسمها اكاديمية تمريض و،ي اكاديمية بتاخد فلوس من الناس وتضحك عليهم وتقولهم هنطلعكم تمريض تشتغلوا وبتديهم دورة 3 شهور عن الحاجات الاساسية وتتفق مع مستشفى معين وتروح تشغله والمستشفى يطلع بنسبة من الحوار ... شيرين عود فرنساوي بطل طيز مظبوطة ومدورة ووسط رفيع وبزاز قد الرمانة وبشرة قمحاوية وشعر بني ودايما لبسها كله ديق وبيفصل جسمها تفصيل وبيخلي الرجالة كلها تريل عليها
نرجع تانى
المهم خدت الدوا اللى كنت عايزة ومشيت روحت اديته لجهاد وهي قالتلى : ايه اتأخرت ليه كدا يا شهاب؟
انا : معلش اصل مكنتش لاقي الدوا
جهاد : مش لاقيه ايه يبنى دا في وشك اول ما تدخل
انا : خلاص بقا ياجهاد انت ليكي اكل ولا بحلقة ... شوفت سارة واقفة معاها فحبيت الطف الجو شوية فقولت لجهاد : بقولك انا همشي عشان البريك قرب يخلص خلي بالك من بنتك بقا هااا [ قصدي على سارة ]
سارة زاحتنى : ياعم غور بقا دانت مستفز
جهاد ضحكت جامد وانا سيبتهم ونزلت كانت البريك خلاص قربت تخلص فكملت شغل انا والدكتور عمر لحد بليل الساعة 12:30 لحد ما الشيفت بتاعى خلص وروحت الحمام غيرت ولبست هدومى وخدت الهدوم معايا عشان اغسلها وركبت ميكروباص ودانى لحد الجامعة وبعدين ركبت من الجامعة لحد البيت وخدت في الطريق كل ساعة ونص ولما طلعت على الشقة طلعت المفتاح وحطيته في الباب وجيت افتح لقيت الكالون مش مقفول اساسا فكلمت نفسي : ايه دا انا فاكر انى كنت قافل الباب بالمفتاح ورايا
هرشت في دماغي وانا بحاول افتكر بس انا متأكد انى قفلته بالمفتاح وقولت : احية ليكون في حرامي دخل سرق الشقة
فتحت الباب بسرعة ودخلت ادور في الصالة الاول لقيتها متلمستش دا بالعكس دي مترتبة فكلمت نفسي : يكونش لما دخل ولقاها مبهدلة سرق ورتبها .... ايه العبط اللى انا بقوله ده
دورت في الادراج والنيش وكنت بتمم على الحاجات بس كل حاجة تمام رفعت مرتبة الكنبة وبصيت تحتيها بردوا كل الاوراق والحاجات المهمة موجودة وتمام وقفت افكر لحظة كدا وبعدين قولت : الفلوس في اوضتي ينهار اسوح دي كل اللى معايا
جريت بسرعة على الاوضة وفتحت الباب بسرعة واتصدمت من اللى لقيته قدامى !!!


معلش بقا الفصل صغير بس عشان بس كنت عايز اكتب بسرعة وانزل القصة عشان اثبت رجلى وابدأ فيها ومأجلهاش كتير لانها مهمة وهتعرفوا دا بعدين اوعدكم هنتظم في التنزيل واجزاء اكبر تشجيعكم بقا كدا عشان نكمل ونبقى احلى عيلة في المنتدى

بحبكم وبحب مين يحبكم سلااام 💙🤗

ورجعتلكم تانى بالفصل التانى من سلسلة فرصة أم لعنة طفي النور من حواليك واعمل كوباية شاي وهات البسكويت اللى فايض من العيد وسجارتك وتعالى نتفرج على الجزء سوا 😂
بعتذر بقا عن الاسم اللى انتوا شايفينه دا حصل غصب عني كان عليا حكم ولازم انفذه انى اغير اسم الاكونت ولسة قدامى 24 ساعة لحد ما اقدر ارجع الاسم القديم 🤦‍♂️
وياريت ب** عليكم الرجالة الحيحانة تبطل تخش تقولي عايزين نتعرف واللى يقولى ممكن رقمك واللى يبعتلى صور لبتاعه 🤦‍♂️😂 انا مش هقعد افهم كل واحد الحوار 🙂 ** يساعد البنات يأخي على اللى بيشوفوه 🤦‍♂️

الفصل الثاني

وقفنا الفصل اللى فات لما دخلت واتصدمت باللى شوفته !!!
دخلت الاوضة عشان اشوف لتكون الفلوس اتسرقت ولقيت اختى إيمان نايمة على السرير على بطنها وفخادها كلها عريانة وجزئ من كسها باين فاتسمرت مكانى وانا واقف اتفرج عليها وزبي هاج وبقا زي سيخ الحديد وفضلت واقف اتفرج يجي نص ساعة وانا مش بعمل حاجة غير انى بلعب في بتاعى وشوية لقيت اختى بتتحرك فجريت على برا لحسن تشوفنى وطلعت على الصالة وجبت مخدة من بتوع الكنبة وحطيتها على الارض ونزلت نمت عليها وقعدت افتكر منظر شيرين وهي بتمص لوليد في المخزن وافتكر منظر طيز اختى مقدرتش استحمل فقومت على الحمام وشغلت فيديو سكس وريحت نفسي زي باقى شباب المنتدى التعبانين 😂 ورجعت فردت جسمي على الارض تانى ونمت من التعب ومفوقتش غير على ايد بتهزني وصوت حد بيصحيني فتحت نص عين لقيت اختى بتصحيني وبتقولى : اصحى ياشهاب عندك كلية هتتأخر
انا : الساعة كام ؟
إيمان : سبعة ونص
انا فركت عيني وجيت اتحرك كان جسمي متكسر من النومة على الارض فقولتلها : سيبيني انا تعبان ومش هقدر اروح النهاردة يبقى صحيني بس على قبل الضهر عشان اروح المستشفى
إيمان : طب قوم ياحبيبي نام على سريرك جوة قوم انا عارفة ان جسمك اتكسر من النومة على الارض
قومت بالعافية ومشيت زي المكسحين لحد السرير ومصدقت اترميت عليه وروحت في سابع نومة

ستووب
إيمان 26 سنة 168 سم كيرفي بالمعنى الحرفي للكيرفي طيز كبيرة ملبن بتبقا بارزة اوى في البيجامات وغيره هي اساسا من وهى صغيرة ملبن وجسمها فاير ، بزازها في المتوسط منه كدا وطرية طراوة السنين ، عندها كرش صغير ووسط رفيع هيا من الاخر ساعة رمل في نفسها ، بشرتها بيضة وشعرها اسود طويل وناعم .... ايمان خريجة كلية تربية قسم لغة عربية ومتجوزة سامح مهندس IT من 4 اسنين ولسة مخلفتش

بعد شوية مش كتير يعني فوقت على صوت صويت جاي من الشارع تحت عمارتنا فقومت وانا بقول : هو يوم ابن متناكة انا عارف
قولت اقوم اشوف في ايه فروحت نحية الصالة وكنت قادر اتحرك شوية وبصيت واتفزعت لما لقيت استاذ اسماعيل واقع على الارض وسايح في دمه ومراته جنبه بتصوت والناس ملمومة ايمان جات وقفت جنبي وبصت اول ما شافت المنظر شهقت من الرعب انا مفكرتش كتير ونزلت جري من الدور الرابع وكذا مرة ورا بعض كنت هقع اتكسر بس ربك ستر ووصلت قدام العمارة وجريت على استاذ اسماعيل وكنت بزيح كل اللى اشوفه في وشي لحد ما وصلت ليه ومراته كانت قاعدة جنبه تصوت وتعيط فزعقت فيها : هو دا وقته يا ولية انتى .. انت شاورت لواحد من الواقفين وقولتله : خدها بعيد
وبصيت للبقية وزعقت : انتوا واقفين تتفرجوا واحد فيكم يتصل بالاسعاف بسرعة
حطيت ايدي على رقبة استاذ اسماعيل محستش نبض فنزلت بودنى جنب مناخيره اسمع نفس بس مفيش كان قاطع ماية ونور فبدأت اعملهCPR او انعاش للقلب وبضغط على صدره وبعدين عطيته نفسين وشاورت لشاب من اللى واقفين وقولتله : روح بسرعة على الصيدلية اللى على اول الشارع وقوله عايز جهاز الصدمات بسرعة قدامك دقيقتين والراجل يموت
الشاب جري بسرعة راح يجيب الجهاز وانا رجعت اضغط على صدره تانى واديله نفسين ولقيت الشاب جاي يجري وفي ايديه الجهاز فروحت ماسك القميص الى كان لابسة الاستاذ اسماعيل ورحت فاشخ القميص نصين ولزقت الكفوف بتاعت الجهاز على صدره و وكان قاعد تلاتة حواليه واللى ماسك ايده واللى ماسك رجله فقولتلهم : ابعدوا عنه
واحد فيهم : ليه؟
انا : انت لسة هتسأل انا هكهربه ولو الكهربا مسكت في واحد فيكم هتوقف قلبه في لحظتها
كلهم بعدو عنه وانا صعقته فجسمه اتنطر معايا لكن مفاقش فصعقت تانى لقيته راح واخد شهقة كدة وفتح عينيه وبعدين غمض تانى فحطيت ايدي احس نبضه لقيته اشتغل بس ضعيف ورجع يتنفس تانى
بصيت على دماغه لقيتها بتخر ددمم ورجله نفس الامر فقلعت التيشيرت بتاعي لانه كان نضيف وقولت للشاب : روح الصيدلية وقوله عايز كيس قطن ولفتين شاش ولزق ومعقم بسرعة وقوله الحساب عند شهاب
راح الشاب يجيب الحاجات وانا قطعت التيشيرت نصين وحطيت اول نص على رجله وقولت لواحد يساعدني ويفضل دايز على الجرح عشان يوقف نزيف وحطيت التاني على دماغه وضغطت عليها عشان النزيف يقف وبعدين قولت للرجالة : عايزين نشيله ونحطه في مكان نضيف عشان هنا المكان كله تراب والجروح كدا هتتلوث ولو في حد عنده لوح خشب او اي حاجة نرفعه عليها يبقا احسن
راح واحد جاب لوح خشب عريض ورفعناه عليه ودخنلناه شقته اللى كان في الدور الاول وحطيناه على السرير والشاب جاب الحاجات وانا عقمتله جروحه وضمتها وبعد ربع ساعة سمعنا سارينة الاسعاف في الشارع فانا طلعت ليهم وكانوا واقفين قدام العمارة وشايفين الدم فقولتلهم : حمدلله على السلامة
مسعف 1 : فين الحالة
بصيت للراجل اللى كان انصل بيهم وقولتله : هات تلفونك
خدت التلفون منه وفتحت سجل المكالمات وجبت رقم الاسعاف اللى هو رن عليه وقولت للمسعف : الراجل المحترم دا رن عليكم الساعة 10:14 دقيقة وانتو جايين الساعة 10:36 يعني بعد 24 دقيقة بالظبط مع كامل احترامي ليكم هو ياحضرة المسعف مش المفروض الواحد اللى قلبه يقف بيكون قدامه ست دقايق بالظبط عشان يموت خالص ومفيش امل من انقاذه
مسعف 2: انت جايبنا تفتح معانا تحقيق ولا ايه فين الحالة ولا اعملك محضر بلاغ كاذب
انا : وعلى ايه بلاغ كاذب يا بيه اتفضل الحالة جوه ايه اسعفناها وفوقناها بس غالبا عنده كسور خده بقا على المستشفى
دخلوا المسعفين خدوا الاستاذ اسماعيل ومشيوا والناس انفضت وانا روحت عند مرات الاستاذ اسماعيل وقولتلها : اطلعي ياماما غيري هدومك كدا وظبطي نفسك وانا كمان شوية هعدي عليك نروحله نطمن عليه انا خليت واحد يروح معاهم وهو هيرن عليا كمان شوية ويعرفني هما في مستشفى ايه
الست كانت عينيها مليانة دموع وقالتلى : كتر خيرك يابنى مكناش عارفين من غيرك هنعمل ايه
كانت لسة هتمسك ايدي تبوسها فانا شيلت ايدي بسرعة وقولتلها : عيب يا ام حازم اللى انتى بتعمليه دا دانتى زي امى انا اللى اوطي ابوس رجلك وبعدين انتى عارفة كويس مكانة عمي اسماعيل عندي ايه يلا يا ام حازم اطلعى وجهزي نفسك عشان نلحق نروحله ونبقى معاه
سيبتها وطلعت الشقة ودخلت خدت دش وغسلت الدم اللى كان مالي ايديا وهدومي ولبست هدوم تانية نضيفة وخدت فلوس و شنطة فيها هدوم الشغل عشان ابقا اطلع عل هناك علطول وقبل ما امشي قولت لأيمان : متستنانيش انا مش هرجع قبل 2 بليل اعمليلي بس عشا وسيبيه في التلاجة او البوتجاز ونامى انتى
نزلت وسبتها وبصيت في ساعتى كانت الساعة 11 فروحت على بيت عم السماعيل وخبطت ومراته طلعتلى ومشينا واحنا ماشيين عدينا على الصيدلية وحاسبته على الحاجات وخدنا تاكسي لحد المستشفى اللى الراجل اتصل بيا وقالى عليها ،، بعد ربع ساعة كنت وصلت المستشفى العام ودخلت عرفت عم اسماعيل فين وروحتله الاوضة ولقيت دكتور واقف معاه وكان استاذ اسماعيل رجله وكتفه متجبسين فدخلت سلمت على الدكتور وقولتله : خير يا دكتور الحج بخير
الدكتور : الحاج كان عنده عدم انتظام في ضربات القلب بس ظبطناها وشوية كسور في الكتف والرجل بس احنا هنضطر نخرجه دلوقتي
انا : ازاى يعني يادكتور الكلام دا على الاقل خالص لازم يقعد 24 ساعة دا واحد كان قلبه واقف ومعرض انه يحصله سكته قلبية في اي وقت
الدكتور : انا عارف كل الكلام دا بس للأسف المستشفى مفهاش سراير واحنا بنخلى السراير للأولوية في ناس تانية مغمى عليها جاية في سكته قلبية او دماغيه او جلطة في حالات كتير هي اولى من الحج بالسرير دا
انا : طب يفوق طيب
الدكتور : مقدرش لازم يخرج دلوقتي عشان يكون عندنا سرير فاضي جاهز لأي حالة طارئة
انا : تمام متشكر يادكتور
جبنا سرير متحرك ونقلناه عليه وروحت لواحد من سواقين الاسعاف واتفقت معاه انه ياخده يرجعه بيته لانه لسة في غيبوبة وعطيتله 200 جنيه وخليت ام حازم تركب معاهم وروحت انا على المستشفى وبدأت شغلي عادي الروتيني ورجعت بيتي على الساعة 1:30 بليل ومن غير تفكير اول حاجة عملتها انا روحت ابص على اختى وهي نايمة بس احبطت لما لقيتها نايمة على ضهرها ولابسة عباية واسعة فروحت وانا متدايق على المطبخ وطلعت الاكل وحطيته على النار وتأنيب الضمير اشتغل : للدرجادي انت وسخ اول حاجة داخل تدور عليها هيا لحم اختك اللى من دمك ولما ملقيتوش متدايق اخس اخس
فوقت على ريحة الاكل وهو شايط فطفيت النار بسرعة وقولت لنفسي : ادي اخرة النجاسة يبن الصرمة
كلت غصب عني عشان انا جعان ومكنش جايلي نوم فعملت كوباية شاي وطلعت قعدت في البلكونة وولعت سجارة ( انا مش بشرب سجاير غير لما بكون متدايق او عايز افكر) وسرحت في حياتي ودنيتي وانا يقول لنفسي : طول منا على الحال دا مش هتقدم خطوة لقدام لاهكون نفسي ولا هتجوز ولا اى حاجة من الحاجات دي ... طب منا بردو مسبتش حاجة معملتهاش وشغال اهو بفحت نفسي في الشغل عشان احاول اعيش نفسي هشتغل في المخدرات عشان اتجوز يعني
طفيت السيجارة وقومت قرفان ومتدايق وفردت جسمي على الكنبة ونمت زي القتيل

صحيت الصبح على صوت اختى بتصحيني وبتقولى : قوم ياشهاب انت مش عندك كليه النهاردة ؟
انا : الساعة كام ؟
إيمان : سبعة
قومت وقعدت في مكانى بفوق شوية وقولتلها : طب اعملى فطار عشان هروح اقبض المعاش
قومت غسلت وشي وظبطت نفسي ولبست هدومى وقعدت مع ايمان على السفرة وبدأنا اكل في سكوت تام وبعد ما خلصت قومت غسلت ايدي ونزلت روحت على مصلحة المعاشات ،، وصلت هناك على الساعة 8 ولقيط امم واقفة عليه فروحت وقفت في اخر الصف وبعد يجي نص ساعة الصف متحركش سنتى فقولت للحاج اللى واقف قدامى : هو الصف مش عايز يتحرك ليه ؟
الحج : مهو الموظف اللى بيصرف المعاشات لسة مجاش
انا : مجاش ايه دي الساعة تمانية ونص مش المفروض المواعيد بتاعت العمل من 8 ل 2 الضهر بردو
الحج : انت اول مرة تيجي ولا ايه يبني الموظفين هنا بيجوا الساعة 10 ويقعدوا يفطروا ويشربوا الشاي ساعة وبعدين على 11 يبدأو شغل ويخلصوا على 1
انا وقفت كمان نصاية لحد ما رجلى تعبت وقعدت على الارض مكانى والحج بصلي وقالى : اذا كان انت شاب وتعبت من الوقفة مابالك بقا احنا عواجيز نعمل ايه ؟
انا : و**** يا حج احنا عجزنا واحنا لسة شباب ... اقعد ياحج اقعد
الحج قعد جنبي وقولتله : بتدخن ؟!
الحج : اه بدخن
طلعت علبة السجاير من جيبي وولعتله سيجارة وولعتلي واحدة والحج خد نفس وطلعه وقالى : ايه اللى خلاك تقول كدا يبني الدنيا جميلة عيشها وافرح بشبابك
انا : وهو فين الشباب دا ياحج احنا شبابنا مسروق مننا غصب
الحج : ازاى بس ومين اللى سرقوا ؟
انا : مش مهم مين سرقوا عشان الحيطان ليها ودان بس ازاى دي اقدر اجاوبك عليها انا هقولك الشاب مننا ياحج بيمر بالمراحل التالية دخل اعدادي الجو كان غريب عليه في اول سنة تانى سنة بدأ يفهم الدنيا شوية تالتة اعدادى هو خلاص فهم الدنيا بس للأسف بقا مطالب انه يفحت نفسه في المذاكرة عشان يخش ثانوية عشان لو دخل دبلوم مش هيلاقي فرصة للعيشة ومفيش بنت هتقبل تتجوزه ،، دخل ثانوى لقي نفسه وسط نظام تعليمي المدرسين نفسهم مش عارفين هو بيقول ايه كل يوم بقرار جديد ويودوا الطالب شمال وبعدين يرجعوه يمين لا هاته شمال تانى لا والنبي رجعهولى يمين تانى و إدى لطالب مراهق اداة للفشل هتضيع صحته ومستقبله وبعد شوية يدخل على امتحانات مدرسين المادة نفسهم مش بيعرفوا يحلوها طالب عنده 16 سنة مطالب يحلها كذالك الحال في تانية ثانوى نخش بقا على اصعب سنة مرة على اي طالب في حياته تالتة ثانوي سنة فيها من الضغط والتعب والتوتر اللى كافي انه يدمر صحة اي بنى ادم النفسية والعقلية والجسدية والاهل بيكونوا مستنين من الولد انه لازم يدخل طب لانه لو مدخلهاش مش هيكون حاجة ويبقى فاشل ، بيدخل كلية يقعد يدرس فيها اربع سنين ويتخرج يبقى عاطل مش لاقي شغل ماعادا نسبة قليلة جدا وبيبقا مطالب انه يتجوز ويجيب دهب بقد كيف وعفش بقد كيف ... فجأة الطابور اتحرك والحج اللى كنت بتكلم معاه قام وسابني واتحرك مع الطابور ولا كانى كنت بكلموا فقمت وقفت في الصف وراه

فضلت واقف مستنى ساعتين لحد مال دوري جه وجيت عند الشباك اللى الموظف قاعد وراه المهم انه على حظي الهباب اول ما وقفت قدامه جاله مكالمة ورد عليها وقعد يتسهرى ويضحك وانا ساكت ولما حسيته هيطول اتكلمت : بعد اذنك يا استاذ انا عايز اسحب المعاش من على الفيزا دي
شاورلي بإيديه انى اصبر شوية فسكتت خمس دقايق ولقيته بيطلع من سهراية وبيدخل في التانية فلقيت نفسي تلقائياً بزعق وبقوله : ايه ياعم انت هتفضل لاطع ميتين امنا هنا عشان حضرتك تتسهرى وتضحك في التلفون انا واقف هنا من الساعة 8 الصبح باقلى 3 ساعات واقف على رجلي انا والبني ادمين دي ماتشوفوا شغلكوا بقا
الموظف اتعصب بس مفتحش بوقه اصله هيقول ايه المهم انه قفل المكالمة وخد مني الفيزا ودخلها في المكنة وطلعها وقالى :مفهاش رصيد
انا : ازاى يعني حضرتك انا مسحبتش المعاش من عليها
الموظف دور في الكمبيوتر كدا شوية وبعدين قالى : اسمك اتشال من عليه المعاش لانك مش من المستحقين
انا : يعني ايه مش من المستحقين طالب جامعى ابوه وامه ميتين ومش بيشتغل مين اللى ممكن يكون مستحق لو انا مش مستحق
الموظف بعصبيه : مش مشكلتى هي حكومة ابويا خلص يعمنا امسك فيزتك اهى وامشي عشان في ناس وقافة باقلها 3 ساعات على رجلها وعايزة تمشي
خدت الفيرة منه ومشيت وبصيت عليه من بعيد لقيته سند ضهرة على الكرسي تانى وحاطط التلفون على ودنه وبيضحك
رجعت البيت تانى وانا مش عارف اعمل ايه وجيت افتح الباب مش بيفتح فضلت ازق فيه واخبط بس محدش بيرد فضلت اخبط كتير ومفيش رد لحد ما لقيت إلهام طالعة عالى السلم وباين عليها لسة راجعة من المدرسة ولما لقتنى قاعد قدام الباب قالتلى : انت قاعد كدا ليه ؟
انا : الباب مقفول ومش عايز يفتح وايمان شكلها نزلت وقفلت وراها
إلهام : طب تعالى اقعد عندى في الشقة لحد ماهى تيجي
انا : منا مش عايز اتعبك معايا بس
الهام جات شدتنى قومتنى وقالتلى : قوم يا ياخويا هو احنا بيننا الرسميات دي
قومت معاها ودخلت الشقه وقعدت على الكنبة وهي قالتلى : هدخل اغير كدا واعملك حاجة تشربها
دخلت إلهام جوة شوية وبعدين رجعت وهي لابسة بيجامة ديقة ومحددة كل حته في جسمها كانت مبينة شق بزازها وعشان هيا مليان في الجسم شوية والواضح ان البيجامة ديقة كان كسها مرسوم في البنطلون بتاع البيجامة وجات وهيا في ايديها صينيه عليها كوبايتين عصير وقعدت قدامى وبقا كسها في وشي بالظبط طبعا حمادة متوصاش وعمل خيمة في في البنطلون ولقيت نفسي بحاول ابينه ليها
قعدنا نتسهري شوية وبعدين سمعت صوت باب شقتنا بيتفتح ويتقفل تانى فقومت وزبري بقا زي السيخ قدامى وكان باين للأعمى وقولتلها : طب هستأذن انا بقى عشان عندى شغل
الهام : ماشي بس متنسناش مش لازم تتحبس برا البيت عشان تيجي تقعد عندى
انا : حاضر هجيلك عن اذنك
قومت ومشيت دخلت الشقة ولقيت ايمان واقفه في الصالة وبتقلع عبايتها السودة عشان يبان من تحتها قميص نومها الازرق الحريري وبان جسمها الابيض الناعم ... هي اتخضت وراحت منزلة العباية وانا لفيت وشي الجنب التانى فراحت قعدت على الكنبة وقالتلى تعالى اقعد
روت قعدت جنبها ومداري بتاعى وقولتلها : نزلتى يعني من غير ما تقولى وحبستيني برة
إيمان : روحت السوق وفكرتك هتتأخر شوية فقفلت الشقة .... اعملك غدا ؟
انا بصيت في ساعتى كانت الساعة 12 فقولتلها : لأ هدخل اخد شاور عشان همشي على المستشفى
قومت وانا بدارى بتاعى بالعافية ودخلت الحمام وقولت لنفسي : هو في ايه انا مش هقدر افضل ماسك نفسي كدا كتير وشغلانة ضرب العشرات دي مبقتش جايبه همها دانا ايدي حملت من كتر اللبن
فكرت شوية وبعدين لقيت الحل اتشطفت وهديت شوية ولبست هدومي ونزلت روحت المستشفى واشتغلت زي العادي لحد ما جه البريك بتاعى فروحت الكفاتريا بتاعت المستشفى واتغديت وبعدين طلعت على الدور التالت سلمت على جهاد وسارة واتمشيت شوية لحد ما وصلت لأوضة التمريض بصيت فيها كانت شيرين قاعدة على كرسي وماسكة التليفون وبتلعب فيه فشديت كرسي وروحت قعدت جنبها وقولتلها : عاملة ايه ياشرين ؟
شيرين انتبهتلى وبصت في وشي شوية وقالتلى : كويسة بتسأل ليه ؟
انا : بطمن عليكي عادي يعني
شيرين : كنت هقول عادي لو احنا بيننا كلام بس انت اول مرة تيجي تسأل يعني
انا : عادي ياشيرين متدققيش اوي
شيرين :ماتخش في المفيد يا شهاب عايز ايه ؟
انا : حلوة الجرأة مفيش كلام عايز ادوق زي الكل ما بيدوق
شيرين : ب500 الليلة
انا : طب وإن مدفعتش؟
شيرين : مش هتدوق
انا : طب انا معايا حاجة حلوة تساوى حق الليلة... طلعت تلفوني ووريتها الصورة
شيرين ضحكت : يبنى انت عبيط انا مش هيفرق معايا صورة تنشرها او تعمل فيها اللى انت عاوزه انا واحدة بتتناك عشان تعيش بس انا هعمل معاك خدمة عشان انت عاجبني وكان نفسي اجربك
الليلة هتدوق ولو طلعت جامد هتبقى عضو premium وقت مانت عايز وببلاش
قامت وفتحت شنتطها وطلعت منه كارت وادتهوني وقالتلى : الرقم والعنوان اهم هستناك بليل على الساعة 9 .... قربت مني وراحت بيساني من خدي وقالتلى : جود نايت بيبي ومشت وهى بتتقصع قومت بعد شوية ونزلت كملت شغل لحد الساعة ما جات 8 روحت للمشرف وهو صاحبي والدنيا بيناتنا تمام ومبيرفضليش طلب وقولتله انى عندى مشوار ومضطر اروح دلوقتي وقالى ماشي فغيرت هدومى وطلعت على البيت وصلت الشقة بعد نص ساعة وفتحت باب الشقة واتفاجأت باختى قاعدة قدام التلفزيون بقميص اسود شفاف وتحته اندر وبرا سود فانا تنحت شوية كدا وانا مش قادر ابعد نظري عنها وهي لما شافتنى متنح ليها كدا قامت جري على الاوضة وقفلت الباب وراها [ عارف ان في سؤال في بالك دلوقتي هي ليه بتنام في اوضتك طلاما في اوضة ابوك وامك متنام فيها انا هقولك الاوضة دي انا بعت الاثاث اللى فيها عشان اسد ديون كانت عليا من ساعت ما هي اتجوزت فهمت بقا]
روحت عند باب الاوضة وخبطت على الباب وقولتلها : بسرعة بس يا ايمان عشان عندى مشوار مهم
شوية ولقيتها طالعة ولابسة بيجامة مفصلة جسمها تفصيل وحز الكلوت باين من ورا وهيا معدية جنبي ايديها خبطت في زوبرى اللى اساسا كان عامل خيمة في البنطلون ولقيتها لفت وبصتله وخدودها احمرت وبعدين لفت وشها ومشت بسرعة وطيزها كانت بتترج قدامى فقولت : ما اسخم من جدتى الا مرات جدي
دخلت الاوضة جبت شوية هدوم ودخلت خدت شاور وبعدين سرحت شعري وحطيت ريحة وروقت على حالى وانا نازل قالتلى بصوت يكاد يكون مسموع : هتتاخر ؟!
انا : مش عارف ممكن اتأخر
ايمان : يعني احضر عشا واستناك
انا : لا كلي انتى ونامى احتمال اساسا ترسي على مبيت
سبتها ونزلت وروحت على عنوان الشقة بتاعت شيرين وبعد ربع ساعة وصلت وطلعت الشقة رنيت الجرس وبعد شوية لقيت الباب بيتفتح وشوفت بطل قدامى شيرين كانت سايبة شعرها( نسيت اقول انها مح-جبة نص حج-اب كدا) وكانت لابسة روب لحد فوق كسها وكانت باينة فخادها البيضة الناعمة ( توضيح بسيط شيرين بيضة مش قمحاوية زي منا قولت اعتبرها غلطة) وكانت لابسة جزمة حمرا بكعب عالى وحاطة روج احمر مستفز على شفايفها يخليك عايز تنط تاكلها مش تبوسها وماسكة سيجارة في ايديها ... شيرين شدتنى من ايدي وقالتلى : ادخل انت مكسوف
دخلت الشقة كانت فعلا كإنها دديسكو كانت طافية النور ومولعة إنوار بنفسجي ووردي خفيفة كدا بتديك احساس بالراحة دخلت قعدت على الانتريه وهى دخلت البار جابت إزازة بيرة وجات عندي وراحت قاعدة على حجري وقالتلى : انت قافل القميص لحد اخر زرار ليه انت رايح انترفيو وضحكت بشرمطة وراحت فاكة اول زرارين وبعدين مسكت إزازة البيرة وراحت رفعاها وشربت منها وبعدين بصتلي بشرمطة وراحت واخدة شفايفي في بوسة وفضت البيرة في بوقى وبقت تلعب بلسانها في لسانى وانا ايدي بدأت تتحرك على جسمها وهى بتتلوى زي التعبان انا صحيح مليش خبرة في الجنس بس كنت بحاول اقلد اللى كنت بشوفه في افلام السكس نزلت بإيدي على الحزام بتاع الروب وفكيته وإيدي راحت على بزازها وبقيت اقفش فيها وهي لما حست بيإيدي على بزازها بعدت عن شفايفي وفكتلى زراير القميص وقعلتهونى وراحت قالعة الروب وكانت لابسة اندر فتله وبرا لونهم اسود ومدت ايديها ورا ضهرها وفكت البرا وقلعتها ورمتها على الارض واتكلمت بدلع ومياصة وقالتلى : عايز تشرب تانى ؟
قولتلها : لو من الشفايف دى اكيد عاوز اشرب تانى
راحت ماسكة ازازة البيرة وكبت منها على بزازها وقالتلى : طب ولو من هنا ؟
انا روحت هاجم عليهم زي المجنون وكنت باكل في حلماتها البني الغامقة وإيدي بتحسس على جسمها وضهرها لحد ما وصلت لطيزها وحركت الاندر من على فردتها وروحت مبعبصها وهي اتأوهت بشرمطة خلتنى اهيج اكتر وبقيت ارضع في بزازها واعض في حلماتها وهي بتتأوه وتقولى : كمااان احححح ايوة ارضع بزازى اوووووف بترضع حلو اووى يخربيتك امممممم
نيمتها على الكنبة وبقيت فوقها ونزلت على كسها وقلعتها الاندر ورميته وشوفت انضف كس ممكن تشوفه في حياتك كان ناعم وفهوش شعرة وكانت شفراته بارزة وغامقة وبظرها كبير قد عقلة الصباع
نزلت على بظرها بإسناني وعضيته بإسناني وهي صوتت جامد : اااأاااااااااه
بدأت الحس في كسها وادخل لسانى في مهبلها كأني بنيكها بيه وبعدين اطلع امسك شفايف كسها بإسناني براحة واشدها وارجع تانى اعض بظرها بالراحة واعاود تانى للحس وهي كل اللى على لسانها : اااااااه اممممممم يخربت جمااالك ااااااااااه اححححححح وتشد في شعرى على كسها
انا كنت بلحس في كسها وروحت مدخل صباعي في طيزها وهي صوتت ونزلت شهوتها على وشي فلحسته وكان طعمه حلو وفيه مزازة حلوة كدا كانت عجبانى ولما لقيت خرم طيزها بلع صباعى دخلت التاني وبقيت العبهم جوا طيزها والمس بي جدران فتحة طيزها من جوة عشان تهيج والحس في كسها وهي بتصوت وتشد في حلماتها وتعض على شافيفها بمحنه وبعدين طلعت صوابعى من طيزها ودخلتها في كسها ولمست سقف كسها في منطقة بيسموها (الجي بوست ) واول مالمستها جابت نافوره عسل وجسمها كله كان بيترعش وكان صوت نفسها عالى وهي بتقولى : خلاص مش قادرة ياشهاب قوم اركبني مش قادرة كسي عايز زبك اااه قوم نيكني ياشهاااب
انا كأنى ما صدقت وقومت قلعت البنطلون والبوكسر وحطيت زوبرى على كسها وفضلت احركه رايح جاي رايح جاية وهى بتقول : احححح دخله بقا تعبتنى مش قادة
نزلت على بزازها ارضع منها وغفلتها وروحت رازعه كله في كسها وهى صوتت بس مش جامد لان كسها كان نفق اساساُ ،، دورت الرزع في كسها وهي بتتأوه بدلع وبعد شوية جه في دماغي صورة طيز اختى وهي عريانة بقيت زي المجنون برزع في كسها قلبتها في وضع الدوجى ورشقت زوبرى في كسها تانى وهي هتموت تحتى لأني بقيت زي التور الهايح وانا بنيك فيها خدت بالى من زوبر صناعى مرمى على الارض مخدتش بالى منه قبل كدا فطلعت زوبري من كسها وهى شهقت اول ما طلعته : طلعته ليه دخله تاني
جبت الزوبر دا وروحت عليها تانى ونيكتها في كسها ومخلتهاش تاخد بالها من الزوبر ده وبعدين خليتها مندمجة وبليت الزوبر من افرازات كسها وروحت مدخله في طيزها وهى شهقت وقالت: اااااااه انت بتدخل اي في طيزي اااااااه
بعد ما طيزها بلعت الزوبر دا اندمجت وبقت تتأوه جامد : اااااااااااااااه احساس جامد انى اتناك من زوبرين اووووووف تعبت مش قادرة انت مش هتجيب بقا احححح يا طيزي ااااااااه
افتكرت انه في افلام السكس ساعات الضرب على الطيز بيهيج البنت اللى تحتك فروحت لاسعها كف على طيزها وهى صوتت وانا شديتها من شعرها واشتغلت تلطيش في طيزها وهى بتصوت : اااااااااه ايوة اضربني كماان اااه اخيرا واحد فهم انا عايزة ايه ااااااه اضربني ااااه انا بعشق الضرب
انا مكسفتهاش وكنت بتوصى جامد بالضرب لحد ما طيزها احمرت وارتعشت وجابت ميتها على زوبري وانا حسيت بحاجة دافيه على زوبري ومقدرتش استحمل وروحت جايب شلال لبن جواها وهي اترمت على الانترية بتنهج من التعب وانا اترميت فوقها انا كمان بنهج وقولتلها في ودنها : يخربيت جمدان امك
شيرين : انت اللى جامد اووى يخربيتك انا مش عارفة احرك جسمى انت واخد ايه ؟
انا : لا ياختى كله طبيعي في طبيعي
شيرين : طب شيليني وتعالى ناخد دش عشان نتعشى سوا
قومت وشيلتها وخدتها على الحمام وجدنا دش سوا وعملنا واحد على الواقف وطلعنا وقعدنا نتعشى سوى وكانت عاملة وليمة مش عشا ،،، دخلنا اوضة النوم بعد ما خلصنا عشا وعملنا واحد احسن من اللى قبله ونيمنا في حضن بعض من التعب
صحيت تانى يوم على الساعة تيجي 8 كدا وبصيت لقيت شيرين لسة نايمه وحاطة دماغها على دراعي فسحبت نفسي من جنبها ودخلت خدت شاور وجبت الكارت اللى كانت ادتهوني وكتبت عليه رقمي وحطيته جنبها على الكومودينو ومشيت رجعت على البيت ودخلت كان البيت هوص هوص خالص وتقريبا إيمان لسة نايمة فروحت على المطبخ وقولت اعمل فطار انا بقايلي كام يوم مدخلتش المطبخ اساساً ، بدأت اعمل الفطار وانا مشغل اغاني على الموبايل وبدندن معى الاغنية وبعد خمس دقايق تقريبا سمعت صوت اختى من على الباب ياروقانك ياروقانك ايه الاصطباحة العنب دي
انا : سيبك منى روحى انتى اغسلي وشك اللى عليه غضب **** دا على ما اكون حطيت الاكل
ايمان : انا وشي عليه غضب **** ... ماشي ياعم شهاب اما نشوف اخرتها معاك
راحت تغسل وشها وسرحت شعرها وانا كنت حطيت الاطباق على السفرة الق،يمة بتاعتنا وقعدت مستنيها شوية وجات قعدت جنبي وبدأنا ناكل في صمت وبعد ما خلصنا وغسلنا إيدينا قولتلها اعملي كوبايتين شاي وهاتيهم على البلكونة عايزك في موضوع مهم
قامت ايمان وراحت تعمل الشاي وانا روحت على البلكونة وقعدت على كرسي من الاتيني اللى فيها وولعت سيجارة ولقيتني بكلم نفسي : مش ملاخظ ان انت بقيت تشرب السجاير بمناسبة ومن غير مناسبة الفترة الاخيرة دي
انا : واضح انى اتعودت عليها بس فكك هيا خرابها زي عمارها
ايمان دخلت بصنية الشاي وقحطتها وقعدت وقالتلى : ايه بقا الموضوع اللى عايزني فيه ؟
انا : في إيه يا ايمان ؟
إيمان : في ايه ؟
انا : ايه اللى مقعدك هنا لحد النهاردة ممكن افهم ؟
إيمان : عادي يعني قولت اجي اقعد معاك يومين كدا بدال مانت قاعد لوحدك
انا : تقومي جايبة كل هدومك وجاية ومن غير ما تعرفيني ... في حاجة بينك وبين جوزك يا ايمان ؟
ايمان سكتت ومتكلمتش وفي دمعة غلبتها ونزلت من عينيها فانا خدتها في حضني وطبطت عليها وهى ما صدقت واترمت في حضني وبقت تعيط بصوت عالى وانا بحاول اهديها : طب اهدي بس ياحبيبتي ايه اللى حصل لكل دا ؟
ايمان : انا تعبت ياشهاب سكتت كتير بس خلاص معادش فيا حيل استحمل تانى
انا : طب اهدى بس فهميني إيه اللى حصل وان شاء **** هنحلها
ايمان هديت شوية وطلعت من حضني وهي بتمسح دموعها وقالتلى : من سنتين لما سافرت لسامح كندا روحت هناك وفضلت اعمل كشوفات وتحاليل عشان موضوع الخلفة اللى اتأخرت دي وفي الاخر كل الدكاترة قالوا ان عندي عقم ومستحيل اخلف وسامح اول لما عرف الكلام دا اتغير 180 درجة من ناحيتي الاول مكانش بيكلمنى بطل يهرج معايا بطلنا خروجات ولما بعد شهر رجعت هنا مصر مبقاش بيرن عليا كل ليلة زي الاول دا كان ممكن يقعد بالاسبوع ميسألش وان انا متصلتش هو ميتصلش ولعد ما نزل هنا بقا عصبي جدا معايا وكل يومن والتانى ضرب وشتيمة واهانة لحد اخر مرة ضربني وقالى مش عاوز اشوف وشك في بيتي تانى
انا اتعصبت : ولما هو كان بيضربك مكنتيش بتقوليلي ليه ؟
ايمان : كنت بخاف عليك منه انت اخويا الصغير واخاف عليك اكتر من اي حد وانت عارف انه غشيم
انا وقفت وانا متدايق وقولت : انا هعرفك ياسامح ازاى تمد ايدك عليها
سبتها ونزلت وهي عمالة تنادي عليا وتقولى : استنا يا شهاب ب**** عليك استنا فكر بالعقل دي لحسن تأذي نفسك
انا قبل ما اطلع من الشقة قولتلها : لو عرفت انك عتبتي برا الشقة دي مش هتعرفي هيحصل فيكي ايه؟
نزلت بسرعة وروحت على شقة سامح وكانت بعدينا بشارعين وشوفته قاعد على القهوة فروحتله ومسكت فيه وروحت واكله بونية في وشه ووقعته على الارض ونزلت عليه ضرب بغل لحد ما واحد من صحابه شدنى وقومنى من عليه مسكنى من دراعاتي ومبقتش عارف اتحرك وسامح قام وقالى : بقا انت بتضربني يابن المتناكة دانا هربيك وراح روازعني بوكس في بطنى حسيت ان روحي بتطلع منى من غشمه وفضل يدب فيا عشان صاحبه ماسكني لحد ما خلاص كنت بخلص في ايده بس كان واقف قدامى ولسة هيضربني روحت خابط بعزم ما عندي برجلي في بيضانة فوقع على الارض وبقا يصوت زي النسوان وخبطت اللى كان ما سكنى في مناخيره بدماغي فسابني وروحت مسكت سامح وروحت نازل دب فيه ولقيت ازازة حاجة ساقة من اللى هيا الزجاج دي روحت جايبها ونزلت بيها على دماغه واغمى علي ودماغه بقت تخر ددمم وفجأة خدت خبطة على دماغي والدنيا بدأت تضلم شوي شوية لحد ما وقعت مغمي عليا !!!

اظن كدا كفاية اوى لحد هنا انا قولت مينفعش اتأخر عليكم وانزل الجزء دا بسرعة قبل ليلة الامتحان عشان مش هعرف انزله المهم عايزك تروق عليا كدا بلايك وكومنت تشجيع كدا يا-رب دنيا مراجيح تحبك 😂 واستنانى بقا عشان هجيلك يوم الثلثاء بجزء جديد من سلسلة المتشرد

بحبكم وبحب مين يحبكم سلااام 💙🤗
برنس من يومك متالق
 
  • حبيته
التفاعلات: Dark storm
  • عجبني
التفاعلات: JOUL و فارس فارس فارس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%