NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال فرصة أم لعنة | السلسلة الاولي | حتى الجزء الثالث 18/5/2023

ايه يفنان الغيبه دي ..مفيش مواعيد لنزول الاجزاء ولا ايهى
معلش يا حبيب الفنان بس القصة دى هتقف شوية لحد اخر الشهر الجاي عشان عندي امتحانات بس لو دى اول مرة تقرألي حاجه اتمنى تقرأء سلسلة المتشرد السلسلتين الاولى والتانية هتعجبك ان شاءلله

كمل انت اسلوبك رائع
انت ماشي زي الفل لحد دلوقتي
بس كل اللي فات بعتبره تمهيد
وشكلك ناوي علي دمار
بالتوفيق

و بالتوفيق في امتحاناتك

كمل انت اسلوبك رائع
انت ماشي زي الفل لحد دلوقتي
بس كل اللي فات بعتبره تمهيد
وشكلك ناوي علي دمار
بالتوفيق
حبيبي كل اللى فات تمهيد فعلا اللى جاى وهتكلم في حاجه محدش اتكلم فيها قبل كدا

هتكمل القصه دي امته ي دارك ي عسل

• عجبني
التفاعلات: الكبيرالاول
ياريت تكمل

• حبيته
التفاعلات: mado2023
ليه ما كملتش القصه انت اسلوبك حلو وسيبك من اي كلام بيتقال
بصراحه مستني تكمل السلسله و شكرا

ليه ما كملتش القصه انت اسلوبك حلو وسيبك من اي كلام بيتقال
بصراحه مستني تكمل السلسله و شكرا
ومين قالك يا حبيب اخوك انى مش هكملها لا انا راجع واقوى من الاول كمان بس الفترة اللى فاتت بدأت امتحانات وفي النص حصلي مشكلة ضحية اتضريت بسببها اتحجز اسبوعين في المستشفى وانا كنت قولت في قصة المتشرد انى هغيب فعلا شهر عشان الامتحانات وانا خلاص باقيلي كام يوم بس وارجع يوم الثلاثاء الجاي بإذن **** هينزل الجزء الجديد بس مش عارف من انهى قصة الصراحة
لو انت لسة اول مرة تقرألي حاجة اتمنى تشوف قصة المتشرد هتلاقي السلسلتين موجودين تحت في الاقتراحات بتاعت القصص وهستنا رأيك هناك تسلملي ياصاحبي على تشجيعك ❤❤

• عجبني
التفاعلات: الكبيرالاول
ومين قالك يا حبيب اخوك انى مش هكملها لا انا راجع واقوى من الاول كمان بس الفترة اللى فاتت بدأت امتحانات وفي النص حصلي مشكلة ضحية اتضريت بسببها اتحجز اسبوعين في المستشفى وانا كنت قولت في قصة المتشرد انى هغيب فعلا شهر عشان الامتحانات وانا خلاص باقيلي كام يوم بس وارجع يوم الثلاثاء الجاي بإذن **** هينزل الجزء الجديد بس مش عارف من انهى قصة الصراحة
لو انت لسة اول مرة تقرألي حاجة اتمنى تشوف قصة المتشرد هتلاقي السلسلتين موجودين تحت في الاقتراحات بتاعت القصص وهستنا رأيك هناك تسلملي ياصاحبي على تشجيعك ❤❤
الف سلامه عليك يا غالي

ايه يا عم دارك
ايه حوار تمشى ده
كبر دماغك عيال هايجه بيقولوا هلفطه فكك منهم
ممكن تكلم الإدارة انك بلغت عن كذا و ما أحد كلمك

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
ايه يا عم دارك
ايه حوار تمشى ده
كبر دماغك عيال هايجه بيقولوا هلفطه فكك منهم
ممكن تكلم الإدارة انك بلغت عن كذا و ما أحد كلمك
حبيبي يامرحب خلاص الحوار دا انتهى من زمان وباسم مشكورا كلمنى وغيرلي الاسم وبعدها باسبوع خدت الذهبية فالموضوع اتظبط يعني
اشكرك جدا لسؤالك صديقي العزيز 🤗💙 وبما انك قرأت القصة واكيد اتفصلت عند اخر حته معلش بقا اقل من اسبوع هيكون الجديد منها نازل 😅❤

لا انا لازم اقف احتراما وارفع القبعه لاخويا حبيبي على القصه الفشيخه دي وعاش الاداء والكتابه و**** معاك في الامتحانات وتخلص على خير

لا انا لازم اقف احتراما وارفع القبعه لاخويا حبيبي على القصه الفشيخه دي وعاش الاداء والكتابه و**** معاك في الامتحانات وتخلص على خير
حبيبي حبيبي تسلملي قوى على كلامك ده و**** وهحاول متأخرش ان شاء **** في غضون اسبةع هكون نازل بالجديد ولو مشوفتش لسة قصة المتشردي اتمنى تشوفها وتديني رايك

هستانك ع نار

حبيبي يامرحب خلاص الحوار دا انتهى من زمان وباسم مشكورا كلمنى وغيرلي الاسم وبعدها باسبوع خدت الذهبية فالموضوع اتظبط يعني
اشكرك جدا لسؤالك صديقي العزيز 🤗💙 وبما انك قرأت القصة واكيد اتفصلت عند اخر حته معلش بقا اقل من اسبوع هيكون الجديد منها نازل 😅❤
ولا فصلت ولا حاجه و كويس ان الموضوع أتحل

• معجبنيش
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي حبيبي تسلملي قوى على كلامك ده و** وهحاول متأخرش ان شاء ** في غضون اسبةع هكون نازل بالجديد ولو مشوفتش لسة قصة المتشردي اتمنى تشوفها وتديني رايك
يسطا وقصه المتشرد مش هتنزل بي الجديد ولا ايه دي افجر قصه فيهم بس بجد القصص كلها حلوه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%