NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فديوني ارجوك بيتي هيخرب

شو بيمنع تكون سالب وتعيش مع زوجتك فحل وتبسطها عندك مشاكل زبك صغير او شي تاني
انا بنتاك من عمري خمس سنين متزوج وعندي اولاد وعايش حياتي كزوج وسالب تحت فحولة موضوع ما بياثر اذا انت حابب تكون كزوج لاسرة
مش بيقف

• عجبني
التفاعلات: hani1
انت محتاج دكتور وتأهيل نفسي قبل العلاج النفسي الحق نفسك دلوقتي وانت واعي وواخد قرار انك تبعد صدقني لو شهوتك كسالب سيطرت عليك تاني معدتش هترجت وحياتك هتضيع الحوارات دي دلوقتي عادي وكون انك فكرت غي الحوار دي حاجة كويسة كل ما بدأت بدري كل ما الحوار بقى أحسن ليك. حاول وكله خير إن شاء****
يارب

• حبيته
التفاعلات: ولد سوري
سؤال
انت كان بيقف عندك وانت بتمارس الشذوذ؟
لو بيقف يمكن عندك مشكلة نفسية
لو مكنش بيقف يبقي انت عندك الهرمونات مضطربة وف كل الحالتين انت محتاج اعادة تهيئة من جديد
اممم

المفروض طالما رجعت تزوجت كنت تحل الموضوع دا قبل ما تتزوج بس حصل اللي حصل .. اول حاجة لازم تعرف اصل المشكلة ايه .. هل هي هرمونات او ضعف جنسي او مشكلة متعلقة بالتفكير عندك .. لازم يبقى فيه تفاصيل اكتر وممكن تعمل فحص شامل تعرف اذا عندك نقص بحاجة .. واكيد لازم تستشير وتروح تفحص عندك دكتور ذكوره بس فيه تفاصيل كتير انت مش قاليها عشان حد فينا يفهم الوضع بشكل كويس .. ممكن لو عايز تتكلم اكتر على الخاص
تمام

• عجبني
التفاعلات: AlJoker_Jo
  • عجبني
التفاعلات: فحل ناااري🔥
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مجرد انك عاوز ترجع طبيعى دى بدايه كويسه جدا واظن انك جاهز لده
واحده واحده والعلاج اوله نفسى وانت بدأت فحافظ على الرومانسيه بينك وبينها قد ما تقدر احضان كتير و كلام بالهمس و نظرات فى العين ده له اثر كبير و هايشحنك مع الوقت
ثانيا تاخد بعضك وتنزل تشترك فى جيم و تغير نظامك الغذائى لكل ما هو اخضر اللون و تمنع نهائى السكر والنشويات وده عشان تزود مستوى هرمون التستستيرون و هو هرمون الذكوره المسئول عن الرغبه الجنسيه و شدة الانتصاب وتقلل هرمون الاستروجين
لو عرفت تسافر مكان تكون فيه بعيد عنها بينما تكون متواصل معاها باسستمرار وكلام كتير رومانسى على جنسى لحد ما تحس انك بدأت تتحرك عليها فعلا و تستمر فى المنع كام يوم و اما ترجع تهجم يا بطل
طبعا ابعد تماما عن اى افلام او صور واقطع اى تفكير شاذ ييجى فى بالك ولا تحاول حتى تفتكر اى متعه انت جربتها و خللى اول متعه بعد انقطاع ورغبه تكون تجربه سليمه
كده هاتعيد ظبط البوصله والابره الممغنطه هاتبص ناحية الشمال
تمام بس مينفعش اسافر انا لسه عربس مكملتش اسبوعين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%