NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: jjojja
  • بيضحكني
التفاعلات: Boxing player
حد يعرف اي علاح البواسير لو ف اول ظهور ليها المفروض نعمل اي غير الذهاب للطبيب وكدا عشان الاحراج

• عجبني
التفاعلات: Jordn
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: jjojja و Boxing player
  • لا تعليق
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة
حد يعرف اي علاح البواسير لو ف اول ظهور ليها المفروض نعمل اي غير الذهاب للطبيب وكدا عشان الاحراج
You must visit doctor friend

• عجبني
التفاعلات: عاشق للنيك والمتعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب انا السيباها ومشيه
خلاص يعم انا طلعت اصلا من بدري و كنت بقفل و افتح ارد عليكي وانا بعمل الحاجة انت قفوشة اوي

• ماااشي
التفاعلات: jjojja
في ضرر
نتكلم الاول طبي فتحة الشرج هي فتحة مهيئة للإخراج مش للإيلاج ف انت كدا بتعملي تهتك في العضلة واتساع وبعد فترة بيحصل زي ما بنقول بواسير او سقوط في العضلة الداخلية
مع احترامي الكامل للكلام دا بس انا عايز دليل علمى او بحث أو دراسه لكلامك دا

لو كل حاجه عملناها صح مش هيبق فيه ضرر قرفتونا بقا بام المعلومات دى يا تقول كلام حضرتك كامل يا اما تسكت خالص لو حصل الكلام دا يبق بسبب العنف فالايلاج اثناء الممارسه وهتدمر صحيا لكن كل حاجه براحه وتغرقلها الفتحه بالمزلقات ولا اى ضرر هيحصل
انت بتقول اي كلام

هل يوجد ضرر إذا أدخلت شمعة أمير فى فتحة الشرج حيث أنها غير صلبة و هل يوجد ضرر إذا دهنتها بزيت الطعام لسهولة الدخول
و**** مش عارف مقدرش افيدك علشان مش اقول حاجه وتطلع غلط وتتاذى بسبب الخوف على اللى حوالينا أمر مطلوب برضو

هل يوجد ضرر إذا أدخلت شمعة أمير فى فتحة الشرج حيث أنها غير صلبة و هل يوجد ضرر إذا دهنتها بزيت الطعام لسهولة الدخول
لا عادى جدا وكمان الزيت بيعمل شىء من الليونه والمتعه ... أمممممممممممممممممل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%