NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فاكر الوعود فاكر لما كانوا بيقولوا مش هنبعد فاكر الضحك والكلام الحلو فاكر جدعنتك واصلك معاهم فاكر لما اتحولوا من غير مبرر لاحقر نسخة بشرية اتعاملت معاها لو كنت ناسي افتكر عشان تبطل تحن😌
انسي مين بس ده مسكن بس الجرح شغال نزيف

• محزن
التفاعلات: EMY AHMED
  • بيضحكني
فاكر الوعود فاكر لما كانوا بيقولوا مش هنبعد فاكر الضحك والكلام الحلو فاكر جدعنتك واصلك معاهم فاكر لما اتحولوا من غير مبرر لاحقر نسخة بشرية اتعاملت معاها لو كنت ناسي افتكر عشان تبطل تحن😌
الجاهل الي مش بيحن
جهل المشاعر وجهل الحبيب من العشيق وجهل الي يضحي من الي بيفضل ياخد بس وجهل أن مش بتعلم بس هنقول ايه المهم الي يحس مشاعره ويكون ادها وميكنش بيلعب بمشاعر غيره ويحتفظ عليها ده الوعد الي بجد

• حبيته
الجاهل الي مش بيحن
جهل المشاعر وجهل الحبيب من العشيق وجهل الي يضحي من الي بيفضل ياخد بس وجهل أن مش بتعلم بس هنقول ايه المهم الي يحس مشاعره ويكون ادها وميكنش بيلعب بمشاعر غيره ويحتفظ عليها ده الوعد الي بجد
كلامك صح 👌

الكلام ده جه في وقته أيوة خلي قلبي يفوق شوية علشان انا شكلي هطلعه واديله حته قلم علي الحوارات اللي بيعملها فيها

• بيضحكني
المشكلة أننا مش بنعرف ننسي والمشكلة أن بياخد من طاقتنا وللاسف عذاب اوووي لما تتعلق بجد بالشكل ده ويحصل كده

• محزن
  • جامد
التفاعلات: نسوانجي جامد اووي
💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

• محزن
  • بيضحكني
فكريني هو وعد واحد بس هخونك مع كل لبوة
🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: السرطان
قيمتك عند اللي قدامك بتتحدد من المدة اللي بيسيبك زعلان فيها، لو قيمتك كبيرة عند الشخص دا هيعمل أي حاجة إلا إنه يسيبك لحزنك وزعلك .. لإنه مش هيعرف ياكل ويشرب ولا حتى يتنفس طول ما هو عارف إن في حتة من روحه زعلانة فمستحيل تهون عليه أو يسيبك زعلان عشان كدا يؤسفني أقول إن كل اللي سابونا لحزننا وزعلنا بالأيام والشهور عمرهم ما حبونا ولا كان لينا أي قيمة عندهم من الأساس.

صوت يضحك و خصوصا انها لدغة ف ر و هي بتغني بتفصلني من ضحك بس شات اتمسح😂
صوت اللدغة احلى صوت .
انا بدور على لدغة
هي لدغه فحرف ايه الراء ولى السين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: نياك بقوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%