NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ارجو من الادارة حذف القصه وشكرا لتعليقات الأعضاء
كمل يابرنس وملكش دعوه بحد انت بتقول اول مره تكتب ده كويس بس حسن من نفسك في الاجزاء القادمه
بالتوفيق ان شاء ****
 
بص ابعد فكرة ان بعد ما يخف زبره يكبر وكده عشان اتعملت كتير... ونصيحة مني بعد ما تكتب الجزء وتنشره اقرأه عشان لو في اي غلطات املائيا تظبطها
انا كنت قريت قصة زي اللي هو قالها بالظبط وان زبره كبر فشخ بس القصة ضاعت مني ف المنتدي القديم تقريبا
 
كمل في اسرع وقت روعه
 
جامده اوى استمر وياريت صور شبه الشخصيات
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في احد قرى محافظات مصر ولد اسمه محمود ١٤ سنه في الصف الثاني الاعدادى وشهرته حمادة وامه اسمها أميرة ٤١ سنه وجسمها ميلف وابوة اسمه علي ٤٨ سنة رفيع وطويل وله اخت متزوجه من سنتين اسمها عزة ٢٠ سنه بطه في نفيها كدة
كان في عيال بتلعب مع بعض في الغيط وهم صغيرين وبعدين مسكوا عيل ضربوة وربطوة من زبرة صربوة من عيدان طويله وليها ورد وبتطلع مادة زى اللبن مزروعه كده على جسر الاراضي موجوده ديما علي جسر الأراضي
لغايه ما اغمى عليه ولما اغمى عليه خافو سابوة ومشيو لغايه ما كان فيه فلاح معدى شافه نزله وقعد ؤرش عليه مياه من خارج الارض مفاقش خالص شاله ونعمه علي عربيه الكارت بتاعته ووداة عند بيت ابوة ولما امن طلعت شافته كدة قعدت تصوت ولمت الناس عليها شالوة وودوة مستشفى الوحدة بلقريه الدكتور الي موجود دكتور لسه امتياز مبتدى فوقه ولما الواد حكا الي حصل قلعه بنطوله وشاف زبرة لقاه صغير جدا ووارم جدا كأنه هينفجر وبيوضه كمان نصحهم وقالهم تروحو حالا مستشفى المركز لدكتور مسالك بوليه وهناك هيتم عمل اللازم بسرعه راحو هناك ولقو دكتور مسالك موجود شاف الحاله وقال ايه الي حصل الواد حكاله الي حصل لان العياله جابو الزرع دة وكان بيبقى فيه زى خيوط كدة رفيعه كانت ملفوفه علي زبره هي الي عملت له الورم الدكتور قعد يشيل الخيوط دى وكتب له علب علاج ومرهم ويستمر علي العلاج لمدة شهر وقالهم ممنوع لبس اي شروط او بنطولن جلابيه وتكون واسعه اخدوة وروحو البيت والواد خايف من أمن وابوة انهم يضربوة علشان الي حصل لاكنت امه كانت قلقانة وخايفه عليه من الي حصله المهم غير هدومه ولبس جلابيه واسعه وامه عملت له أكل واخد العلاج وكانت اخته سمعت جت جرى تشوف الي حصل وامها حكت لها وراحت تتطمن علي اخوها وأمها قالت لها انها ادتله العلاج بس مش عارفه المرهم هيبقي ازاى لان اخته متعلمه وفاهم أخدت المهم وقرات بيندهم إزاى اخدته ورفعت الجلابية وقالت لاخوها هدهنلك المرهم علشان تخف وابتدى تدهن المرهم علي زبه وبيوضه زى المساج وخلصت وأخوها من الي حصله والتعب نام واخته سابته وطلعت لأمها برة تقوله دة وارم خالص ومعتش هينفع وأمها عيطت علي ابنها وقعدت تندب حظها وقتها بعدت تواسيها شويه وبعدين روحت لبيتها وعلي المغرب ابوة جه ومراته حكتله الي حصل لابنه دخل يطمن عليه لقاه نايم مش حاسس بحاجه من التعب والعلاج الي اخدة أكل لقمه وقام راح لمدة البلد وحكاله علي الي حصل لابنه من ٣ عيال ابن ولد عمهم العمدة طمنه وقاله بعد بكره هنعمل قعدة عرفيه والي غلطان يتحاسب والي له حق هياخده ابوة اطمن من كلام العمدة وروح شرب شاي ونام
دة جزء بسيط بداية للقصه هتبقي فيها أحداث هتعجبكم ادعموني ولو عندك ملحوظة اكتبها في تعليق انا مرحب بكل التعليقات سواء كويسه او لا
مع العلم اول مره اكتب قصه منتظر أراكم ونصايحكم تحياتي للجميع
كمل بسرعه روعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Magic0

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%