NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ahmed salah⚡

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بما اني رياضي وبحب الجيم فخلينا ندردش ونقول اي اكتر حاجا بتستفزكو في الجيم ومين الي بيعرف يمسك نفسو او تمسك نفسها ومين الي مش بيعرف
وهبدا انا عن نفسي اما الاقي واحده جامده جدا وبتقولي كوتش ممكن تقف معايا في تمرينه الاسكواد😂 الي هو ببقي بسندها وفدماغي عاوز افرتكها😂

بما اني رياضي وبحب الجيم فخلينا ندردش ونقول اي اكتر حاجا بتستفزكو في الجيم ومين الي بيعرف يمسك نفسو او تمسك نفسها ومين الي مش بيعرف
وهبدا انا عن نفسي اما الاقي واحده جامده جدا وبتقولي كوتش ممكن تقف معايا في تمرينه الاسكواد😂 الي هو ببقي بسندها وفدماغي عاوز افرتكها😂
احا انتوا بتبصوا علي الستات
ده انا اخلي مراتي متروحش تاني بقي

احا انتوا بتبصوا علي الستات
ده انا اخلي مراتي متروحش تاني بقي
مفيش جيم ميكس الشباب مبيبصوش في علي الستات واكيد انت فاهم كدا بس في جيمات عامله وقت للستات ووقت للرجاله فشوف جيم وخلي مراتك تروح ففتره الستات ويكون ليها كوتش ست

• أتفق
التفاعلات: Ran away
مفيش جيم ميكس الشباب مبيبصوش في علي الستات واكيد انت فاهم كدا بس في جيمات عامله وقت للستات ووقت للرجاله فشوف جيم وخلي مراتك تروح ففتره الستات ويكون ليها كوتش ست
المشكلة انا الجيمات العالية مافيهاش الجزء ده

المشكلة انا الجيمات العالية مافيهاش الجزء ده
عارف بس مش شرط جيم عالي هيه مش هتخش بطولات 😂 هيه بتضبط جسم مش اكتر ولو الجيم عالي بيبقي في لبس عادي ميشدشم ومحترم ولو ليها كوتش بيدربها نصيحه خلي ست مش راجل عشان هيبقي في لمس كتير في نطاق التمرينه وكل واحد ونيتو

• أتفق
التفاعلات: Ran away
ريحة العرق والنفس المقرفة وتلعب ورا حد مش حاطت فوطة علشان العرق بتاعة مكان الجهاز
بالنسبة للبنات اللي عندي في الچيم ف انا بروح الچيم علشان اقضي دماغي من اي حاجة سواء مشاكل او ضغوطات أو حتي جنس فبعاملهم عادي جدا

ريحة العرق والنفس المقرفة وتلعب ورا حد مش حاطت فوطة علشان العرق بتاعة مكان الجهاز
بالنسبة للبنات اللي عندي في الچيم ف انا بروح الچيم علشان اقضي دماغي من اي حاجة سواء مشاكل او ضغوطات أو حتي جنس فبعاملهم عادي جدا
مش كل الجيمات فيها عرق ونفس والكلام ده دلوقتي الجيمات النضيفه في تكيفات وفي لوائح بتخلي كلو يلتزم بيها عشان الجيم يفضل نضيف والكل يبقي مبسوط

في يوم رحت
وحظي المنيل
جيه في وقت
شويه ستات عواجيز
من اللي بيعملوا تمارين
علاج طبيعي

ووحده منهم كانت متخانقه معي جوزها
يا لهوي .يا نهار
وعينك ما تشوف الا النور
المصطبه اتفرشت
وكله بيجاما
صداع وحوارات

من ساعتها بقالي سنتين مرحتش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش كل الجيمات فيها عرق ونفس والكلام ده دلوقتي الجيمات النضيفه في تكيفات وفي لوائح بتخلي كلو يلتزم بيها عشان الجيم يفضل نضيف والكل يبقي مبسوط
اكيد كلامك مظبوط بس بدايتي في الجيم كانت الجيمات الرخيصة قبل ما اصرف علي جيم نضيف وارتحت وعملت فورمة تمام التمام

اكيد كلامك مظبوط بس بدايتي في الجيم كانت الجيمات الرخيصة قبل ما اصرف علي جيم نضيف وارتحت وعملت فورمة تمام التمام
بس كدا فل الفل😂❤

• حبيته
التفاعلات: Lord zobry
في يوم رحت
وحظي المنيل
جيه في وقت
شويه ستات عواجيز
من اللي بيعملوا تمارين
علاج طبيعي

ووحده منهم كانت متخانقه معي جوزها
يا لهوي .يا نهار
وعينك ما تشوف الا النور