NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتى صاحبى عازمنى على عيد ميلاده بكره
وصاحبى ده العضل بتاع الشله واد مز من الاخر
وايما يهزر معايا تحسيس بعابيص تقفيش
كلمت كام واحد من الشله بسئلهم علعيد ميلاد بيقولوا ميعرفوش حاجه
دلوقتى انا مقلق ليكون الى ف دماغى صح ويكون ناوى ينكنى مع العلم ان قايلنا ان اهله مسافرين من اسبوع وراجعين اخر الشهر
ف انا مش عارف اروحله ولا لاء
قولولى رأيكم

• عجبني
التفاعلات: سالب طري و Aboduwie
انت نفسك في النيك وخايف لو مطمن له روح
اه وبعد ما التانى يمسكها ذله ولا يتفضح وسط زمايله يا عم قولو كسم كلام يتعقل وانصحو بالصح كمان مرة مينفعش موجب ينينك او تحصل علاقه مع حد من صحابه او اهله و كذالك السالب احنا ف كسم مجتمع مبيقدرش ميولنا .

• حبيته
التفاعلات: bebo teto
اه وبعد ما التانى يمسكها ذله ولا يتفضح وسط زمايله يا عم قولو كسم كلام يتعقل وانصحو بالصح كمان مرة مينفعش موجب ينينك او تحصل علاقه مع حد من صحابه او اهله و كذالك السالب احنا ف كسم مجتمع مبيقدرش ميولنا .
انت مشفتش كلمة لو مطمن له روح ولا هو انت حافظ الكلمتين دول وقلت تكتبهم وخلاص

انا معاك ف كل ده بس مهما بلبس واسع صحابى رخميين وسرسجيه + انا مانع نفسى انى امارس مع اى لاچل ما الاقى فحلى واكون ليه بس
انا عارف صعوبه انك تمثل او تخبي طبيعتك او ميولك بس لازم تعمل كدا متخليش حد يتحرش بيك منهم و حب ميولك ومتخافش من حاجه بس حتة اللى حواليك بلاشها و يا بيبو اول ما ترتبط طلع كل طاقتك وسيب نفسك لفحلك يشبع كل حرمانك

• حبيته
التفاعلات: bebo teto
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عارف صعوبه انك تمثل او تخبي طبيعتك او ميولك بس لازم تعمل كدا متخليش حد يتحرش بيك منهم و حب ميولك ومتخافش من حاجه بس حتة اللى حواليك بلاشها و يا بيبو اول ما ترتبط طلع كل طاقتك وسيب نفسك لفحلك يشبع كل حرمانك
نفسى بجد♥️🔥

• بيضحكني
التفاعلات: koko saad
افرض خدته وروحنا وراح قاله على الى عايزه
كده هيتعمل عليا حفله
انت اصلا بتعمل كده يعني عادي بتتناك

• عجبني
التفاعلات: koko saad
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%