NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتى صاحبى عازمنى على عيد ميلاده بكره
وصاحبى ده العضل بتاع الشله واد مز من الاخر
وايما يهزر معايا تحسيس بعابيص تقفيش
كلمت كام واحد من الشله بسئلهم علعيد ميلاد بيقولوا ميعرفوش حاجه
دلوقتى انا مقلق ليكون الى ف دماغى صح ويكون ناوى ينكنى مع العلم ان قايلنا ان اهله مسافرين من اسبوع وراجعين اخر الشهر
ف انا مش عارف اروحله ولا لاء
قولولى رأيكم

• عجبني
التفاعلات: سالب طري و Aboduwie
لو عايزه ينيكك روحله

• عجبني
التفاعلات: Aboduwie
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو عايزه ينيكك روحله
المشكله مش حابب اخلى حد من صحابى ينكنى ف طيزى عشان ميمسكهاش عليا زله وسطيهم

• عجبني
المشكله مش حابب اخلى حد من صحابى ينكنى ف طيزى عشان ميمسكهاش عليا زله وسطيهم
خلاص طلما مش حابب متروحلوش

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Aboduwie و elfagerr
المشكله انه مأكد عليا وانا متردد جدا
قوله انك تعبت مقدرتش تيجي وابقي اخرج معاه بعدها ف اي مكان بعيد عن البيت

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Aboduwie و elfagerr
دلوقتى صاحبى عازمنى على عيد ميلاده بكره
وصاحبى ده العضل بتاع الشله واد مز من الاخر
وايما يهزر معايا تحسيس بعابيص تقفيش
كلمت كام واحد من الشله بسئلهم علعيد ميلاد بيقولوا ميعرفوش حاجه
دلوقتى انا مقلق ليكون الى ف دماغى صح ويكون ناوى ينكنى مع العلم ان قايلنا ان اهله مسافرين من اسبوع وراجعين اخر الشهر
ف انا مش عارف اروحله ولا لاء
قولولى رأيكم
انت عارف انه عايز ينيكك

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
طب شوف انت حابب تتناك منه ولا لاء وبعديها قرر انك تروح او تعتذر لاي سبب
ما ان كاتب عشان باخد برأيكم
انا خايف ليزلنى بعد ماينكنى

• عجبني
ما ان كاتب عشان باخد برأيكم
انا خايف ليزلنى بعد ماينكنى
هو لو ناكك مش هتبقوا اصحاب تاني فنصيحه بلاش تعمل كده في محيط اصحابك عشان هتبوظ علاقتكم بيهم اما هيذلك او هيقول للتانيين و تبقى خول الشله فخلي ميولك بعيد عن محيط معارفك

هو لو ناكك مش هتبقوا اصحاب تاني فنصيحه بلاش تعمل كده في محيط اصحابك عشان هتبوظ علاقتكم بيهم اما هيذلك او هيقول للتانيين و تبقى خول الشله فخلي ميولك بعيد عن محيط معارفك
بظبط ده الى انا بقوله

• عجبني
التفاعلات: Ortin
ابعد عن محيط معارفك وصحابك واهلك عشان فيها مخاطرة وذل عشان جهل المجتمع ابن المتناكه دا باحترام الميول ، ونصيحه انشف كدا وسط صحابك واهلك ومتخليش حد منهم يتحرش بيك او يحس بميولك عشان مش هيبقي فيه تقدير واللى هيعوز يعرفك عشان ينيكك وهتبقي ملطشه ، افضل كدا ومارس ميولك مع نفسك ودلع نفسك بكل الطرق بين وبين نفسك واتعرف على ناس كتير لحد اما تلاقي علاقه كويسه برا اهلك وصحابك ومنطقتك و دلع نفسك مع فحلك وعيش كل لحظاتك 🤍

ابعد عن محيط معارفك وصحابك واهلك عشان فيها مخاطرة وذل عشان جهل المجتمع ابن المتناكه دا باحترام الميول ، ونصيحه انشف كدا وسط صحابك واهلك ومتخليش حد منهم يتحرش بيك او يحس بميولك عشان مش هيبقي فيه تقدير واللى هيعوز يعرفك عشان ينيكك وهتبقي ملطشه ، افضل كدا ومارس ميولك مع نفسك ودلع نفسك بكل الطرق بين وبين نفسك واتعرف على ناس كتير لحد اما تلاقي علاقه كويسه برا اهلك وصحابك ومنطقتك و دلع نفسك مع فحلك وعيش كل لحظاتك 🤍
المشكله ان حسمى مش مساعدنى انى انشف معاهم + نفسى بجد الاقى فحل يقدرنى واكمل معاه

• عجبني
التفاعلات: فحلــــ
المشكله ان حسمى مش مساعدنى انى انشف معاهم + نفسى بجد الاقى فحل يقدرنى واكمل معاه
ابعتلى على الخاص طيب

لا انشف على قد متقدر وظبط لبسك كأنك مرتبط بفحل وبيغير عليك و بجد متخليش الفكرة دى تيجي ف دماغك تانى عشان حياتك تبقي حلوه عشان كمان مره انت ليك حياه ف مجتمع ابن قحبه لازم تحافظ عليها وتمارس اللى يمتعك بردو يبقي تبعد عن دايره الاهل والصحاب و متعتك مش مع اللي ينيكك نيكه والسلام ولا انك تبقي بلاعة ازبار متعتك مع اللى تقدر ترتبط بيه وتعملو علاقه عاطفيه كويسه وطويله عشان النيك العاطفي احسن من النيك الشهوانى .

• حبيته
التفاعلات: bebo teto
لا انشف على قد متقدر وظبط لبسك كأنك مرتبط بفحل وبيغير عليك و بجد متخليش الفكرة دى تيجي ف دماغك تانى عشان حياتك تبقي حلوه عشان كمان مره انت ليك حياه ف مجتمع ابن قحبه لازم تحافظ عليها وتمارس اللى يمتعك بردو يبقي تبعد عن دايره الاهل والصحاب و متعتك مش مع اللي ينيكك نيكه والسلام ولا انك تبقي بلاعة ازبار متعتك مع اللى تقدر ترتبط بيه وتعملو علاقه عاطفيه كويسه وطويله عشان النيك العاطفي احسن من النيك الشهوانى .
انا معاك ف كل ده بس مهما بلبس واسع صحابى رخميين وسرسجيه + انا مانع نفسى انى امارس مع اى لاچل ما الاقى فحلى واكون ليه بس

• عجبني
التفاعلات: فحلــــ
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%