NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة عيال صغيره وتفكير مراهقه

حضرتك اسمك سردينا؟

• بيضحكني
التفاعلات: zeb8inch و سامح حسين 11
افتح الرسايل الاقي كميه صور كل واحد فاكر اني اللي عنده مش عند حد تاني وانه خارق انت شكلك مشفتش رجاله بجد ولا تعرف تتعامل مع ستات ناضجه
حماس شباب الجنس مش نيك الجنس احساس اصلا وخصوصا مع الست العربيه الموضوع بعيد كل البعد عن القوه الجنسيه قد الامان اللي بتقدمه والصحوبيه وانها تكون حباك مش هتشوف بتاعك هتتهبل عليك 😂

يعني ايه ست ناضجه 🫣😅

دانا راجل وبيبعتولي صورهم كده وواحد بقوله انا راجل قالي مش مشكلة انا جاي في حاجة قولت ربـــنا يكون في عون البنات اللي هنا

• بيضحكني
التفاعلات: samerdena
افتح الرسايل الاقي كميه صور كل واحد فاكر اني اللي عنده مش عند حد تاني وانه خارق انت شكلك مشفتش رجاله بجد ولا تعرف تتعامل مع ستات ناضجه
أأقولك مفاجاة ؟ قبل التغيير اللى حصل فى الموقع و انهم يشيلوا النوع و بينجذب لمين كان بتجيلى رسائل زى اللى بتجيلكم بالظبط و أنا مكتوب بوضوح عندى ان النوع ذكر و أنى بأنجذب للأناث بس للأسف بنتعامل مع ناس عميان

• يالهوي هي وصلت لكده
معاكي عنتيل المحلة نقول الو

أأقولك مفاجاة ؟ قبل التغيير اللى حصل فى الموقع و انهم يشيلوا النوع و بينجذب لمين كان بتجيلى رسائل زى اللى بتجيلكم بالظبط و أنا مكتوب بوضوح عندى ان النوع ذكر و أنى بأنجذب للأناث بس للأسف بنتعامل مع ناس عميان
تخيل تصطبح على زب واحد :ROFLMAO:

تخيل تصطبح على زب واحد :ROFLMAO:
بجد أنا متعاطف مع البنات فى الحوار ده لأن الموضوع كان مقرف فعلا بس اللى هو بقفل الرسالة و اعمل تجاهل علطول بدل ما اتعب نفسى فى الشرح انه اعمى , المشكلة التغيير الجديد ده هيزود الحوارات دى للأسف لأنه شال النوع خالص

اقفلى من عندك الرسايل وريحى نفسك خالص

دي حقيقه مشكلتنا ان كل واحد فاكر انو جامد ومفيش زيه وهو زيو زي اي حد عادي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: لبوه للنسوان
بس المشكله فعلا أنو مش موضوع سن لانك بتلاقي ناس سنها كبير برضو وبتتصرف وتتكلم زي المرهقين بظبط متفهمش ده مرض ده ولا إيه

قصف جبه من العيار الثقيل ...احسنتي​

😂😂😂😂😂 دا العادى والطبيعى هنا

ما أنتى ممكن تقفلى الخاص خالص وتريحى نفسك من كل ده

• عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم و تحرر و
بجد كلامك صح ناس مريضه غشيمه وابرحوله في الادب والاخلاق وفن التعامل مع الناس مش في القضيب ولا الجنس

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%