NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بعد اذنك انت تفكيرك غلط الراجل قدراتو ما بتخلص بعكس الست الست لما بتصل لسن اليأس بتيأس الراجل معاها بس لو جيت للجد جيب حد عند ٨٠ سنه وهتلو وحده مزه يحمعمل الواجب وزياده

يعنى الام فى المناخ الحار ده وهى فى بيتها تلبس 3 بطاطين ودولاب هدوم علشان ابنها ولا المفروض ابنها يغض بصره

عاوز اقولك ان الراجل المفروض هو اللي مولع مهما كبر
هو قدرته بتقل لكن مش بتنعدم
الست بتوصل لسن اليأس بيبطل يجيلها شهوة

عاوز اقولك ان الراجل المفروض هو اللي مولع مهما كبر
هو قدرته بتقل لكن مش بتنعدم
الست بتوصل لسن اليأس بيبطل يجيلها شهوة
في ستات ستين وسبعين ولسه عايزه تتناك

في ستات ستين وسبعين ولسه عايزه تتناك
بمزاجهم
الست قبل اليأس بتتناك علشان محتاجة
لكن بعد اليأس بتبقي هواية و مزاج اكتر من كونها احتياج

بمزاجهم
الست قبل اليأس بتتناك علشان محتاجة
لكن بعد اليأس بتبقي هواية و مزاج اكتر من كونها احتياج
الست مخلوق عاطفي الاحتياج العواطف عندها علي طول متقدرش تفرق بالذات لو مش معترفة بسن وعايزه تفضل صغيرة على طول

• حبيته
التفاعلات: Your daddy
الست مخلوق عاطفي الاحتياج العواطف عندها علي طول متقدرش تفرق بالذات لو مش معترفة بسن وعايزه تفضل صغيرة على طول
بالظبط بس انا بوضح موضوع الشهوة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد اذنكم اعذرو كلامي ونتقبل كل فكرة
ازيكواا
الامهات اليومين دول جواهم كمية نار و هيجان مش طبيعية للاسف الرجالة لما بتكبر في سن الطاقة بتاعته مش زي الزمان و الستات لو عندهم ١٠٠ سنه بيبقو قادرين و فايرين و مولعين حاول تسكت وتتمتع ب امك دي الام غالية اوي
الام اللبوة رزق
مين هنا ابوه هنج او مسافر وامه مولعه

ما تسترجل يالا وبطل علوقيه

بعد اذنكم اعذرو كلامي ونتقبل كل فكرة
ازيكواا
الامهات اليومين دول جواهم كمية نار و هيجان مش طبيعية للاسف الرجالة لما بتكبر في سن الطاقة بتاعته مش زي الزمان و الستات لو عندهم ١٠٠ سنه بيبقو قادرين و فايرين و مولعين حاول تسكت وتتمتع ب امك دي الام غالية اوي
الام اللبوة رزق
مين هنا ابوه هنج او مسافر وامه مولعه

انا امى لبوة

• عجبني
التفاعلات: الشقي الصغير
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%