NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشتاق للشوق

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هل الجنس بين الشريكين يخرب العلاقه او يقويها

يعني مثلا خرجت مع بنت ومارست معاها الجنس هل بيكون هذا سبب في انقطاع علاقتكم ببعض من ناحية انها ممكن تشوف نفسها رخيصه لما سوت كذا

افيدونا

• عجبني
التفاعلات: سراب انسان و alnmri2010
طالما العلاقة كانت غير شرعية فقد تنتهي بسرعة لانها ليست علاقة حب بل نزوة عابرة وعند انتهاء المتعة قد يرى الرجل المرأة بانها رخيصة وقد ترى الانثى الرجل بأنه نسوانجي

على حسب انا عن نفسي لو صديقه ليا إنسانة طيبه و شديتنى جامد و فى وقت طويل بينا و عارفين و قاريين بعض و حصل جنس انا مش هقل منها.
لأنها وثقت فيا كصديق و انا وثقت فيها
و أنا مؤمن باحترام العلاقة و تقدير الى قدامك
لكن لو وحده نكتها على نيك مصلحة و دا غالبا صعب جدا يحصل فهى مش بمعنى رخيصه بس (friends with benefits) مجرد مصلحة جنسية وخلاص

• عجبني
التفاعلات: مشتاق للشوق
طيب
طالما العلاقة كانت غير شرعية فقد تنتهي بسرعة لانها ليست علاقة حب بل نزوة عابرة وعند انتهاء المتعة قد يرى الرجل المرأة بانها رخيصة وقد ترى الانثى الرجل بأنه نسوانجي
اذا كان في انجذاب من الطرفين نحو بعض

• عجبني
التفاعلات: سراب انسان
على حسب انا عن نفسي لو صديقه ليا إنسانة طيبه و شديتنى جامد و فى وقت طويل بينا و عارفين و قاريين بعض و حصل جنس انا مش هقل منها.
لأنها وثقت فيا كصديق و انا وثقت فيها
و أنا مؤمن باحترام العلاقة و تقدير الى قدامك
لكن لو وحده نكتها على نيك مصلحة و دا غالبا صعب جدا يحصل فهى مش بمعنى رخيصه بس (friends with benefits) مجرد مصلحة جنسية وخلاص
يعني تنصح انو نجرب

• عجبني
يعني تنصح انو نجرب
خلينا نتفق ان الجواز هو احسن خيار اتجوزها احسن حاجه و ابعد عن الجنس على اد ما تقدر خارج إطار الزواج.
جنس من غير زواج دا ممكن يحصلى عن ضعف و انا وارد انى ممكن اعمل كده بس لو اقدر اتجوزها و اتجوزها لكن لو برا الزواج هكون محرس جامد عشان متحصلش مشاكل و الجنس تقدير فرص بردو مش اى حد وخلاص

• عجبني
ملهاش علاقه

• عجبني
خلينا نتفق ان الجواز هو احسن خيار اتجوزها احسن حاجه و ابعد عن الجنس على اد ما تقدر خارج إطار الزواج.
جنس من غير زواج دا ممكن يحصلى عن ضعف و انا وارد انى ممكن اعمل كده بس لو اقدر اتجوزها و اتجوزها لكن لو برا الزواج هكون محرس جامد عشان متحصلش مشاكل و الجنس تقدير فرص بردو مش اى حد وخلاص
انا عارف ان الجواز احسن خيار بس لو الظروف مش كويسه وفي فرصه انو تجرب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
يعني لو بيحبو بعض بجد ليه هيسيبو بعض بعد مايعملو علاقه؟
الا لو الراجل تفكيره متخلف وهيعمل كدا فعلينام معاها وهي مراته احسن ما تبقي صحبتوا او حبيبتوا
كل ما تعزز نفسها كل ما تزيد في عينه❤️

• عجبني
الا لو الراجل تفكيره متخلف وهيعمل كدا فعلا
طب تعالى نعمل علاقة انا وانتى

الا لو الراجل تفكيره متخلف وهيعمل كدا فعلا
الراجل بطبعه اذا احس بالمتعه ما بيستغنيش عنها ابدا بس البنت ممكن تحس نفسها رخيصه انها سوت هذا الشي ويمكن تسيبه

الراجل بطبعه اذا احس بالمتعه ما بيستغنيش عنها ابدا بس البنت ممكن تحس نفسها رخيصه انها سوت هذا الشي ويمكن تسيبه
دا تفكير غلط
اتنين بيحبو بعض وبيعبرو عن حبهم لبعض بطريقه معينه
ايه الرخص في كدا

• عجبني
هنا نسال سؤال هل العلاقه مجرد علاقه نزوة وشهوه ودى هتنتهى بفشل
ام انها علاقه جديه بين طرفين وصعب فشلها مع انه احتمال وارد

• عجبني
العلاقه الجنسيه علاقه عابره تنتهي برعشه الحماع اما ما يبقي العشره والموده
جميع الرجال المتزوجون يبحسون عن علاقه جنسيه خارجيه ويتركون زوجاتهم التي من السهل الحصول علي العلاقه معهم

• عجبني
دا تفكير غلط
اتنين بيحبو بعض وبيعبرو عن حبهم لبعض بطريقه معينه
ايه الرخص في كدا
هو مفيش اي رخص بس انا اقلك ع التفكير اللي بتفكره البنت في مجتمعنا حتى لو كانو يحبو بعض

هنا نسال سؤال هل العلاقه مجرد علاقه نزوة وشهوه ودى هتنتهى بفشل
ام انها علاقه جديه بين طرفين وصعب فشلها مع انه احتمال وارد
سؤالك جميل وتدقيقك بالموضوع اجمل بصراحه
اساس العلاقه اعجاب تطورت الى اهتمام وبعدها لقاء هو عارف انها مش بتكون نصيبه وهي عارفه كمان لكن بعد كل اللي حصل هي ما بقتش مقتنعه بانو مش من نصيبها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%