NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش عندي مشكله وعاوز حل

انا ولد عادي مش احسن واحد في الشكل من فتره لما بدأت احب موضوع العزف وكدا قابلت واحد كان بيعزف ب الجيتار اتصاحبت عليه وبدأت العلاقه ببنا تزيد ك اصحاب هو في يوم بيقولي حاجات غريبه زي المجتمع ومش عارف ايه كنت بمشي معاه في الكلام وفي يوم بيقولي عاوز اقولك حاجه و بدأ يحكيلي عن انه عنده مشكله في الهرمونات وهو نسبيا بنت في جسم ولد وهيعمل عمليه لما يوصل١٨ سنه هو صعب عليا وفضلت مكمل معاه عشان هو صاحبي وبكلمه عادي مع الوقت عرفت ان هو بينام مع ولاد ومش عارف ايه وعرفت ناس كثير طلعو gays وكذا lgbtq+ community member موجود حواليا وده مكنتش متوقعه ومع الوقت بدأت ابعد عنو بس حاسس انه عاوز يرجع يصاحبني وحاسس نواياه مش كويسه وانا مش بتاع الكلام ده وقلتله كذا مره انا straightويا ريت متتكلمش في المواضيع دي عاوز اعرف اعمل ايه؟

• عجبني
التفاعلات: Modymody888، افندينا123 و الكنج واحد بس
هوا عاوزك تنيكه ودا طبيعي بس بيجيبلهالك ببساطه علشان متفضحوش لو عاوز كمل لو مش عاوز مفضله احسن وانا افضل انك تنفضله

• عجبني
التفاعلات: Modymody888
هوا عاوزك تنيكه ودا طبيعي بس بيجيبلهالك ببساطه علشان متفضحوش لو عاوز كمل لو مش عاوز مفضله احسن وانا افضل انك تنفضله
في الاساس احنا نسبيا في مكان تقبل الناس للحاجات دي موجود سيكا انا فعلا هنفضله انا straightمش هبص ل ولد زي

• عجبني
التفاعلات: الكنج واحد بس
تمام

• عجبني
التفاعلات: A.m147
ابعد عنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ولد عادي مش احسن واحد في الشكل من فتره لما بدأت احب موضوع العزف وكدا قابلت واحد كان بيعزف ب الجيتار اتصاحبت عليه وبدأت العلاقه ببنا تزيد ك اصحاب هو في يوم بيقولي حاجات غريبه زي المجتمع ومش عارف ايه كنت بمشي معاه في الكلام وفي يوم بيقولي عاوز اقولك حاجه و بدأ يحكيلي عن انه عنده مشكله في الهرمونات وهو نسبيا بنت في جسم ولد وهيعمل عمليه لما يوصل١٨ سنه هو صعب عليا وفضلت مكمل معاه عشان هو صاحبي وبكلمه عادي مع الوقت عرفت ان هو بينام مع ولاد ومش عارف ايه وعرفت ناس كثير طلعو gays وكذا lgbtq+ community member موجود حواليا وده مكنتش متوقعه ومع الوقت بدأت ابعد عنو بس حاسس انه عاوز يرجع يصاحبني وحاسس نواياه مش كويسه وانا مش بتاع الكلام ده وقلتله كذا مره انا straightويا ريت متتكلمش في المواضيع دي عاوز اعرف اعمل ايه؟
ابعد عنوا طبعا لو مرضيش يبعد قولوا هفضحك قدام الناس هو هيخاف ويبعد من نفسوا حصلت معايا كتير (الخولات كتروا في البلد)

• عجبني
التفاعلات: Modymody888
لما انتو straight والتاني يقول الخولات وكده ايه اللي مدخلكو قسم الخولات في المنتدى

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%