NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

طماطم

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
هو ينفع اقدم شكوي فى المختصين والقائمين على الموقع
انا لما جيت اعمل عضوية فى الموقع هنا قريت البنود وسياسة القوانين هنا اللى من وجهة نظرى قوانين عظيمة وشجعتنى على التسجيل ومن ضمن البنود دي كان فيه بند وهو

يمنع التسجيل بأسماء غير لائقه شرعا واخلاقا وذوقا.​

لكن حضراتكم اغلب العضويات والاسماء اللى موجودة منافية لهذا البند وموذية جدا ولاتمت للذوق ولا الاخلاق

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, الضيف, محمد اشرف1 و 15 آخرين
انا لما جيت اعمل عضوية فى الموقع هنا قريت البنود وسياسة القوانين هنا اللى من وجهة نظرى قوانين عظيمة وشجعتنى على التسجيل ومن ضمن البنود دي كان فيه بند وهو

لكن حضراتكم اغلب العضويات والاسماء اللى موجودة منافية لهذا البند وموذية جدا ولاتمت للذوق ولا الاخلاق
اتفق معاكي اسماء مقرفه

• عجبني
التفاعلات: طماطم
  • أتفق
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
1+

• عجبني
هي ازواق بس فالنهاية دي حرية للاعضاء كل واحد يختار الاسم اللي يعجبه

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و طماطم

حضرتك قدمي إبلاغ للأكونت اللي مش مناسب وهو لو شايفين أنه مش مناسب اكيد هياخدوا إجراء

• عجبني

عندك حق

• عجبني
هي ازواق بس فالنهاية دي حرية للاعضاء كل واحد يختار الاسم اللي يعجبه
لا اعتقد ان مفهوم ومعاير الذوق والاخلاق متغيرة من شخص للاخر فالمعاير ثابتة لدينا جميعا وهذا من ضمن بنود الموقع ويجب احترامة واحترام مشاعر الاخرين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: STroNG a👑 و Fâŗëş>.Ŝäìf
حضرتك قدمي إبلاغ للأكونت اللي مش مناسب وهو لو شايفين أنه مش مناسب اكيد هياخدوا إجراء
ليس لدي سلطة على احد حتى اقدم به بلاغ لكن انا بتحدث عن بند وقاعدة عامة يجب على الجميع التزامها

• عجبني
التفاعلات: G_909 و Fâŗëş>.Ŝäìf
ياريت يتم النظر في القاعدة دي

• عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: طماطم و بيكهام الاسمرر
مع احترامي لحضرتك بس انتي داخلة منتدى اسمه "نسوانجي" عايزه الاسماء جوا تبقى عاملة ازاي

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
مع احترامي لحضرتك بس انتي داخلة منتدى اسمه "نسوانجي" عايزه الاسماء جوا تبقى عاملة ازاي
وان يكن حضرتك انا بوضح وجهة نظرى فى موضوع شايفاه موذي ليا وفى نفس التوقيت شايفه انه مخالف لبنود الموقع

• عجبني
التفاعلات: Fâŗëş>.Ŝäìf و طالب جامعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: LADY MONA
هو 70ف الميه م المنتدي اساميهم م لطيفه واكيد الادمن هما اللي يقدرو يردو ف الحوار دا

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى أسفل
0%