NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بحب الزبر جدا مع اني ما بحب الرجالة بس بحب امص البر و العب بيه و ابصله شو ممكن يكون تفسيرلك للحالة دي خاصة اذا كان زبر كبير بحس اني خاضع له

• عجبني
التفاعلات: Ali Ali994, nour love, Sosooo و شخص آخر
أنا كمان زيك

• عجبني
التفاعلات: خول منتاك و صعيدي هايج
ممكن تكون لسه بتستكشف ميولك او حابب التجربه بس

• عجبني
التفاعلات: خول منتاك
ممكن تكون لسه بتستكشف ميولك او حابب التجربه بس
انا عندي تجربة مع الشباب بس انا بحب الزبر بس ما عندي اي ميول للجالة

انت مارست و لا هذا مجرد خيال؟
لو محرد خيال يبقى فضول و فانتاري و ممكن ما يعجبك فالحقيقة و غالبا راح تكون مجرد نرجسية جنسية و عادي

انت مارست و لا هذا مجرد خيال؟
لو محرد خيال يبقى فضول و فانتاري و ممكن ما يعجبك فالحقيقة و غالبا راح تكون مجرد نرجسية جنسية و عادي
لا مارست كدا مرة بس عندي اهتمام فقط بلزبر اكثر من الشخص

• عجبني
التفاعلات: Gingerito
انا زيك بالظبط بحبهم جدا

عادي المهم تكون مبسوط

• عجبني
مثل حالتي مرات ألبس لبس بنات وأستهي مص الزب بس فقط مع البنوتي أو البنت ومرات أكون طبيعي يعني على رجولتي
أعتقد هذه فقط شهوة جنسية

• عجبني
انا بحب الزبر جدا مع اني ما بحب الرجالة بس بحب امص البر و العب بيه و ابصله شو ممكن يكون تفسيرلك للحالة دي خاصة اذا كان زبر كبير بحس اني خاضع له
يا قلبي انتا ما قابلتش راجل ينيكك ويحتويك مع بعض عشان كده بدور على الزبر بس ودا مش حلو انك تتناك من اكتر من زبر بعد كده مش هتشبع نيك
حاول تتعرف على حد محترم وفاهم تعمل معاه علاقه مستمره هتتبسط اكتر وجرب مش هتخسر
بس اختار صح الاول
او ممكن تجرب مع سالب 😋

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا قلبي انتا ما قابلتش راجل ينيكك ويحتويك مع بعض عشان كده بدور على الزبر بس ودا مش حلو انك تتناك من اكتر من زبر بعد كده مش هتشبع نيك
حاول تتعرف على حد محترم وفاهم تعمل معاه علاقه مستمره هتتبسط اكتر وجرب مش هتخسر
بس اختار صح الاول
او ممكن تجرب مع سالب 😋
انا بحب اكون السالب بل العلاقة

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%