NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتى انا كنت مصاحبه واحد ومكتفيه بيه والدنيا زبادى فى الخلاط بس فى نفس زات الوقت لما كانت بتقابلنى علاقه عابره مكنتش بقول لا وفيه علاقه منهم علقت معايا وارتحنا لبعض واستمرينا وانا عايزه اخلع من الاولانى بس لاقيت نفسى بقول لا ومستمره مع الاتنين من غير محد منهم يعرف .. هوا الموضوع متعب فشخ بس ممتع فشخ وخصوصا فى حتة تظبيط المواعيد وازاى اوفق بينهم وان محدش يعرف بالتانى
يعني فين المشكله 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
  • عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
  • بيضحكني
التفاعلات: عارف سكتى
دلوقتى انا كنت مصاحبه واحد ومكتفيه بيه والدنيا زبادى فى الخلاط بس فى نفس زات الوقت لما كانت بتقابلنى علاقه عابره مكنتش بقول لا وفيه علاقه منهم علقت معايا وارتحنا لبعض واستمرينا وانا عايزه اخلع من الاولانى بس لاقيت نفسى بقول لا ومستمره مع الاتنين من غير محد منهم يعرف .. هوا الموضوع متعب فشخ بس ممتع فشخ وخصوصا فى حتة تظبيط المواعيد وازاى اوفق بينهم وان محدش يعرف بالتانى
يبختهم هما الاتنين يا دجاجه ممكن ادخل طرف تالت 😂🔥😘

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه و زوقة الجن
انتى بتعملى مجهود جبااااار بصوت شرموفرز

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه و زوقة الجن
طب ما حلو دا انجوي بقي ولا هولازم خازوق يعني 😂
طالما انتى شايفه يبقا خلاص
هعتمد وضع الويتو وانجوى وطظ فى الباقى 🤣

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
  • بيضحكني
طالما انتى شايفه يبقا خلاص
هعتمد وضع الويتو وانجوى وطظ فى الباقى 🤣
تعرفى المشكله ان مفيش مشكله
لو الاتنين عرفوا و معجبهومش الوضع مش هيفرق معاكى

• عجبني
تعرفى المشكله ان مفيش مشكله
لو الاتنين عرفوا و معجبهومش الوضع مش هيفرق معاكى
ساعتها همشيهم واجيب اتنين غيرهم متفاهمين☺

• عجبني
  • بيضحكني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: احمد ماندوو، LEGEND KYSER و khaled_2020

image jpeg image jpg

• بيضحكني
  • بيضحكني
علشان يبقوا حلوين فى ال double penetration
مش سكتى انا بحب استفرد بكل واحد لوحدو
وحتى لما عملت جماعى رفضت اعملو

• عجبني
ده انا بحاول اظبط بينهم الاتنين 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها، الليدى دجاجه و LEGEND KYSER
حلو خليكى كده لحد ما هما بردو هيمروا بعلاقات عابرة و هيرتاحوا لحد تانى و يوفق فى الوقت بينكم انتوا الاثنين بس اخرتها ايه اللى هيسيب الثانى الاول ولا هتفرق لان فى الاخر فيه استبن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكله دخلت قولت بسبب غيابها الفتره دى ممكن يكون حصل مصيبه ولا حاجه فقولت اشوف دخلت بقا شوفت كارسه مدمره 😂😂
وربنا حرام اللى بتعمليه فينا ده و**** احنا سناجل ياحاجه حرااام 😂😂
المهم بجد بقا شويه قلقاينا لما غبتى الفتره دى كلها خصوصا اننا اتعودنا انك كل يوم فاتحه وربنا يسعدك ويسعد ايامك سواء مع ده او ده

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: LEGEND KYSER و الليدى دجاجه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%