NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• ماااشي
التفاعلات: Ğmè
كل واحد عنده أسرار ممكن تقلب حياته
واكيد السر الي عنده مش هيقوله
ده ف العالم الواقعي امال اي ميزت انك ف عالم افتراضي ناس كتير جدا دخلت وقالت اسرار ع فكرا معرفش بقي مسطنعه وله حقيقه بس اهو ع الاقل لو مش حقيقه دخل وسرح بخياله

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا كدا مش عايزنا نقول أسرار دا ناوي نولعها حرفيا، اهدي كدا لان محدش هيقوا حاجة زي دي، كل واحد فينا هنا عنده ع الاقل سر واحد لو اتعرف ممكن يشقلب حياته ف اكيد مفيش حد هيقول، يعني انا مثلا عمري ما هقول اني ولعت ف نعمل الكيمياء كله عندنا ف الكلية و لحد النهاردة بيحاولوا يصرفوا ع المعمل دا بعد ما خسروا مواد ب حوالي اتنين مليون جنيه

• جامد
  • لا تعليق
التفاعلات: jo youssef2 و Ğmè
أنا كدا مش عايزنا نقول أسرار دا ناوي نولعها حرفيا، اهدي كدا لان محدش هيقوا حاجة زي دي، كل واحد فينا هنا عنده ع الاقل سر واحد لو اتعرف ممكن يشقلب حياته ف اكيد مفيش حد هيقول، يعني انا مثلا عمري ما هقول اني ولعت ف نعمل الكيمياء كله عندنا ف الكلية و لحد النهاردة بيحاولوا يصرفوا ع المعمل دا بعد ما خسروا مواد ب حوالي اتنين مليون جنيه
دي طبعا مش اهم سر عندي بس دا اللي اخليكم تعرفوه

• بيضحكني
دي طبعا مش اهم سر عندي بس دا اللي اخليكم تعرفوه
وده مش اهم سر كمااان يبني انت لو اتعرفت هتتحبس باقي عمرك 😂😂😂😂😂😂

وده مش اهم سر كمااان يبني انت لو اتعرفت هتتحبس باقي عمرك 😂😂😂😂😂😂
عيب عليك انا اتخرجت خلاص و الدنيا تمام

• بيضحكني
موقف جرئ منكم و انتوا صغيرين و نتيجته طلعت رخمه
طالما أخوك ملمسهاش تجوزلك شرعاً ، و طالما زي ما بتقول كان هزار و أخوك مبصش على الصورة إنها صورة سكس...فأعتبره هزار و لو بتحبها أتجوزها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Ğmè و الـ مجتاو
طالما أخوك ملمسهاش تجوزلك شرعاً ، و طالما زي ما بتقول كان هزار و أخوك مبصش على الصورة إنها صورة سكس...فأعتبره هزار و لو بتحبها أتجوزها
مش انا مش انا 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%