NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لو فيه موجب وهتموت عليه وانتا سالب وعاوز تجيب رجله هتعملها ازاي و في نفس الوقت انتا مش عاوز تبان مدلوق عليه

• عجبني
التفاعلات: هشام الملك سالب، تاامر الحنون و Salm98335
لو هو فعلا موجب ممكن أتجرأ
أصل احنا مش حريم حنتمسف نروح نشقط حد. ايه يعني لما أحاول أشقط واحد ويرفضني، وايه يعني لما أبان مدلوق عليه؟ الحريم بس هي اللي بتفكر كده، لكن احنا رجالة معندناش المشكلة دي
المشكلة عمرها ما كانت كده
المشكلة هل هو موجب فعلا؟ لانه لو مش موجب، أبقى روحت لواحد ستريت فضحت نفسي عنده اني خول، وساعتها ماضمنش رد فعله
هي دي المشكلة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: bigegy2020, هشام الملك سالب, Shynice6 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أصل احنا مش حريم حنتمسف نروح نشقط حد. ايه يعني لما أحاول أشقط واحد ويرفضني، وايه يعني لما أبان مدلوق عليه؟ الحريم بس هي اللي بتفكر كده، لكن احنا رجالة معندناش المشكلة دي
المشكلة هل هو موجب فعلا؟ لانه لو مش موجب، أبقى روحت لواحد ستريت فضحت نفسي عنده اني خول، وساعتها ماضمنش رد فعله
هي دي المشكلة
ايه الحكمه دي كلامك صح

كلمنى تيليجرام Ben9090 ياقلبي

هي دي المشكلة
نوني الخول كتبت كلام كبير علينا احنا الخولات نتعلم منه و اول خول انا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
نوني الخول كتبت كلام كبير علينا احنا الخولات نتعلم منه و اول خول انا
بسراحه ياقليي خول يستحق الاحترام والخضوع له

هو لو اكيد موجب بس يبقى اكيد اكيد هبتدي اغريه وساعتها هو اللي هيدلق عليا مش انا اللي هدلق عليه

لو هو صحيح موجب ويحب السوالب اروح اتكلم معاه تلى طول عندي جرائه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%