NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• ماااشي
التفاعلات: Ğmè
كل واحد عنده أسرار ممكن تقلب حياته
واكيد السر الي عنده مش هيقوله
ده ف العالم الواقعي امال اي ميزت انك ف عالم افتراضي ناس كتير جدا دخلت وقالت اسرار ع فكرا معرفش بقي مسطنعه وله حقيقه بس اهو ع الاقل لو مش حقيقه دخل وسرح بخياله

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
أنا كدا مش عايزنا نقول أسرار دا ناوي نولعها حرفيا، اهدي كدا لان محدش هيقوا حاجة زي دي، كل واحد فينا هنا عنده ع الاقل سر واحد لو اتعرف ممكن يشقلب حياته ف اكيد مفيش حد هيقول، يعني انا مثلا عمري ما هقول اني ولعت ف نعمل الكيمياء كله عندنا ف الكلية و لحد النهاردة بيحاولوا يصرفوا ع المعمل دا بعد ما خسروا مواد ب حوالي اتنين مليون جنيه

• جامد
  • لا تعليق
التفاعلات: jo youssef2 و Ğmè
أنا كدا مش عايزنا نقول أسرار دا ناوي نولعها حرفيا، اهدي كدا لان محدش هيقوا حاجة زي دي، كل واحد فينا هنا عنده ع الاقل سر واحد لو اتعرف ممكن يشقلب حياته ف اكيد مفيش حد هيقول، يعني انا مثلا عمري ما هقول اني ولعت ف نعمل الكيمياء كله عندنا ف الكلية و لحد النهاردة بيحاولوا يصرفوا ع المعمل دا بعد ما خسروا مواد ب حوالي اتنين مليون جنيه
دي طبعا مش اهم سر عندي بس دا اللي اخليكم تعرفوه

• بيضحكني
دي طبعا مش اهم سر عندي بس دا اللي اخليكم تعرفوه
وده مش اهم سر كمااان يبني انت لو اتعرفت هتتحبس باقي عمرك 😂😂😂😂😂😂

وده مش اهم سر كمااان يبني انت لو اتعرفت هتتحبس باقي عمرك 😂😂😂😂😂😂
عيب عليك انا اتخرجت خلاص و الدنيا تمام

• بيضحكني
موقف جرئ منكم و انتوا صغيرين و نتيجته طلعت رخمه
طالما أخوك ملمسهاش تجوزلك شرعاً ، و طالما زي ما بتقول كان هزار و أخوك مبصش على الصورة إنها صورة سكس...فأعتبره هزار و لو بتحبها أتجوزها

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Ğmè و الـ مجتاو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طالما أخوك ملمسهاش تجوزلك شرعاً ، و طالما زي ما بتقول كان هزار و أخوك مبصش على الصورة إنها صورة سكس...فأعتبره هزار و لو بتحبها أتجوزها
مش انا مش انا 😂😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%