NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ميدو ابن عز
الموضوع ده في غايه الخطوره يا رايق
يا لهووي لو سر من اللي عندي قولته هتولع نااااااااار
قولي يا رايقة و متخفيش هنطفيها 🙈😅

كل واحد جوا حاجه مش عاوز حد يعرفها ايا كانت اي هيا ممكن تكون مشكله عملها او مصيبه خلع منها ......

السوااااااال هنا 😈
عندك الجرأه تقول عملت اي ومش عاوز حد يعرفه ا
ولو الحاجه دي اتعرفت ممكن يحصل اي 😐
النصايب في وانت صغير بتفاجاء بتعمل كده ازاي 😅😅ولا خطر ع بالك ازاااي كان في بيت خالتي وانا بزورها لازم كنت ابات عنده يومين كان عند الباب الوميتال في فرق مابين الباب و الحيطة بس ميبنش غير لو دققت فيه بعينك شبه خرم الباب كنت استناها و هيا داخلة تستحمي و اشوفها وهيا بتقلع حته حته وكان جسمها تحفة لغايت متاخد شاور و تلبس البرا والبانتي تاني و كنت بضرب عشرة و اللبن يجري ع الباب 😂😂😂😂😂😂احيه ع الكوارث دي فضيحة بقي مش سر ولسه في تاني🤦‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: Ğmè
  • عجبني
التفاعلات: شريف باشا
النصايب في وانت صغير بتفاجاء بتعمل كده ازاي 😅😅ولا خطر ع بالك ازاااي كان في بيت خالتي وانا بزورها لازم كنت ابات عنده يومين كان عند الباب الوميتال في فرق مابين الباب و الحيطة بس ميبنش غير لو دققت فيه بعينك شبه خرم الباب كنت استناها و هيا داخلة تستحمي و اشوفها وهيا بتقلع حته حته وكان جسمها تحفة لغايت متاخد شاور و تلبس البرا والبانتي تاني و كنت بضرب عشرة و اللبن يجري ع الباب 😂😂😂😂😂😂احيه ع الكوارث دي فضيحة بقي مش سر ولسه في تاني🤦‍♂️
يخربيت دماااغك 😂

• عجبني
التفاعلات: ADAM_NOUR
  • بيضحكني
كل واحد عنده سر بحياته ( الغرفة المظلمة )يخفي فيه سره او شخصيته يلي ما بيحب يظهرها لاي شخص حتي أقرب الناس إليه
الاسرار كتير اوووووي
كنت اعرف بنت مش مهم اسمها
كنت بقفش فيها و نكتها وعملنا كل حتجه في الجنس بينا والعلاقة بينا مستمره لحد دلوقتي و من 5 سنين واكتشفت انها اتجوزن واحد اعرفه وبيقولي بتكسف
وهو ما يعرفش ان كل سفر لمراته في الندوات و الموتمرات بتبقي معايا و بنكها

• جامد
الاسرار كتير اوووووي
كنت بقفش فيها و نكتها وعملنا كل حتجه في الجنس بينا والعلاقة بينا مستمره لحد دلوقتي و من 5 سنين واكتشفت انها اتجوزن واحد اعرفه وبيقولي بتكسف
احااااااااااا انت بتتكلم بجد 😳

• عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: loveyoumissyou
المهم يعني هيا لسا بتتكسف وله فكت شويه 😉😂😂😂
معايا اكيد لا ده انا الي فاتح البوابات معه معرفش بصراحة بحاول ماسالش و كمان قريب منهم

• عجبني
كل واحد عنده أسرار ممكن تقلب حياته
واكيد السر الي عنده مش هيقوله

الاسرار كتير اوووووي
اللي هو عايزين ننيك بنتك نفين 😂😂الاحا نفسها

• بيضحكني
اللي هو عايزين ننيك بنتك نفين 😂😂الاحا نفسها
افتكر لو غلط فيك دلوقتي حتبقي انا زي الكلوت في الحمام

افتكر لو غلط فيك دلوقتي حتبقي انا زي الكلوت في الحمام
انا بتكلم من غير غلط ده افيه كميدي عن كميه حالة الصدمه يا محترم ..لا كلوت يا صحبي ولا غيرة انت اللي مش فاهم تبقي مشكلتك انت و جهلك انت👌

انا بتكلم من غير غلط ده افيه كميدي عن كميه حالة الصدمه يا محترم ..لا كلوت يا صحبي ولا غيرة انت اللي مش فاهم تبقي مشكلتك انت و جهلك انت👌
افيه في فيلم ايه ؟

افيه في فيلم ايه ؟
مش عارف فديوهات عترة ريكورد دي مشهورة فشخ..اكتب عترة ريكورد ع يوتيوب مكالمة مرتضي منصور وهتلاقيها مليانه افيهات

كل واحد جوا حاجه مش عاوز حد يعرفها ايا كانت اي هيا ممكن تكون مشكله عملها او مصيبه خلع منها ......

السوااااااال هنا 😈
عندك الجرأه تقول عملت اي ومش عاوز حد يعرفه ا
ولو الحاجه دي اتعرفت ممكن يحصل اي 😐
اتحرشت بمحارمي

• جامد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%