NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معلش انى بدخل فى نقاشك مع الاستاذ .. بس لو فكرت فى كلامك شوية حتلاقي انك محتاج تعيد النظر فيه

الستات دول حتى لو هو غلط و صورهم بس هما ميستحقوش اى تعاطف .. و لو على الامانة هى اول من خان الامانة لما سلمت نفسها لواحد و هى متزوجة

بعنى انت كلامك ميديش غير معنى واحد ..وانى اقول يا عينى عليهم مساكين كانو رايحين يتبسطو و يقضو وقت لذيذ و الحيوان ده صورهم و فضحهم ملهوش حق

لا طبعا استحالة تتحسب كدة هما فضحو نفسهم و هو حيوان لسبب اهم من التصوير هو انه رضى يمارس مع واحدة متزوجة

يعنى الموضوع كله على بعضه غلط مفيش فيهم ضحية و لا جانى

لكن هما الجناة و الضحايا الازواج و العائلات

خير الكلام ما قل ودل ..

من كان منكم بلا خطيئة فليرمها بحجر !!

• أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم
خير الكلام ما قل ودل ..

من كان منكم بلا خطيئة فليرمها بحجر !!
لا دى حاجة تانية انت كدة بتتكلم فى اتجاه تانى انا متطرقتش ليه .. ما اكيد كلنا لنا اخطاء

هو الحريم الي كانت بتتناك من عنتيل المحله شراميط ولا امهااات الولاد الي كان بيدربهم
واي مصيرهم دلوقتي حد عنده معلومه
محصلهمش حاجه ومنهم ال كان متجوزين ناس معروفه وظباط وواحده مرات عضو مجلس شعب
بس هو خرج وفتح كافيه ف المحله بردو

لا دى حاجة تانية انت كدة بتتكلم فى اتجاه تانى انا متطرقتش ليه .. ما اكيد كلنا لنا اخطاء

هو نفس الإتجاه ، بالعكس .. ده انت لو رميتها بحجر يبقي افضل لها ، أهي هتموت وترتاح وأهلها يرتاحوا، لكن الفضيحة دى وسط زوجها واولادها وأسرتها وجيرانها ومعارفها دى تبقي موت بالحيا !

إذا كنا زى ما بتقول كلنا أخطاء يبقي لازم نلتمس الأعذار للأخرين ، وقيس الموضوع علي نفسك زى ما بأقيسه علي نفسي لو لاقدر **** حصلت معايا أو معاك أن واحدة من عيلتك غلطت وإتفضحت هتعيش إزاي هي في محيطها الإجتماعي بعد كدة وسط ولادها وأسرتها ، واهلها دول هيقدروا يرفعوا عينهم في عين الناس إزاي ؟

المولي أمر بالستر ، ومهما كان الواحد وسخ فتلمفروض أنه له level في الوساخة ميتجاوزهوش ، وانك تفضح واحدة ست ده level الوحش في الوساخة !

• أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم
هو نفس الإتجاه ، بالعكس .. ده انت لو رميتها بحجر يبقي افضل لها ، أهي هتموت وترتاح وأهلها يرتاحوا، لكن الفضيحة دى وسط زوجها واولادها وأسرتها وجيرانها ومعارفها دى تبقي موت بالحيا !

إذا كنا زى ما بتقول كلنا أخطاء يبقي لازم نلتمس الأعذار للأخرين ، وقيس الموضوع علي نفسك زى ما بأقيسه علي نفسي لو لاقدر **** حصلت معايا أو معاك أن واحدة من عيلتك غلطت وإتفضحت هتعيش إزاي هي في محيطها الإجتماعي بعد كدة وسط ولادها وأسرتها ، واهلها دول هيقدروا يرفعوا عينهم في عين الناس إزاي ؟

المولي أمر بالستر ، ومهما كان الواحد وسخ فتلمفروض أنه له level في الوساخة ميتجاوزهوش ، وانك تفضح واحدة ست ده level الوحش في الوساخة !
اولا انا مش مع انه يفضحهم و كلامك متفق معاه هو شخص مريض و مكنش لازم يعمل كدة .. و انا مش فرحان بفضحيتهم و لا شايف انهم كان لازم يتفضحو
لكن هذا ما جنت يداهم للاسف
و عموما الى حصل حصل

طبعا موقف صعب
واحد عمل مداخلة في برنامج إنه مراته كانت في فيديو منهم وعملها قضية زنا
الباقي معرفش
بس هما عادي مش شراميط بفلوس والجو ده

من المحله 😂😂💔 معلش سؤال غبي؟

ايوه وكانت النسوان زوجات وبنات شخصيات كبيره وهو كان بينيكهم في حته معفنه ذيه وهو شكله اصلا معفن​

وكان فيه كمان عنتيل السنطة الشيخ ممدوح !

عنتيل المحلة عبد الفتاح الصعيدي أخد حكم ب 3 سنين سجن وزمانه قضاهم وخرج دلوقتي ، واللي زى الناس دول يستحقوا عقوبة مش أقل من الإعدام علشان يكونوا عبرة لغيرهم ومحدش تاني يفضح ستر واحدة ست !

بصرف النظر عن الحلال والحرام ، لكن لما (واحدة ست ) تأمن حد علي نفسها ويخون الأمانة ويفضح سترها ويقدمها للناس وللعالم كله من خلال الأنترنت عريانة وفي وضع ممارسة الجنس يبقي حكم عليها بالإعدام ، وفي الحالة دى عقوبته هو كمان لازم تكون إعدام .
هو نفسه مفضحهمش لكن اللاب بتاعه باظ وداه الصيانه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو نفسه مفضحهمش لكن اللاب بتاعه باظ وداه الصيانه

وبيصور ليه من البداية وبدون علمهم ؟!

ماهو حسام ابو الفتوح مفضحش دينا ، لكن مباحث الأموال العامة لما دخلت عنده علشان قضية تانية خالص صادرت كل المستندات والسيديهات اللي عنده فطلع بينها CD دينا !

تبقي القضية في التصوير المخفي بداية دون علم الضحية اللي وثقت في الزبون وإستأمنته علي نفسها وسلمته جسمها وطلع واطي وبيصوها بدون علمها !

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحاول اتعلم و الصقر_الجارح
وبيصور ليه من البداية وبدون علمهم ؟!

ماهو حسام ابو الفتوح مفضحش دينا ، لكن مباحث الأموال العامة لما دخلت عنده علشان قضية تانية خالص صادرت كل المستندات والسيديهات اللي عنده فطلع بينها CD دينا !

تبقي القضية في التصوير المخفي بداية دون علم الضحية اللي وثقت في الزبون وإستأمنته علي نفسها وسلمته جسمها وطلع واطي وبيصوها بدون علمها !
انا معاك انه ابن قحبه
انا الي عاوز اوضحه حتي لو وثقنا في الآخرين منقدرش نثق في الظروف الخارجه عند ارادتهم

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش

عنتيل المحلة عبد الفتاح الصعيدي أخد حكم ب 3 سنين سجن وزمانه قضاهم وخرج دلوقتي ، واللي زى الناس دول يستحقوا عقوبة مش أقل من الإعدام علشان يكونوا عبرة لغيرهم ومحدش تاني يفضح ستر واحدة ست !

بصرف النظر عن الحلال والحرام ، لكن لما (واحدة ست ) تأمن حد علي نفسها ويخون الأمانة ويفضح سترها ويقدمها للناس وللعالم كله من خلال الأنترنت عريانة وفي وضع ممارسة الجنس يبقي حكم عليها بالإعدام ، وفي الحالة دى عقوبته هو كمان لازم تكون إعدام .
ايوا اي مصير الشيخ ممدوح دا انا سمعت عنه وقابلني كميه فيديوهات لي مع نسوان كتير فشخ تعرف حاجه عنه بس الحوار دا مش واخد سيط زي بتاع المحله اللي اعرفه انو ليه محل حاجه تبع العربيات محل اسمو المصري

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142

مش هو الا فضحهم

@Ahmed142 تعرف انت حاجه عنه؟

• عجبني
ايوه هو كان رايح يصلح حاجه فى الاب وصاحب المحل اكتشف الفديوهات وعمل نسخه ونشرها
انا قصدي ع ممدوح بتاع السنطه

• عجبني
معرفش بالظبط بس ف اتطلقت وف كمل عادي انا اللي صعبان عليا ولادهم ومنظرهم قدام الناس والكل اتفرج ع الفيديوهات **** يسترنا وميفضحناش موقف صعب جدا
فيديوهات فين دي عندي فضول اشوفها

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها و الأستااذ
  • عجبني
التفاعلات: ما لا نبوح به

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%