NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكيد دا اخره وهو تلاقيه مابيصدق يشوف واحدة حلوة ولابسة ومتبرفنة ف بيدوس♥️😂
راجل بجد مريب

• أتفق
التفاعلات: jjojja
بخاف اطلع قدامه ولله بحط الزباله واجري اقفل الباب بس عيونو م بترحم🙂🫣
يبقي هيزنقك ف مرة لو عرف ان اهلك مش ف البيت انا لو مكانه وانتي جسمك عجبني ولقيتك شغالة معايا هزنقك زنقة محترمة😉

• بيضحكني
حلو ده ياريت يبقي فى كل بيت واحد زيه😂

• عجبني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك
يبقي هيزنقك ف مرة لو عرف ان اهلك مش ف البيت انا لو مكانه وانتي جسمك عجبني ولقيتك شغالة معايا هزنقك زنقة محترمة😉
بيجي الصبح البيت ببقي كله موحود

• بيضحكني
التفاعلات: Lucifer horny
اززززنق😂😂😂

• بيضحكني
بيجي الصبح البيت ببقي كله موحود
طب ما توجبي معايا وتقوليلي مبيبقوش موجودين امتي 😂😂😂

امال انت شايف المشكله فيت
شايف ان المشكله في كسك الي بينقط كل ما تلمحي الراجل بيبص على طيازك الملفته
والمشكله في تفكيرك الي مخليكي مركزه مع زب الراجل انتي الي هايجه عليه شكلك بس مش عاوزه تبقي في حضن الزبال

• يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الموضوع غريب سيكا بس عادي اتعودت عليه
عم سعيد دا معرفش كام سنه بصراحه بس اعتقد ف ال ٤٠ يخربيته راجل عنده صحه بجد اي دا مشفتش راجل كدا ...
هو كل يوم يجي ياخد الحاجه من عندنا وكدا بحكم شغله وغيته ميجيش غير الصبح بدري الساعه ٨او ٩ كدا الصبح واصحي اطلع الكياس وادخل بحس أن راجل م مظبوط بصاته شهوانيه اوي دا م عليا بس دا ع كل الف البيت مشاء لله اي كس يعاكسه .......
انهارده كنت ف كليه ورجعه البيت بدري وهو طالع ورايا ياخد الزباله فهو عمرو مشفني بلبس خروج م متعود غير اني اطلع بلبس بيتي وشعري وكدا ف بدخل الشقه قالي ايدا هي الحلويات كلها سكنه هنا لو اعرف مكنتش طلعتك أنا بقيت اخاف منه بجد😅😂😂😂راجل كبير وحيحان اوي
كنت قريت هنا ف المنتدي عن واحد اشتغل بواب وناك سكان العماره كلهم كل مشوف سعد افتكر الحوار دا😂
هو مش ممكن يكون بيهزر هو عايز ينيك سكان العماره كلهم فعلا 😂😂😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
الشهر دا هكمل ال١٩🫣🫣
بقا الهيجان والقلبان اللى عاملاه فالمنتدى حواليكى ده كله و 19 سنة بس!! دا انتى ليكى مستقبل باهر علفكرة 😉😂

• بيضحكني
شايف ان المشكله في كسك الي بينقط كل ما تلمحي الراجل بيبص على طيازك الملفته
والمشكله في تفكيرك الي مخليكي مركزه مع زب الراجل انتي الي هايجه عليه شكلك بس مش عاوزه تبقي في حضن الزبال
اها انا حرفيا بركز ف كل راجل حاجه بنت مرا م هنكر عمر مشبعت ولا عارفه بس بحب اشوف شهوته بس مهمن كان يعني دا مينفعش

بقا الهيجان والقلبان اللى عاملاه فالمنتدى حواليكى ده كله و 19 سنة بس!! دا انتى ليكى مستقبل باهر علفكرة 😉😂
حبيبي تسلملي😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ناجى الزبير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%