NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة عملت ايه ف الاماكن العامه ؟

احنا مش فى اروبا علشان نعمل اى حاجه فى مكان عام
اى حاجه عملتها كنت بعملها فى شقه مقفوله وبعيد عن عيون الناس
انا بشوف أن اي حد بيعمل حاجه في مكان عام ما هو إلا حيوان مع احترامي الكامل للحيوانات بس بصراحة بتكون ما هي إلا شخص غير مراعي احساس البنت وشكلها أو الست الجنس ما هو إلا شعور بالحب جميل لازم يكون سري ويكون بين اتنين بيحبوا بعض وبيغيروا علي بعض

انا بشوف أن اي حد بيعمل حاجه في مكان عام ما هو إلا حيوان مع احترامي الكامل للحيوانات بس بصراحة بتكون ما هي إلا شخص غير مراعي احساس البنت وشكلها أو الست الجنس ما هو إلا شعور بالحب جميل لازم يكون سري ويكون بين اتنين بيحبوا بعض وبيغيروا علي بعض
هو انتو مبتعرفوش تتكلمو من غير شتيمه ؟! مبتعرفوش تقولو رايكم باحترام ال فالحين فيه الحك وبس ؟ وهل بقي لو البنت ال عملت هتقول عليها حيوانه برضو كل واحد هنا مدعي الفضيله وانو شخصيه خياليه ولو جاتلو فرصة يقلعها هيقلعها وينيكها ف الشارع عادي بلاش تعيشو دور المثاليه هنا عشان بيكون شكلكم بيض اوي بصراحه
خليلك الشعور الجميل والاحاسيس الرهيفه واقعدلنا علي جمب

• عجبني
التفاعلات: Shylad91
كنت في حفلة وكذا واحد بعبصني واتحرشوا بيا بكل الطرق

• جامد
التفاعلات: متحرش تويتر
هو انتو مبتعرفوش تتكلمو من غير شتيمه ؟! مبتعرفوش تقولو رايكم باحترام ال فالحين فيه الحك وبس ؟ وهل بقي لو البنت ال عملت هتقول عليها حيوانه برضو كل واحد هنا مدعي الفضيله وانو شخصيه خياليه ولو جاتلو فرصة يقلعها هيقلعها وينيكها ف الشارع عادي بلاش تعيشو دور المثاليه هنا عشان بيكون شكلكم بيض اوي بصراحه
خليلك الشعور الجميل والاحاسيس الرهيفه واقعدلنا علي جمب
هو انا عاوز افهم حاجه بس
هو انت بتكلمني كده ليه وبأي أساس بتحكم عليا بدون علم وبدون معرفه من حضرتك
باشا احنا مش في أوروبا وكل حاجه في عادات وتقاليد بتحكمنا متعملوش قوانين والنبي علي مزاجكم وحاسين أن القوانين دي هي المظبوطة

كنت في حفلة وكذا واحد بعبصني واتحرشوا بيا بكل الطرق
اول مره شوفت تحرش جماعي كان ف ميدان التحرير ايام الثوره بس صعبت عليا جدا انهم مش بس فشخوها تقفيش وبعبصه لا دي قلعوها كل هدومها اظن انها صحفيه باين

من تجاربكم
جربت تعمل ايه ف الشارع مع شريكك ف مكان عام شارع مواصلات جنينه بحر اي حته غير البيت ؟
انا مثلا من مواقف التحرش عملت ف المواصلات
اني طلعت بز ومصيته واتلعبلي ف زوبري ودعكت كس ع اللحم ولعبت ف طيز من ع الاندر
انتو عملتو ايه شاركو بتجاربكم
مش عام اوي فى عربيتي نكت واحدة كنت مرتبط بيها

• حبيته
اول مره شوفت تحرش جماعي كان ف ميدان التحرير ايام الثوره بس صعبت عليا جدا انهم مش بس فشخوها تقفيش وبعبصه لا دي قلعوها كل هدومها اظن انها صحفيه باين
ياعيني
هوا انا الي كنت سيباهم بصراحة

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Adam Afndena و متحرش تويتر
هو انا عاوز افهم حاجه بس
هو انت بتكلمني كده ليه وبأي أساس بتحكم عليا بدون علم وبدون معرفه من حضرتك
باشا احنا مش في أوروبا وكل حاجه في عادات وتقاليد بتحكمنا متعملوش قوانين والنبي علي مزاجكم وحاسين أن القوانين دي هي المظبوطة
بكلمك عشان عممت كلامك ورديت علي كومنت فرعي غير الموضوع الرئيسي واحنا ف اوروبا ياعم لما تحب تتكلم اتكلم عن نفسك ميبقاش كلامك بصيغه الجمع ليك راي تقوله عن نفسك متعيبش ف حد مهما كان وتوصفه بالحيوان عشان دا رايك
احترمو نفسكم عشان الناس تحترمكم

• أتفق
التفاعلات: CallMeNanay
تقفيش بس

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moonman
من تجاربكم
جربت تعمل ايه ف الشارع مع شريكك ف مكان عام شارع مواصلات جنينه بحر اي حته غير البيت ؟
انا مثلا من مواقف التحرش عملت ف المواصلات
اني طلعت بز ومصيته واتلعبلي ف زوبري ودعكت كس ع اللحم ولعبت ف طيز من ع الاندر
انتو عملتو ايه شاركو بتجاربكم
ف الشاطبي عل الصخور بليل كنت متعود كل م اطلع مع واحده صحبتي او بنحب بعض كنت باخذها هناك وننزل تحت ندفن تفسنا وافضل العب فيها كلها واجبهم ف بوقها ديما غير المنتزه قبل الكاميرات وكان فيه نفق بيعدي من نحيه سان كدا للنحيه التانيه عند البحر نزلت يوم لقيته مضلم ومفيش لمبه شغاله حرفيا فشختها تحت لحد م سمعت صوت حد نازل مشينا وعدلنا هدومنا واحنا طالعين

• نار ياحبيبي نار
ف الشاطبي عل الصخور بليل كنت متعود كل م اطلع مع واحده صحبتي او بنحب بعض كنت باخذها هناك وننزل تحت ندفن تفسنا وافضل العب فيها كلها واجبهم ف بوقها ديما غير المنتزه قبل الكاميرات وكان فيه نفق بيعدي من نحيه سان كدا للنحيه التانيه عند البحر نزلت يوم لقيته مضلم ومفيش لمبه شغاله حرفيا فشختها تحت لحد م سمعت صوت حد نازل مشينا وعدلنا هدومنا واحنا طالعين
حضرت انا المنتزه قبل الكاميرا وشوفت واحد مطلع بز واحده وعمال يمص ولا كانه ف بيتهم والي زانق واحده ورا شجره والي مقعد واحدة علي حجره 😂
ف بعد سان كدا مصدات كنت قاعد هناك ولقيت 2 كبار ف السن يعني اوائل الخمسين شلحت العبايه وقعدت علي حجر الراجل دا كان افجر موقف اشوفو ف الشارع 🔥😂

• عجبني
التفاعلات: Sir Jimmy
حضرت انا المنتزه قبل الكاميرا وشوفت واحد مطلع بز واحده وعمال يمص ولا كانه ف بيتهم والي زانق واحده ورا شجره والي مقعد واحدة علي حجره 😂
ف بعد سان كدا مصدات كنت قاعد هناك ولقيت 2 كبار ف السن يعني اوائل الخمسين شلحت العبايه وقعدت علي حجر الراجل دا كان افجر موقف اشوفو ف الشارع 🔥😂
كنت بروح المنتزه ونجيب شمسيه وننزل تحتها اطلع زبي وتطلع بزازها وافكلها البنطلون وكانت احلا ايام كسم الكاميرات 😂

• بيضحكني
اتنكت

• نار ياحبيبي نار
كنت بروح المنتزه ونجيب شمسيه وننزل تحتها اطلع زبي وتطلع بزازها وافكلها البنطلون وكانت احلا ايام كسم الكاميرات 😂
انا عشت ف اسكندرية من 2012 ل 2016 احلي ايام حياتي 🔥😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%