NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عادل شبرا الخيمه فحل

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عمري ما لمست واحده ولا نيكت عاوز اعرف هل دا يأثر عليا لما اتجوز و لو عاوز اصرف شهوتي هل في طريقه غير بتوع الشحن مقدم و كدا

عمري ما لمست واحده ولا نيكت عاوز اعرف هل دا يأثر عليا لما اتجوز و لو عاوز اصرف شهوتي هل في طريقه غير بتوع الشحن مقدم و كدا
عادي يا حاج حد قالك انك قبل الجواز لازم تكون فاشخ نسوان البلد كلها

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: عادل شبرا الخيمه فحل، E.mo7awailed و ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ
  • عجبني
التفاعلات: E.mo7awailed
يبنى عادي اساسا كدا احسن بدل م تحس بذنب انك نكت قبل الجواز خليها في الجواز بدل م تجيب واحده تمثل عليك كل حاجه عشان الفلوس و لما تاخد الفلوس تعاملك زي حته قمامه ملقاه + فكك من الخول ال قالك زبك صغير مش هو فوق 8 سنتى يبقى تمام + اساسا مراتك مش حتكون جربه حد غيرك ف بتاعك لو 9 سنتي دا حيكون بالنسبه لها قمه المتعه ف فكك من اي شرموط يقولك غير كدا

• عجبني
التفاعلات: عادل شبرا الخيمه فحل
يبنى عادي اساسا كدا احسن بدل م تحس بذنب انك نكت قبل الجواز خليها في الجواز بدل م تجيب واحده تمثل عليك كل حاجه عشان الفلوس و لما تاخد الفلوس تعاملك زي حته قمامه ملقاه + فكك من الخول ال قالك زبك صغير مش هو فوق 8 سنتى يبقى تمام + اساسا مراتك مش حتكون جربه حد غيرك ف بتاعك لو 9 سنتي دا حيكون بالنسبه لها قمه المتعه ف فكك من اي شرموط يقولك غير كدا
الف شكر يا غالي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%