NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة عمري ما جربت البوست دا بس ليه لا .......؟ أسألنـــــــــــــــــــــتي

شريف باشا شريف

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أسألنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي في أي حاجة بس ياريت متكونش جنسية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتدور على ايه في شريكتك

• عجبني
التفاعلات: شريف باشا شريف
ليه مش جنسية

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: سائح
ها مين تاني أي حاجة افلام ، مسلسلات ، جيمز كلوا يسأل على إللي هو عاوزة

• عجبني
عشان انا مليش في التجارب الجنسية و مش عاوز اجرب ألا بعد الجواز
احسنت ياشريف احسن حاجه عملتها - بس نصيحه منى يا تختار شريكتك صح يا متتجوزش - يعنى خليك دقيق فى الاختيار بالذات

• عجبني
و انت ليه متجوزتش لحد ناو
بتعرف على واحدة كويسة و شكل امينة خليل بالظبط ههههههه
و قبلها كنت بحب واحدة و حاولت اتقدملها ناس منهم بقى للي خلقهم
وقفوا فيها بدون سبب

احسنت ياشريف احسن حاجه عملتها - بس نصيحه منى يا تختار شريكتك صح يا متتجوزش - يعنى خليك دقيق فى الاختيار بالذات
بحاول صدقني لكن في الاول و الاخر أنت عارف كلوا بيلبس وش قبل الجواز و مبيبينش عيوبة - أنت و حظك

بحاول صدقني لكن في الاول و الاخر أنت عارف كلوا بيلبس وش قبل الجواز و مبيبينش عيوبة - أنت و حظك
عامة ادرس امها الاول وانت قاعد معاهم وبتتكلموا شوف ردود فعلها وردود فعل الاب وطريقه الكلام - لو حسيت ان الست الام مسيطرة والراجل هادى اخلع اخلع اخلع حتى لو البنت كويسه جدا هاتتعب بعدين دى نصيحه من عمو او من اخوك الكبير زى ماتحب

• عجبني
عامة ادرس امها الاول وانت قاعد معاهم وبتتكلموا شوف ردود فعلها وردود فعل الاب وطريقه الكلام - لو حسيت ان الست الام مسيطرة والراجل هادى اخلع اخلع اخلع حتى لو البنت كويسه جدا هاتتعب بعدين دى نصيحه من عمو او من اخوك الكبير زى ماتحب
لا امها طيبة و ابوها طيب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%