NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عمركو قفشتو شرموطه في المنطقه عندكو 😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ahmed111222, الزب الكبير, ابن ابليس و 9 آخرين
لا هي الي جات بنفسها تطلب انيكها وكانو ٢ مش واحده

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Cr7 10، karama و drsniper666
قفشت واحدة مشهورة ف محافظة بس مش هقول اسم المحافظة بس هقول اسمها دبوس كنت ساعتها ف 3 اعدادي او 2 اعدادي فالمهم البنت دي شرموطة و بتتناك علشان فلوس ف مرة كنت خارج انا و صحبي علشان نروح الدرس ف صحبي لامحها ف مدخل عمارة هي و صحبتها بيلعبوا ف اكساسهم ف روحنا استغبينا ورا العربية و قعدنا نتفرج عليهم😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Ahmed Sarokh, karama, عضو جميل و شخص آخر
زمان من قيمة 7-8 سنين كدا كان بيتقال عنهم معذورة وبتجيب مصاريفها ،، حاليا فاكرين انهم هيغتنوا من ورا الشي دة 😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا ساكنه مع اهلي ف عماره فيها طلاب
فا المهم انا ف الدور التاني وصاحبتي ف الخامس و الرابع و التالت فيهم طلاب
كنت طالعه لصاحبتي اسهر معاها
وبمشي بشويش ع السلم سمعت صوت انفاس جامد
واهات مكتومه كنت داخله ع الرابع ف اتسحبت اكتر لاقيت طالب و طالبه من الي ساكنين واقفين ع السلم وهو ايدو ف البنطلون بتاعها بيدعك ف كسها ورافع البلوزه بتاعتها ومطلع بزازها برا و هيا ماسكه زبو وهاتك يا دعك و لا حسو باني واقفه لاكتر من دقيقه الاتنين مغمضين ومركزين اوي لحد ما انا نزلت دور وعملت صوت ونا طالعه ولاقيتو نازل وهو عرقان وهدومو بايظه والبت طلعت تجري لشقتها 😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • ايه ده
التفاعلات: ahmed111222, Master441, Ahmed Sarokh و 24 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed131
قفشت واحدة مشهورة ف محافظة بس مش هقول اسم المحافظة بس هقول اسمها دبوس كنت ساعتها ف 3 اعدادي او 2 اعدادي فالمهم البنت دي شرموطة و بتتناك علشان فلوس ف مرة كنت خارج انا و صحبي علشان نروح الدرس ف صحبي لامحها ف مدخل عمارة هي و صحبتها بيلعبوا ف اكساسهم ف روحنا استغبينا ورا العربية و قعدنا نتفرج عليهم😂
بدل متخشو تشاركو 😂

• بيضحكني
التفاعلات: السرطان
زمان من قيمة 7-8 سنين كدا كان بيتقال عنهم معذورة وبتجيب مصاريفها ،، حاليا فاكرين انهم هيغتنوا من ورا الشي دة 😂😂😂
بيغتنو وبيجيبو فلوس 😂

• عجبني
التفاعلات: فورمه و شاب وحدانى
واهات مكتومه كنت داخله ع الرابع ف اتسحبت اكتر لاقيت طالب و طالبه من الي ساكنين واقفين ع السلم وهو ايدو ف البنطلون بتاعها بيدعك ف كسها ورافع البلوزه بتاعتها ومطلع بزازها برا و هيا ماسكه زبو وهاتك يا دعك و لا حسو باني واقفه لاكتر من دقيقه الاتنين مغمضين ومركزين اوي لحد ما انا نزلت دور وعملت صوت ونا طالعه ولاقيتو نازل وهو عرقان وهدومو بايظه والبت طلعت تجري لشقتها 😂😂😂
احا 😂😂😂

قطاعه ارزاق🤣🤣

بيجتمعو بس لما صاحبهم بيوقع بيروح في داهيه
بص يابرنس
الراجل لما يقضي مع مصلحة (خاصةة لو بمقابل) ، بعدها بيتظرف ف اي مشوار ياخدلو قرشين حلوين ولما يوصل لفل الموضوع مستمر مش ع فترات ،، بيوقع ميقومش

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
  • بيضحكني
التفاعلات: مريومه٢١
بص يابرنس
الراجل لما يقضي مع مصلحة (خاصةة لو بمقابل) ، بعدها بيتظرف ف اي مشوار ياخدلو قرشين حلوين ولما يوصل لفل الموضوع مستمر مش ع فترات ،، بيوقع ميقومش
دي حقيقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%