NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمى قفشتنى وانا لابس كلوت ليها وبلعب فى زبى بالكلوت التانى

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ و MR.Boom
  • عجبني
التفاعلات: ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ
عملت اي هى معاك بعدها يا روحى
ضربتنى وبقيت سالب ليها وديوث اتفرج عليها وهى بتتناك من ولاد خالتى

• نار ياحبيبي نار
عمرك كنت في علاقة و اتقفشت قبل كده و إيه إلي حصلك 🤔😂
ايام الجامعة كان معايا واحدة صاحبتي و المفروض اني بتعامل في شقتنا بس اخويا الكبير ساعتها منزلش و معرفش اروح فين لفينا بالعربية و ركنتها في حته تمام و غطيت العربية و دخلت جوا معاها اتعاملنا و الدنيا ماشية حلاوة و انا نايم عليها من ورا علشان كانت لسه بنت لقيت الغطاء بيترفع و حوالين العربية تقريبا 4 أو 5 بودي جارد و اكتشفت اني كنت راكان جنب ڤيلا سفير إيران .. طبعاً عملوا القطة معايا و كنت هتسوح كان في منهم مصريين هم اللي سلكوني و طيرت انا و صاحبتي

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: تيتو٩٥ و ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايام الجامعة كان معايا واحدة صاحبتي و المفروض اني بتعامل في شقتنا بس اخويا الكبير ساعتها منزلش و معرفش اروح فين لفينا بالعربية و ركنتها في حته تمام و غطيت العربية و دخلت جوا معاها اتعاملنا و الدنيا ماشية حلاوة و انا نايم عليها من ورا علشان كانت لسه بنت لقيت الغطاء بيترفع و حوالين العربية تقريبا 4 أو 5 بودي جارد و اكتشفت اني كنت راكان جنب ڤيلا سفير إيران .. طبعاً عملوا القطة معايا و كنت هتسوح كان في منهم مصريين هم اللي سلكوني و طيرت انا و صاحبتي
كان هيتعمل عليك حفله حلوه 😂😅

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
أكيد إنت آكتر واحد فرحان إنه اتقفش 😂😂
بص أنا عمرى ما اتوقعت أنى اكون سالب أنا كنت موجب وفحل بنيك واحد صاحبى سالب بس كنت بهيج اوى على ماما لان جسمها حلو اووى و مربرب فا كنت بحب اضرب عشره فى كلوت ليها او سنتيانة ليها بس اليوم دا حياتى اتغيرت جدا

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
  • جامد
  • بيضحكني
بص أنا عمرى ما اتوقعت أنى اكون سالب أنا كنت موجب وفحل بنيك واحد صاحبى سالب بس كنت بهيج اوى على ماما لان جسمها حلو اووى و مربرب فا كنت بحب اضرب عشره فى كلوت ليها او سنتيانة ليها بس اليوم دا حياتى اتغيرت جدا
ايوه يعني إنت دلوقتي أحسن ولا الأول 🙄😅

بس معزور هى تهيج اى حد امك مجننه المنتدى كله

• بيضحكني
ايوه يعني إنت دلوقتي أحسن ولا الأول 🙄😅
دلوقتى المتعه بجد احسن من الاول وان بتاعى بنزل وانا بتفرج او الموجب يمارس معايا دى اكتر حاجه ممتعه وكل دإ وماما موجودة

• نار ياحبيبي نار
  • جامد
  • عجبني
التفاعلات: MR.Boom و ℤ𝔸ℙ𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖𝕖ℝ
  • بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
لا أتأكد 😂😂
و**** ماما قالتلى لو نضمن الراجل اللي يدخل ينكنى مش يفضحنا هخليك يا خول تجبلى الراجل اللى تحب تتفرج عليه بينكنى قدامك بس للأسف الخوف من الفضيحة
علشان كدا محدش يعرف عن حياتنا الجنسية غير اتنين بس وهما ولاد خالتى فا لما بيجو عندنا عادى محدش بيشك فى حاجه وهما استحالة يفضحو خالتهم

• عجبني
و**** ماما قالتلى لو نضمن الراجل اللي يدخل ينكنى مش يفضحنا هخليك يا خول تجبلى الراجل اللى تحب تتفرج عليه بينكنى قدامك بس للأسف الخوف من الفضيحة
علشان كدا محدش يعرف عن حياتنا الجنسية غير اتنين بس وهما ولاد خالتى فا لما بيجو عندنا عادى محدش بيشك فى حاجه وهما استحالة يفضحو خالتهم
يارتنى من ولاد خالتك يالا

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%