NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
الكاتب المفضل
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
447
مستوى التفاعل
8,107
الإقامة
السعوديه
نقاط
14,189
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: YaYa2410, عااااشق البزاااز الملبن, mido.dido و 43 آخرين
استمر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عااااشق البزاااز الملبن, البلبل الصداح, wtah2016 و 3 آخرين
القصه فيها ترتيب الأحداث التي وقعت
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: Matrimonial
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح و Crazyman
القصة ترتيبها حلوة كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
روعة استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
اهم حاجة ريحة الكيلوت دي اقوى من الفياجرا
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mo s و البلبل الصداح
يا مبدع وحشنا الابداغ(y)(y)
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
استمر يا فنان
 
  • حبيته
التفاعلات: البلبل الصداح
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
❤️❤️❤️❤️❤️🔥💋
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mo s و البلبل الصداح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا سميره مطلقه بسبب الانجاب

عندي 35 سنه مطلقه من 3 سنين
عرسان كتير اتقدمو بس انا رفضت ورفضه الجواز نهائي

عندي امي 60 سنه عايشه معاها واخويا علي الصغير 25 سنه لسه ماتجوزش
بس بتاع بنات مش بيكلم لا ده بينام معاهم
انا اكتر الايام بكون مخففه ملابسي بسبب الحر
والنور الخرا الي بيقطع كل يوم

انا كنت بفكر ف الجنس ساعات زي اي واحده
بس عمري مافكرت ف حد جنسيا خالص



المنظر من عين علي

طبعا اختي عرفتكم بيه علي 25 سنه انا نمت مع جارتنا ايمان كنت بروح عندها الصبح وجوزها ف الغيط وكنت بنيكها ف الدوار وهيا بتحلب الجاموسه او ف اي مكان ف البيت
كنت بنيكها ف كل حتي واحلي حاجه لما كنت تجري مفيش احلي من شعور لما تكون واحده تحت منك وانتو عريانين وانت راس زوبرك يلمس كسها وهيا بتحاول تبعد عنك ده بيخليني افشخها

ايمان لحد الان بنيكها عندها ابن ف السعوديه وبنت متجوزه ست حلوه وبيضه


وسالي ددي بنت معايا ف الشغل شركات البان
دي 26 سنه من بلدنا كنا اكتر الايام نروح ونمشي سوا متجوزه من 3 سنين وجوزها بتاع حشيش بيشرب وهيا شغاله
كنا بنتكلم سوا علطول وف يوم بهزر معاها بقولها مش هتعزميني علي كوبايه شاي عندك ضحكت وقالت جوزي يقول اييه
بتجيب الناس تشرب شاي وانا بقولها اعتبري ياستي جاي لجوزك وهيا قالت وريني محفظتك بقولها ليه قالت جيب بس اخدتها وطلعت الفلوس 2500 جنيه وقالت انت تاجي بسبب انك نسيتها معايا وتقعد شويه وتشرب شايك مع جوزي وتتعرف عليه قولتلها تمام دماغك كافره





المنظور من سميره

انا بلعب ف كسي وبغمض عيني وبفكر ف جوزي الي كان بيحب يضرب كسي ويمص زنبوري ولسلنو ف كسي ويفضل يدخلو ف كسي وانا انزل عسل ع زوبرو بحس وقتها انه بينيك اووووي ويشتمني وانا تحت منو بصرخ بصوت واطي ااااااه ااااااه كمان كمان ياحبيبي وهو بيقولي انتي فاجره اووووووي ياسميره وانا بقولو انا مراتك
والي محدش يعرفو لحد الان من اهلي انا الي طلبت الطلاق جوزي كان هيتجوز عليه وانا كنت موافقه بس انا اشوف جوزي يجيب اخو البنت الي هيتجوزها يشربو ف بيتي وانا نايمه ف اوضتي
وشوف راجل جنب مني اكيد جوزي انا نايمه ولقيتو بيقلعني الكللوت انا بقولو عايزه انام
ولقيتو فتح رجلي وبيلحس كسي انا اندمجت انا بحب ان حد يلحس كسي اوووي
انا فضلت مغمضه عيني ومبسوطه ومصدقتش ان في زوبر عند بوقي انا اتخضيت بفتح لقيت جوزي اودامي ببص لقيت الواد الي هيتجوز اختو هو مش صغير ده متجوز حوالي 30 سنه
انا حولت اقوم جوزي قعد ع صدري وبيقولي رايحه فين انا مش قدره اتحرك وحسا بصدمه بس انا كسي بيتلحس من واحد دلوقتي ولقيت جوزي بيقولي خليني نتمتع بيك شويه انبسطي ولقيتو بيقولي هتجوز وجبهالك هنا وانا انام معاها واخوه ينام معاك وانتي مش بتخلفي يعني مش تخافي وانا بعيط ولقيت زوبر بيدخل ف كسي وانا ااااه ولقيت جوزي بيلعب ف بزازي حولت اقاوم بس مقدرتش مستحملتش الي بيحصل ونزلت ع زوبر الواد ده وهو كان هيموتني وانا جوزي دخل زوبرو ل بوقي وانا بمص في انا طيزي الي كانت جوزي نفسو يدخلو في وانا رافضه نيموني ع بطني وجووزي قعد فوق ضهري والواد مش عرفه حط ايه ع بتاعو ودخلو ف طيزي وانا بصرخ من الوجع وبعد شويه وانا بضرب ع طيزي انا بقيت مش عرفه اتحرك مش عرفه الصدمه ولا وجع طيزي وقفوني زي السندوتش والواد ورايا ماسك بزازي وزوبرو ع طيزي وبيقول لجوزي كده انا اعطيك اختي وانا مرتاح وسمعتو بيقول بس ماتفتحش طيزها زي منا عملت وبيضحكو ولقيت الواد ده زوبرو ف كسي من ورا وانا ااااااااااه وبينيك في وجوزي بيمص بزازي ولقيت الواد بيقول مراتك كسها ناااار كس اختي مش كده وانا سامعه
ولقيت الواد حضني اووووي وزوبرو ف كسي وبيقولي انتي فاجره اووووي وجسمك فاجر
اختي الشرموطه انا فاتحتها بزوبري كسها مش يجنن زيك كده وهو بيتكلم لقيت زوبرو بينزل ف كسي وعلطول جوزي بينزل ع فخادي
انا مصدومه جوزي بيعمل معايا كده
دخلت اوضتي قفلت بالمفتاح
وبمسح لبنو ولقيت الباب بيتفتح تاني وهو الواد وبيقولي مالك انا لسه حولت اعمل حاجه بس مقدرتش انتهي بينا اليوم وهو نايم ف حضني مش عارفه انبسط ولا ازعل بس انا بقيت شرموطه تاني يوم جوزي قولتلو يطلقني يافضحك وفعلا اطلقت
رغم انه كان يوم اسود بس استمتع جنسيا
وبذات تاني مره ع سرير جوزي انا الي كنت بتنط ع بتاعو ونزلت مرتين ونمت ف حضنو كانو جوزي بس لما فوقت عرفت اني غلطانه وندمانه
وهو هحح انا حاليا قاعده بلعب ف كسي
وبنزل عسل كسي عشان اريح نفسي



المنظور من علي


اخدت مني المحافظه ولما روحنا بليل روحت بيتها بدون ماكلمها خبط هيا فتحتلي لبسه عبايه تجنن وصدرها مرفوع وبقولها ايه الجمال ده قالت عيب ياعلي وبعدين جوزي جووه تعال
دخلت وووواه علي دي طيز بتحرك ف العبايه تجنن لما ركزت شوفت اثر كلوت سابعه انا كنت لسه مجبتش معاها سكه
دخلت جوزها قاعد والمحافظه اودامو سلمت عليه وقالي حد ينسا محافظتو قولتلها نسيت انها معاها قالي بعد كده اوعي توقع منك بقي المره دي سالي الي لقيتها قولتلو تمام قالي شوف الحاجه الي فيها انا بفتحها والفلوس تمام
قعد يتكلم معايا وسالي قاعده معانا وبصالي بصات بتهيج انا زوبري وقف البنطلون جينز وكويس انه مش ظاهر
بس سالي ادلعت شويه ف المشيه بتاعتها اودام جوزها ولقيتو بيطلب مني 500 جنيه انا قولتلو انا محتاج الفلوس دي يس هو قالي اخر الشهر خودهم من سالي انا سالي وقفه وبتقولي خلاص ياعلي انا هعطيهملك من مرتبي وانا خارج وسالي معايا بقولها جوزك ده مالو قالت هو كده
تبقي تعال وقعد معاه قعدتك حلوه
وانا بقولها **** انتي زي القمر ياريتك مراتي
وهيا قالت عيب بقي انا طلعت وهيا وقفه عند الباب بقولها الكلوت يجنن عليك وهيا قالت جوزي جووه وانا بقولها واااااه لو مكنش جووه قالت يلا امشي لما اخرج هكلمك نمشي
قولتلها ينفع اخدو منك قالت ايه هو قولتلها الكلوت وبضحك ومشيت
وتاني يوم ف الشغل عيني منها طول اليوم وهيا بصالي وتبتسم كاننا بنحب بعض
واحنا ماشيين الاتوبيس بيوصلنا لمكان معين عشان مايخدش لفه كبيره احنا بنمشي 5 دقايق بنكون ف الموقف
انا ماشي مع سالي وبقولها انتي حلوه اوووي انهارده قالت انت بقيت قليل الادب اوووي
قولتلها ليه قالت ينفع تقولي كده وانا بقولها غصب عني انا شايف اودامي قمر ولبسها جنني قالتلي وانت مركز علي ورا ليه قولتلها بحبها اوووي وبضحك وهيا قالت هتاجي انهارده قولتلها وجوزك قالت تعال اشرب شاي قولتلها بشرط قالت ايه قولتلها اخد الكلوت الي انتي لبسه دلوقتي قالت عيب ياعلي كده وبعدين ف ناس ورانا
انا بقولها بعيد عننا
قولتلها انهارده هجيلك وانا ماشي هاخدو منك وعطيهولك تاني هيا مردتش علي وانا بكلمها وهيا مش بترد كاني بكلم نفسي حرفيا
بقولها انتي حلوه اوووي خساره تكوني لواحد زي ده يشغلك ويبهدلك وبقيت اتكلم معاها وصلنا الموقف وروحنا وانا بفكر فيها وشايف اختي لبسه عبايه وبتنضف المطبخ طيزها ملبن
وجسمها نااااار بس دي اختي
الساعه 8 روحت عند سالي وجوزها جوه دخلت سلمت عليه وهو عادي
وسالي زي القمر بقيت عيني منها
والساعه 10 قومت وسالي معايا وقفت عند الباب وهيا بتقولي بكره مش جايه قولتلها ليه قالت تعبانه شوي قولتلها الف سلامه
وانا لقيتها بتبص وراها ولقيتها طلعت كيس صغير وقالت ده هديه مني ليك انا ببص لقيت الكلوت
انا اتجننت مش علرف حصلي ايييه شديتها ف حضني ومسكت وسطها ووشي ف وشها وهيا بتقولي لا جوزي جووووه وانا ببوس شفايفها وبقولها عايزك وايدي علي طيزها
وبفعص فيها حرفيا وهيا بتحاول تبعد وانا بفعص ف طيزها وهيا من البوسه البتاع الي ع شفايفها بقي عندي الروج ده هيا قالت ياخرابي اصبر ولقيتها بتمسحو وبتقولي جوزي ممكن يطلع قولتلها عايز الكلوت الي انتي لبسه
قالت هو ف ايدك انا مغيرتوش من الصبح ولسه قلعها عشانك مش شويه وانا بقولها يعني انتي من غير كلوت قالت ايوه خلاص بقي كفايه وانا بقولها بعشاق وبوست شفايفها تاني وبغعص ف بزها ونزلت وهيا دخلت وروحت بليل الساعه 12 وسامع اااه طلعت من عند اختي حسيت ان ف حد معاها بس لما ركزت عرفت ان اختي بتلعب ف نفسها انا زوبري وقف اووووي دخلت اوضتي قلعت ملط والكلوت اسود وعليه اثر عسل بقيت اشم في وحطيتو ع المخده ونمت ع المخده وكاني بنيك سالي ونزلت علي الكلوت كانو طيزها
طلعت لقيت اختي ف الحمام دخلت المطبخ اختي بتاخد دش وجسمها ملبن اوووووي اختي جسمها ناااااااار مولعه وبقول لنفسي ياريت انيكك ياسميره وريحك استنيت لتاني يوم بليل وروحت ل سالي وجوزها انبسط اوووي انه شافني
وطلب مني 200 جنيه وانا قولت استغلو
سالي كانت ف المطبخ وانا بقولو فين سالي قالي ف المطبخ قولتلو عايزها ف حاجه بس
هو مردش عليه انا دخلت المطبخ وسالي وقفه حضنتها وهيا بتعمل ايه هنا جوزي بره قولتلها جوزك هو الي انك هنا قالت طب اخرج بقي
انا زوبري فوق طيزها بقولها حسي بيه بقي
وبحك زوبري ف طيزها ومسكت بزازها وبقولها كلوتك معايا اهو ريحتو حلوه اوووووي
كان عليه اثر عسل انا بقفش ف بزازها وهيا بتقاوم ببوس رقبتها وبقولها عايزك قالت مينفعش بقولها ليه مينفعش قالت خليني كده احسن انا بقولها كلوتك انا منزل مكان كسك مرتين خودي البسيه طلعتو من جيبي ف كيس ورجعت لورا وزوبري وقف اووووي وهيا قالت ماتخرجش كده قولتلها ليه قالت جوزي هيقول اييييه قربت منها ومسكت دماغها وببوس شفايفها وبقولها المهم انتي
ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا بتبعد وانا قولتلها هخرج ورجع تاني تكوني لبستي الكلوت طلعت وبعد دقيقه هيا خرحت بالشاي
انا قاعد وجوزها تلفونو رن وهو بيتكلم وبيمشي ولقيتها حدفتلي كلوت تاني وقالت مبسوط
وانا بضخك بقولها اوووي وبشوف كلوتها كان في اثر بلل بقولها اوبا وهيا اتحرجت وانا انبسط اووي وبقولها طلعت تعبان زيي يامجرم
وهيا سكته وجوزها رجع وانا هموت ع سالي وانا قاعد بقولها جايه بكره قالت ايوه
وانا بتكلم مع جوزها وعيني منها وانا ماشي اخدتها ف بوسه اودام الباب وهيا مسكت زوبري بتدعك في بمزاجها وانا ببوس شفايفها وايدي ع بزها وهيا دخلت ايديها تحت البوكسر ومسكت زوبري وانا بقولها ايوه كده وهيا طلعتو وبتقولي ده كبير اووي وانا بقولها بتعرفي تمصي قالت اااه قولتلها يلا هيا كانت ناووووويه وبتنزل ع ركبتها ولا ف دماغها جوزها ولا حد نزلت وبتدعكو وسمعنا باب فوق بيتقفل هيا قامت وقالت بكره نتقابل وهيا دخلت وانا بلعن كسم حظي روحت البيت واختي كانت قاعده لبسه ترنج يجنن وجسمها مقسم اووووي انا دخلت اوضتي ونمت وكلوت سالي جنبي نمت تعبان اووي وانا نايم تخيلت حد بيحسس ع زوبري وانا حاسس اني بحلم انا كنت لابس بوكسر وفانله تعرف احساس لما تكون نايم وبتحلم انك بتمارس الجنس ونزلت ع نفسك ده الي حصل معايا انا حاسس ان في حد بيمص زوبري وانا نزلت وانا نايم
صحيت من النوم الصبح مفيش اي حاجه خااالص لبست وروقه نفسي وطلعت عشان اقابل البوه بتاعتي





منظور سميره




انا كنت قاعده ف الصاله وكنت هيجانه اووي بسبب عاادل امام ف الفيلم
وفاتحه رجلي وبحسس ع كسي اخويا بيفتح الباب انا عدلت نفسي ودخل االاوضه بعد **** عليه انا كنت محتاجه فلوس عشان رايحه مشوار ومحتاجه فلوس ضروري قولت ادخل اقولو قبل مايروح ف النوم خبطت مردش عليه دخلت ولقيتو نايم وجنبو كلوت انا كنت عايزه اطلع بس قربت وببص ع الكلوت كنت بحسبو بتاعي بس حجمي اكبر شويه من ده والغريبه ان في اثر افرزات انا شايفه زوبر اخويا وقف ف البوكسر بنادي بصوت وطي علي ونفسي مايصحاش انا مش مصدقه زوبر اخيرا مش فارقه زوبر مين
ايدي حطيتها عليه وبحسس وانا ببص ع وشو ووقف اكتر انا طلعتو وهو وقف انا طلعت لساني وبحركو ع الراس وبعد شويه بلعت نصو وانا حبيتو اووووي مش مهم ده مين فضلت امص زوبرو ولو كان قام كنت هكمل
لحست ببضانو ومصيتهم ورجعت امص تاني ولقيت زوبرو بينزل ف بوقي وانا ببلع البن وكنت هتجنن من زوبر اخويا الكبير ولبنو الكتير
انا كنت بضغط ع زوبرو عشان البن ينزل كلو ف بوقي مسبش شويه حتي خلصت وطلعت وفضلت العب ف كسي لحد منزلت مرتين ونمت وانا تعبانه وحلمت ان اخويا بينيك فيا.....
استمر
 
عااااش يا وحش كمل في انتظار باقي الاجزاء
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%