NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كنت بسمع اغنية عمو وائل جسار (نخبي ليه)
في حته ف الاغنيه بتتكلم عن علامات الحب
جه ف دماغي سؤال
احم احم توقعتو
اي هي العلامات دي بنسبالك؟
نا اول مبحس في حريقه بتحصل جوايا لما بيجيب سيرة حد ببقي ف عداد الخطر🙂
بث كده
بصي علامات الاعجاب احلي بكتير
تبادل النظرات ترتيب الصدف عشان نشوف الشخص الكسوف في اول مره نتكلم فيها السكوت في المكالمه عشان مفيش كلام بس مش عاوزين نقفل المكالمه

بصي علامات الاعجاب احلي بكتير
تبادل النظرات ترتيب الصدف عشان نشوف الشخص الكسوف في اول مره نتكلم فيها السكوت في المكالمه عشان مفيش كلام بس مش عاوزين نقفل المكالمه
نلاقي فين الكلام دا

كنت بسمع اغنية عمو وائل جسار (نخبي ليه)
في حته ف الاغنيه بتتكلم عن علامات الحب
جه ف دماغي سؤال
احم احم توقعتو
اي هي العلامات دي بنسبالك؟
نا اول مبحس في حريقه بتحصل جوايا لما بيجيب سيرة حد ببقي ف عداد الخطر🙂
بث كده
ملهاش علاقه

نلاقي فين الكلام دا
كل شخص عنده شخص كدا انا ببص علي حد و اتبادل معاه كل الحاجات دي و غيري بيبص عليا و بردو بيتبادل نفس الحاجات دي و انتي كمان كدا بتبصي علي حد و تتبادلي معاه نفس الحاجات دي و غيرك بيبص عليكي و كذالك الامر
بس عارفه الحاجه المضحكه ان الشخص الي بيبادلنا الحاجه دي مش بيبقا الشخص الي عاوزينه 😂😂
فقريين من يومنا حتي في الحب 😂

كل شخص عنده شخص كدا انا ببص علي حد و اتبادل معاه كل الحاجات دي و غيري بيبص عليا و بردو بيتبادل نفس الحاجات دي و انتي كمان كدا بتبصي علي حد و تتبادلي معاه نفس الحاجات دي و غيرك بيبص عليكي و كذالك الامر
بس عارفه الحاجه المضحكه ان الشخص الي بيبادلنا الحاجه دي مش بيبقا الشخص الي عاوزينه 😂😂
فقريين من يومنا حتي في الحب 😂
حصل

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
  • عجبني
التفاعلات: esraa.2000
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: esraa.2000 و STroNG a👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑
  • عجبني
  • بيضحكني
صباح الفل تاني
بندودا يسطا بنت
خلينا صرحا بقى عايزه تدخلي طب يبقى تكوني دحيحه من الاخر وفي الانجلش بيرفكت و في الفيزياء والكيمياء والاحياء تحاولي تقفلي فيهم وتدخلي علمي علوم

خلينا صرحا بقى عايزه تدخلي طب يبقى تكوني دحيحه من الاخر وفي الانجلش بيرفكت و في الفيزياء والكيمياء والاحياء تحاولي تقفلي فيهم وتدخلي علمي علوم
الانجلش عقدتي ف الحياه الباقي كله زي الفل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%