NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Midoxxd1

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
قابلت البنت الي مرتبط بيها ف عمارتهم و كنت بحضن فيها وببوسها و بقفش ف بزازها و طيزها ومكانتش ممانعه ودي اول مره نعمل حاجه واول مره لينا بس الي فصلني انها كانت بتبصلي ب نظرات اكني بغتصبها ودا فصلني اوي فا اخواتي صحاب الخبره المفروض ف المقابلات الجايه اتعامل ازاي و اخليها هايجه ودايسه معايا ازاي مش اكني زانق تمثال

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم، الدكتور النسوانجي و EMY AHMED
قابلت البنت الي مرتبط بيها ف عمارتهم و كنت بحضن فيها وببوسها و بقفش ف بزازها و طيزها ومكانتش ممانعه ودي اول مره نعمل حاجه واول مره لينا بس الي فصلني انها كانت بتبصلي ب نظرات اكني بغتصبها ودا فصلني اوي فا اخواتي صحاب الخبره المفروض ف المقابلات الجايه اتعامل ازاي و اخليها هايجه ودايسه معايا ازاي مش اكني زانق تمثال
اتقى **** فيها واتجوزها

• عجبني
التفاعلات: وحيد1987
اتقي **** ومتفتحش المنتدي انت كمان ياغالي
بنات الناس مش لعبه وغير ان انا وانت وغيرنا عارفين ان وجودنا فالمنتدى مش صح

• عجبني
التفاعلات: وحيد1987
بنات الناس مش لعبه وغير ان انا وانت وغيرنا عارفين ان وجودنا فالمنتدى مش صح
ونا معشمتهاش ب اي حاجه ياغالي ولا بضحك عليها كله ب مزاجها صدقني

طيب بس انا عمرى ما جربت واحب اقولك انو طول ما برضاها اهتم بالكلام الحلو ولاللمس والمداعبات اكتر من الجنس نفسو

بعبصها وسيبها افرك كسها شويه وسيبها جننها بكدا عزب بظرها شويه(مش ساديه) الم شهوه خفيف

طيب بس انا عمرى ما جربت واحب اقولك انو طول ما برضاها اهتم بالكلام الحلو ولاللمس والمداعبات اكتر من الج

طيب بس انا عمرى ما جربت واحب اقولك انو طول ما برضاها اهتم بالكلام الحلو ولاللمس والمداعبات اكتر من الجنس نفسو
كدا كدا مش هيحصل جنس عشان احنا علي السلم بس الحوار لما بتتحط ف الموقف غير خالصص

كدا كدا مش هيحصل جنس عشان احنا علي السلم بس الحوار لما بتتحط ف الموقف غير خالصص
طيب روح مكان امان بدل الفضيحه

شقه اى حاجه بس اعمل زى منا بقولك وانت لو عملت الى بقولك عليه كأنك بتديها فياجراالمداعبات الى اا بقلك عليها=الفياجرا

شقه اى حاجه بس اعمل زى منا بقولك وانت لو عملت الى بقولك عليه كأنك بتديها فياجراالمداعبات الى اا بقلك عليها=الفياجرا
صعب اشوف مكان كويس حاليا فا مقضيها تقفيش وبوس

صعب اشوف مكان كويس حاليا فا مقضيها تقفيش وبوس
خلى بالك على نفسك يصحبى ولو محتاج اى معلومه عن الجنس بشكل عام ابعتلى خاص وانا هفيدك

منين بتحب و مرتبط و منين عايز تلعب

منين بتحب و مرتبط و منين عايز تلعب
لو ركزت ف كلامي مش هتلاقي اي كلمه تدل عن حب احنا الاتنين مرتبطين ب بعض نتسلي ونضيع وقت مش اكتر وصلت؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو ركزت ف كلامي مش هتلاقي اي كلمه تدل عن حب احنا الاتنين مرتبطين ب بعض نتسلي ونضيع وقت مش اكتر وصلت؟
بقولك ايه يا بوب متضحكش على نفسك مفيش واحده داخله علاقه جنسيه و هتبصلك كانك بتغتصبها بالعكس دا هتفتحلك كسها كانه نفق الازهر

بقولك ايه يا بوب متضحكش على نفسك مفيش واحده داخله علاقه جنسيه و هتبصلك كانك بتغتصبها بالعكس دا هتفتحلك كسها كانه نفق الازهر
اي الي هيخلي واحده تكلم واحد يجيلها الفجر عشان قال اي يجبلها كبريت؟😂😂

+ هي كانت سايبالي نفسها وبتحاول تساعد بس ف نفس الوقت مكنش في تجاوب ودي اول تجربه ليا فا بسال اصحاب الخبره

انت لو نازل من العماره وشفت اختك حد زانقها رد فعلك هيكون اي عارفه هتقول هدايقك انا عايزه نفس رد الفعل ده مع بنات الناس

انت لو نازل من العماره وشفت اختك حد زانقها رد فعلك هيكون اي عارفه هتقول هدايقك انا عايزه نفس رد الفعل ده مع بنات الناس
معنديش اخوات بنات + داخله المنتدي لي طلاما وجهه نظرك كدا؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%