NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

memo2010

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
اي العلاقه الجنسيه اللي كان نفسك تعملها بس انت عارف انه صعب اوي و الظروف مش معاك

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: EL_BEBO, efas, عاشق البزاز الملبن و شخص آخر
مفيش

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: J U B A, الرجل الحر الباكي, زوقة الجن و شخص آخر
اي العلاقه الجنسيه اللي كان نفسك تعملها بس انت عارف انه صعب اوي و الظروف مش معاك
اتنيل اتجوز

• عجبني
التفاعلات: memo2010
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليا واحده زميلتي فالشغل فاهمين بعض جدا وقريبين جدا وبصراحة جسمها استاندر بص كل نظراتنا لبعض بتقول يلا بس تخاف بردو عط في اي حته الا اكل عيشك عشان هتتفضح

• عجبني
ليا واحده زميلتي فالشغل فاهمين بعض جدا وقريبين جدا وبصراحة جسمها استاندر بص كل نظراتنا لبعض بتقول يلا بس تخاف بردو عط في اي حته الا اكل عيشك عشان هتتفضح
فاهمك

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن و عاشق البزاز الملبن
  • عجبني
عميله عندي كنت هموت وانيكها ولم سمحت الظروف وخلاص جاء شخص علي المكان اللي زنقتها فيه

• عجبني
التفاعلات: memo2010 و مدام دعاء
واحده صحبت مراتي
الغريب اننا كنا على علاقه فى السر قبل ما اتجوز وكنا خلاص على شفا اننا نعمل سكس بس هى جبانه ..
الفكره اننا خلاص انا اتحوزت وهى اتجوزت وخلاص كل واحد فى حاله بس سعات النفس بت الوسخه بتحن وتقول افتح معها كلام بس انا عارف هيتفتح عليا نار جهنم وممكن حياتى تتخرب فا بسكت

• عجبني
واحدة زبونه عندي في المحل متجوزة ومخلفة بتودي ابنها الحضانه وتقعد معايا ساعتين بي قعدة في بيت عيله

• عجبني
التفاعلات: memo2010 و عاشق البزاز الملبن
  • بيضحكني
التفاعلات: عاشق البزاز الملبن
محسوبك مدرس وكانت ولية أمر وتقريبا كدة كانت جاهزة، بس كنت عايزها عرفي مش حاجة خطف،، وصلنا إلى مرحلة إنها كانت بتدخل عليا أنا و ابنها بلبس يهيج.. بس مرضتش
اعتذرت لها إن مواعيدي باظت ومش هينفع اكمل مع الولد..

الجواز 😅😅🤦‍♂️🤷‍♂️

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%