NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة علاقات اليله الواحده أو العلاقات العابرة

نووو شيشة. احنا مش ف مخانه ههههههه اخرك معايا حلبة حصى 🤣🤣🤣
ممممم مش بحبها. ممكن قهوة زيرو سكر ☺️☺️

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض
  • بيضحكني
وانت

اذا انتي تحبيه ملك يكي ومخلص ف شهوته ليكي برضو
حاجة زي كدة بس بدون ميحس بالكلام دة. مش يتطفل علي رجولتة. طبعا. عشان انا مش ماستر. ولا بحب أنة يكون مش بشخصية معايا الموضوع. نابع من جوايا وبس حاجة زي مبداء بس علي الضيق شوي فهمني

• يالهوي هي وصلت لكده
حاجة زي كدة بس بدون ميحس بالكلام دة. مش يتطفل علي رجولتة. طبعا. عشان انا مش ماستر. ولا بحب أنة يكون مش بشخصية معايا الموضوع. نابع من جوايا وبس حاجة زي مبداء بس علي الضيق شوي فهمني
ممكن توضحي اكتر

• عجبني
ياحبيبي انتا وهوة افهموا بقى
مفيش واحده هترضي أن يبقى في شريكه تانيه في حيات الشخص الي بتحبو

اكيد حقك بس هل انتي بتكوني متاحه ليه كل ما يكون عاوزك حتي لو كل يوم مثلا
هو ميقدرش يطلب. انا لو احتجت اوكي هو لاء ممكن بعرض واحنا مع بعض. اوكي إنما يطلب وانا بعيدة أو فون. لاء لاء لاء. مش بقبل طبعا وهو ميقدرش يطلب

• بيضحكني
التفاعلات: حنفي الونش
هو ميقدرش يطلب. انا لو احتجت اوكي هو لاء ممكن بعرض واحنا مع بعض. اوكي إنما يطلب وانا بعيدة أو فون. لاء لاء لاء. مش بقبل طبعا وهو ميقدرش يطلب

ده إيه الجبروت ده ! 😃

جبروت لية

يعني إيه ميقدرش يطلب ؟!

لو إنتي صاحبتي وطلبتي مني جنس مرة وإتنين ونمنا مع بعض .. خلاص .. بقت بيننا عشرة ، وأنا بعتبرك زي مراتي وحقي اطلب منك زي ما طلبتي ، وتلبي طلبي زي ما لبيت طلبك !
لكن تقوليلي أنا أطلب لكن أنت لأ لأ لأ !

ساعتها مش هقبلها علي كرامتي وأنا اللي هفركش مش إنتي 😃

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
أنا شايف أنها معها حق لان هيه مش خدامه ليه أو لمتعتو مع احترامي الشديد ليكي يا قمر المنتدى

زي ما هي بتطلب .. هو من حقه يطلب !

يعني إيه ميقدرش يطلب ؟!

لو إنتي صاحبتي وطلبتي مني جنس مرة وإتنين ونمنا مع بعض .. خلاص .. بقت بيننا عشرة ، وأنا بعتبرك زي مراتي وحقي اطلب منك زي ما طلبتي ، وتلبي طلبي زي ما لبيت طلبك !
لكن تقوليلي أنا أطلب لكن أنت لأ لأ لأ !

ساعتها مش هقبلها علي كرامتي وأنا اللي هفركش مش إنتي 😃
لو حسبها كدة هو حر. بس في نقطة هو بيبقي صديق وبس. وانا الي بطلب جنس لما ارتاح واطمن لية. عشان كدة هو مكنش يحلم اصلا بكدة. وانا بحكم اني مش متوفرة لساعدة يبقي ميقدرش يطلب. وانا لما احتاج بطلب بس كدة

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
طيب هنفرض أنها عجبتو بس هوة معجبهاش ايه الي يجربها انو لما يطلبها تنفزلو طلبو

لو معجبهاش بتبقي حمامة ع الطاير ( مرة وخلاص ) وبتحكم عليه بعدها إذا كان عجبها أو معجبهاش ، لكن ما دامت العلاقة مستمرة والإتنين عاجبني بعض وراضيين ببعض يبقي حقه عليها لما يطلبها يلاقيها زي ما حقها عليه لما بتطلبه تلاقيه !

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%