NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Shady1977

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا انسان عادي بس مؤخرا ابتديت اتخيل خيالات غريبه وخصوصا وانا نايم مع مراتي انها بتتن**ك من حد غيري في وجودي والاحساس ده بيهيجني اوي
ومراتي متعرفش خيالاتي دي ومقدرش اصارحها بيها
ومراتي ست محترمه وملتزمه

• عجبني
التفاعلات: زائر حبيب
ممكن توضح لاني مش فاهم بالظبط ... بتتخيل انها نايمة مع حد تاني و هي في حضنك ازاي ؟!؟ .... هي مثلا بتقول كلام انت مش فاهمه و غرضها تهيجك

بداية دياثة .. ابتعد عن خيالاتك احسن

• عجبني
التفاعلات: جوز هند
بداية تعريص حصلت معايا

• عجبني
التفاعلات: جوز هند
طيب وعملت ايه لسه برضه عندك نفس الخيالات والميول

انا انسان عادي بس مؤخرا ابتديت اتخيل خيالات غريبه وخصوصا وانا نايم مع مراتي انها بتتن**ك من حد غيري في وجودي والاحساس ده بيهيجني اوي
ومراتي ست محترمه وملتزمهان

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومراتي ست محترمه وملتزمه
نفس حالتي والموضوع بقي شاغلني من كتر قراءته القصص والفرجه علي صور الرجاله اللي من له صور ستاتها واتخيل مراتي بتتناك من غيري واهيج اوي واول مانزلهم ازعل جدا وابعد عن المنتدي وارجع تلني ..المشكله ان الموضوع بقي شاغالني لدرجه اني تواصلت مع واحد وبادىنا صور زوجتنا من غير علمهم وكنت هايح اوي ساعتها واول مانزلتهم زعلت من نفسي جدا اني عملت فيها كده وعرتها قدام حد غريب..انا فقرفان من نفسي اوي

• عجبني
التفاعلات: adel adel
ومراتي ست محترمه وملتزمه
انا سني قريب منك ومش عارف ايه اللي بيحصلنا علي كبر كده

• بيضحكني
التفاعلات: Dedo-mesho
وبعد كدا تندمو انتو الاتنين اوعى الندم يا عم الحج
كللامك صح وانا فاهم وعارف ان كل اللي بعمله غلط وحرام بس مش عارف ابعد عن القرف ده كل مابعد شهوتي بتتطفي وبالتالي ابعد عن مراتي وهيا تفكر اني ماعدتش بحبها وعلشان اىجعلها بهيج وارجع ادخل علي المنتدي واتفرج وتبداء التخيلات والقرف تاني

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%