NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Balerion

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من كام يوم قابلت واحدة كانت المفروض من اكتر من 8 سنين زميلتي وفيه حب من ناحيتها واستلطاف من ناحيتي وقتها. كانت بتتدرب معايا في نفس العيادة غير اننا كنا شبه جيران ساكنين
في نفس المنطقة

مقدرش اقول اني كنت بحبها بجنون لكن كنت بقول اني لو قدرت اجهز نفسي فهي اول اختيار هختاره وقولتلها ان قدامي ممكن سنه او اقل عشان اقدر اظبط أموري لو هتجوز وكنا مع بعض عادي جدا الكلام ده من 8 سنين أو اكتر. لحد ما في وقت سابت التدريب وسابت كل حاجة وبعدت خالص انا قولت هي غالبا قررت تبعد عني فبراحتها مفيش اسبوعين كنت عرفت انها اتخطبت ومفيش شهر كانت اتجوزت

معرفش ايه تفسير ده. اتوجعت نسبيا لكن محاولتش أدور على تفسير ونسيت الموضوع. من كام يوم كنت بجدد الاجازة من المستشفى عشان اجازتي في مصر قربت تخلص فلقيتها هناك. جت كلمتني ازيك فينك والكلام ده وانا ردودي كانت الردود السطحية. لقيتها طلبت رقمي الشخصي في مصر وانجلترا وانها عايزه تقعد معايا عشان عايزة تعمل زمالة معرفش ايه والحوارات ديه وانا قولتلها في اقرب وقت هكلمها وانا مكنش في نيتي اني اتواصل معاها نهائيا

امبارح لقيتها بتتصل بتقولي انا عند بيتك. البيت القديم اللي هي عارفاه لكن متعرفش اني مش قاعد هناك. روحتلها لقيتها بتقول انا قولت اعدي عليك بعد المستشفى عشان تفهمني اعمل ايه في موضوع الزمالة. استغربتها لكن دخلتها عادي وفهمت ان نظراتها ليا مش مجرد نظرات عاديه

والباقي معروف. منمتش معاها من باب الحب لكن كان عندي شيء من الانتقام والاستغراب. بعدها قومت من جمبها وسيبتها في البيت ومشيت وعملت لرقمها بلوك وكلها كام يوم وهسافر

مبسألش نفسي غير سؤال واحد. ليه؟

مانا كنت قدامك ومكانش مستبعد ان كان زمانك مراتي. ليه؟ وايه اللي اختلف دلوقتي؟

والمفروض لو انت مكاني هتبص لواحده زي ديه ازاي؟ هتشوفها شرموطه ولا هتشوفها ايه

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: بحب خالتي١, الصقر_الجارح, Abo hassan و 2 آخرين
انتو الاتنين اغرب من بعض

من كام يوم قابلت واحدة كانت المفروض من اكتر من 8 سنين زميلتي وفيه حب من ناحيتها واستلطاف من ناحيتي وقتها. كانت بتتدرب معايا في نفس العيادة غير اننا كنا شبه جيران ساكنين
في نفس المنطقة

مقدرش اقول اني كنت بحبها بجنون لكن كنت بقول اني لو قدرت اجهز نفسي فهي اول اختيار هختاره وقولتلها ان قدامي ممكن سنه او اقل عشان اقدر اظبط أموري لو هتجوز وكنا مع بعض عادي جدا الكلام ده من 8 سنين أو اكتر. لحد ما في وقت سابت التدريب وسابت كل حاجة وبعدت خالص انا قولت هي غالبا قررت تبعد عني فبراحتها مفيش اسبوعين كنت عرفت انها اتخطبت ومفيش شهر كانت اتجوزت

معرفش ايه تفسير ده. اتوجعت نسبيا لكن محاولتش أدور على تفسير ونسيت الموضوع. من كام يوم كنت بجدد الاجازة من المستشفى عشان اجازتي في مصر قربت تخلص فلقيتها هناك. جت كلمتني ازيك فينك والكلام ده وانا ردودي كانت الردود السطحية. لقيتها طلبت رقمي الشخصي في مصر وانجلترا وانها عايزه تقعد معايا عشان عايزة تعمل زمالة معرفش ايه والحوارات ديه وانا قولتلها في اقرب وقت هكلمها وانا مكنش في نيتي اني اتواصل معاها نهائيا

امبارح لقيتها بتتصل بتقولي انا عند بيتك. البيت القديم اللي هي عارفاه لكن متعرفش اني مش قاعد هناك. روحتلها لقيتها بتقول انا قولت اعدي عليك بعد المستشفى عشان تفهمني اعمل ايه في موضوع الزمالة. استغربتها لكن دخلتها عادي وفهمت ان نظراتها ليا مش مجرد نظرات عاديه

والباقي معروف. منمتش معاها من باب الحب لكن كان عندي شيء من الانتقام والاستغراب. بعدها قومت من جمبها وسيبتها في البيت ومشيت وعملت لرقمها بلوك وكلها كام يوم وهسافر

نصيبك يا صديقي بس انتا دي حركة قلة اوي حاول تفكر كويس وترجعلها هيا محتاجلك دلوقتي

و انت بتشتمها ليه
مانت عملت نفس الي هي عملتو
ولا الغلط عندك بيتحول لفراولة و عند غيرك اخييييه
مانت قلتلها اتفضلي
يعني لو رامية نفسها عليك
ما كنت اتنيلت
انت بس فوق شوية من ابي تحت الشجرة و الاشجان و الاحزان حتلاقي انك كنت محتاج تتصرف بالطريقة دي عشان بتحبها
و على العموم : انت اتعاملت بننطق انتقمت منك و عملتلك بلوك
يا ظنايا
سافر و اتعلم
و اشتغل
و قابل ناس
و افتكر كلامي : ما تنتقمش من حد بمشاعر و روح… لو انت قلت لحد سلام… يبقى اديه حقًالسلام.. و دي خدتها فحظنك! يا جبروتك يا خي
عامل فيها انتقام و البت كل الي عملتو راحت اتجوزت… و كمان بتشتمها
ايه العقليات دي بس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: بحب خالتي١, الصقر_الجارح, شاب وحدانى و شخص آخر
العقلية مش خر ب انة
في ي كبيرا

القلب وما يريد

• عجبني
التفاعلات: Balerion
و انت بتشتمها ليه
مانت عملت نفس الي هي عملتو
ولا الغلط عندك بيتحول لفراولة و عند غيرك اخييييه
مانت قلتلها اتفضلي
يعني لو رامية نفسها عليك
ما كنت اتنيلت
انت بس فوق شوية من ابي تحت الشجرة و الاشجان و الاحزان حتلاقي انك كنت محتاج تتصرف بالطريقة دي عشان بتحبها
و على العموم : انت اتعاملت بننطق انتقمت منك و عملتلك بلوك
يا ظنايا
سافر و اتعلم
و اشتغل
و قابل ناس
و افتكر كلامي : ما تنتقمش من حد بمشاعر و روح… لو انت قلت لحد سلام… يبقى اديه حقًالسلام.. و دي خدتها فحظنك! يا جبروتك يا خي
عامل فيها انتقام و البت كل الي عملتو راحت اتجوزت… و كمان بتشتمها
ايه العقليات دي بس

معلش هو ايه الكلام السوقي والاسلوب المتدني وشغل بير السلم ده, حاسس اني بتكلم مع toilet

للعلم يعني سهل أرد عليكي بنفس الأسلوب وأوسخ وأوريكي من الكلام ألوان, بس انا مش عايش في toilet زيك, كامل
استخدامي ليه اني اخش أقضي حاجتي وبس فللسبب ده بس مش هرد عليكي بنفس الاسلوب البيئه ده

نصيبك يا صديقي بس انتا دي حركة قلة اوي حاول تفكر كويس وترجعلها هيا محتاجلك دلوقتي

جايز, لكن هي اللي طلبت مش أنا, وفي البداية هي اللي خانت برضه مش أنا. فالرجوع مستحيل
ولو الموضوع فيه تدني مني فهو ميتقارنش جمب التدني اللي شوفته منها, بس

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
في نفس المنطقة

الظروف المحيطة

في نفس المنطقة

بصراحه هو الي حصل منها ملوش تفسير بس الي نقدر نفسره انها كانت عايزه تتجوز و خلاص مثلا في ناس كتير بتبقي عايزه تتجوز من باب الجواز و بعدها ندمت علي الاختيار
في نهايه التصرفين سواء منك او منها مكنش كويس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و Balerion
بصراحه هو الي حصل منها ملوش تفسير بس الي نقدر نفسره انها كانت عايزه تتجوز و خلاص مثلا في ناس كتير بتبقي عايزه تتجوز من باب الجواز و بعدها ندمت علي الاختيار
في نهايه التصرفين سواء منك او منها مكنش كويس

جايز فعلا, لكن لو عليا أنا كنت رد فعل. أنا أو أي انسان عامة مش قليل أو المفروض
نبقى احتياطي أو عند اللزوم زي المسكنات

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
معلش هو ايه الكلام السوقي والاسلوب المتدني وشغل بير السلم ده, حاسس اني بتكلم مع toilet

للعلم يعني سهل أرد عليكي بنفس الأسلوب وأوسخ وأوريكي من الكلام ألوان, بس انا مش عايش في toilet زيك, كامل
استخدامي ليه اني اخش أقضي حاجتي وبس فللسبب ده بس مش هرد عليكي بنفس الاسلوب البيئه ده
معلش الحق عليا انا استاهل ظرب الجزم بردو
ياخويا انا بيئة خليك انت فالحمام بتاعك بقى

• معجبنيش
التفاعلات: Balerion
كلمينى انا عاوزك فى حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

لأ مفهمتنيش الحمام ده مكانك انتي. كذلك الحالة النفسية المأساوية اللي انتي فيها تخليني أقولك
روحي اتعالجي, استشيري طبيب نفسي عادي مفيهاش حاجة, جو الشو وجو شخصية المسطبة اللي
انتي واقعة فيهم ده هو بيديكي احساس بالرضا والسيطرة والعظمة البهلولية وبيشبع عندك رغبات
كتير أنا متفهم ده لكن للأسف أي حد هيشوفك مادة خام للكوميديا مش أكتر

وردا على كلامك الأول واللي مش مضطر أرد عليه لكن لمعلوماتك, أولا أنا مليش دعوة أو ميهمنيش
أبوكي تحت الشجرة ولا فوقها

ثانيا أنا تقريبا 30 سنة, دكتور بصرف على نفسي وعلى ناس تحملت مسؤوليتهم من وانا في الكلية لسة
مش مستني نصيحة جنابك الذهبية بالشغل والسفر والتعامل

جايز, لكن هي اللي طلبت مش أنا, وفي البداية هي اللي خانت برضه مش أنا. فالرجوع مستحيل
ولو الموضوع فيه تدني مني فهو ميتقارنش جمب التدني اللي شوفته منها, بس
بس انتا مش كانش لازم تعمل كدا خليك انتا الجدع واخلع بشياكة مش بنقص

بس انتا مش كانش لازم تعمل كدا خليك انتا الجدع واخلع بشياكة مش بنقص

بص لما تكون انت مش قليل, واستجدعت وعملت كل اللي يخطر عالبال مع اللي قصادك
وييجي يديك الاحساس انك قليل, وقتها مش هتأمن رد الفعل

وده أقل من حاجات كتير تانية ممكن تتعمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%