NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

honorable man

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
"للمراة أربع غرف وهي كالتالي:"

1:الغرفة الذهبية و دي خاصة بالاشخاص ال تشوفهم المراة في اعلى الهرم رجال ذو قيمة عالية و الاولوية لهم للعلاقات الطويلة المدى و ده النوع في الغالب تخضع له المراة في بداية العلاقات وتدخل معه بدون شروط
2 الغرفة السرية و دي خاصة بالعناتيل والزرازير والبادبوي والرجال الحلوين بس معندهمش مركز اجتماعي و دي غرفة سرية جدا ولايمكن للمراة انها تقول لاقرب الناس لها عن اسرار الغرفة دي بتستعملها المراة عند الضرورة وخاصة النساء المتجوزه لعلاقات قصيرة المدى وممكن المرأة تنقل شخص من الغرفة السرية الى الغرفة الذهبية

3 غرفة التبريد (الثلاجة) و دي غرفة خاصة بالبيطات او النوع ال لا يستهويها تضعه في الثلاجة وتعود اليه عند الضرورة القصوى لاستعماله

4غرفة المصلحة وهي في الغالب للاشخاص الداخلين في الفراندزون وتستعملهم مباشرة لقضاء مصالحها

• حبيته
  • ايه ده
التفاعلات: doctor_massage و Yasmin55
حضرتك كنت مرأة ؟ او دخلت جوة دماغ ست قبل كدة؟

حضرتك كنت مرأة ؟ او دخلت جوة دماغ ست قبل كدة؟
اولا الموضوع منقول
ثانيا مش عارف ازاي انتي بس ال بتقدري تشوفي المواضيع والكومنتات من قبل ما تنزل
ثالثا من مكان ما جيبته لقيت اتفاق كبير عليه من النوعين

اولا الموضوع منقول
ثانيا مش عارف ازاي انتي بس ال بتقدري تشوفي المواضيع والكومنتات من قبل ما تنزل
ثالثا من مكان ما جيبته لقيت اتفاق كبير عليه من النوعين
بص هفهمك لان لسة اصلا فاهمة من قريب
الالقاب الي بتتاخد و الذهبية بتسمحلك انك تشوف الحاجات المحذوفة او لسة قيد الانتظار
بس مش عارفة انا اصلا المفروض ارد ولا لا

بص هفهمك لان لسة اصلا فاهمة من قريب
الالقاب الي بتتاخد و الذهبية بتسمحلك انك تشوف الحاجات المحذوفة او لسة قيد الانتظار
بس مش عارفة انا اصلا المفروض ارد ولا لا
فهمت
بالنسبه للموضوع نفسه فهو بيتكلم عن ازاي الست بتصنف الرجاله بشكل عام ف حياتها
مرحب طبعا بالاضافه أو الاختلاف لانه مش موضوعي بالاساس

"للمراة أربع غرف وهي كالتالي:"

1:الغرفة الذهبية و دي خاصة بالاشخاص ال تشوفهم المراة في اعلى الهرم رجال ذو قيمة عالية و الاولوية لهم للعلاقات الطويلة المدى و ده النوع في الغالب تخضع له المراة في بداية العلاقات وتدخل معه بدون شروط
2 الغرفة السرية و دي خاصة بالعناتيل والزرازير والبادبوي والرجال الحلوين بس معندهمش مركز اجتماعي و دي غرفة سرية جدا ولايمكن للمراة انها تقول لاقرب الناس لها عن اسرار الغرفة دي بتستعملها المراة عند الضرورة وخاصة النساء المتجوزه لعلاقات قصيرة المدى وممكن المرأة تنقل شخص من الغرفة السرية الى الغرفة الذهبية

3 غرفة التبريد (الثلاجة) و دي غرفة خاصة بالبيطات او النوع ال لا يستهويها تضعه في الثلاجة وتعود اليه عند الضرورة القصوى لاستعماله

4غرفة المصلحة وهي في الغالب للاشخاص الداخلين في الفراندزون وتستعملهم مباشرة لقضاء مصالحها
نمسك بقي الموضوع
الموضوع مش بيمشي كدة اوي و فيه نظرة مش كويسة للستات
او نقطة اه فعلا في ناس بتكون مميزة و بتكون اختيار مثالي لي علاقة
لاكن ايه تخضع ليه و بدون شروط ديه؟ مش منطقي بصراحة
النقطة التانية ديه عبارة عن اهانة و اي ست بتعمل كدة ما هي الا شخص خاين و معندوش احترام لي ذاته
الثالثة ممكن اقول انها حقيقية لاكن مش بالشكل المستغل ده في نوعية سواء ستات او رجالة واجب البعد عنهم ده شيء اكيد
الرابعة نفس الاهانة بصراحة او شخصية بتعمل كدة فا هي استغلالية و مينطبقش علينا كلنا

فكرة اصلا تقسيمنا رجالة او ستات بالاسلوب ده مش كويسة و مهينة

نمسك بقي الموضوع
الموضوع مش بيمشي كدة اوي و فيه نظرة مش كويسة للستات
او نقطة اه فعلا في ناس بتكون مميزة و بتكون اختيار مثالي لي علاقة
لاكن ايه تخضع ليه و بدون شروط ديه؟ مش منطقي بصراحة
النقطة التانية ديه عبارة عن اهانة و اي ست بتعمل كدة ما هي الا شخص خاين و معندوش احترام لي ذاته
الثالثة ممكن اقول انها حقيقية لاكن مش بالشكل المستغل ده في نوعية سواء ستات او رجالة واجب البعد عنهم ده شيء اكيد
الرابعة نفس الاهانة بصراحة او شخصية بتعمل كدة فا هي استغلالية و مينطبقش علينا كلنا
تخضع له بدون شروط حسب فهمي للموضوع بمعنى أنها تكون معاه شخص مختلف عن الطبيعي بتاعها بمعنى آخر بتكون معاه ست بكامل أنوثتها بعكس لو حد تاني من تصنيف رقم تلاته مثلا ف هي هتكون معاه شديده وناشفه
النقطه التانيه في كم معقول ومش قليل عندهم حاجات شبه كده او بيتسموا كراش بالمسمى الجديد حتى لو هي مرتبطه أو متجوزه و ده موجود مش معمم طبعا لكنه موجود
التالته نتفق ونختلف مع بعض فيها
نتفق أنها موجوده
ونختلف انها لو موجوده ف شخصيه البنت ف بتكون بشكل استغلالي اكبر من كده
الرابعه لازم نختلف موجوده وجداااا واتعملت ف ناس كتير و اكيد لو معندكيش حد قريب حصله كده ف تعرفي أو شوفتي حد جراله كده

فكرة اصلا تقسيمنا رجالة او ستات بالاسلوب ده مش كويسة و مهينة
ممكن انتي تكوني شايفه كده و ده صحيح لكن بالنسبه لغيرك ف هي رفاهيه بتفرح بيها
حد للجواز والارتباط و حد تاني يسمعها اللي هي عايزاه ويكون شبه البادبويز اللي بقم التريند الأنسب للزمن ده و حد تالت يحبها ومتحبهوش احتياطي يعني لو الاول والتاني منفعوش و حد رابع مركون لوقت الاحتياج

تخضع له بدون شروط حسب فهمي للموضوع بمعنى أنها تكون معاه شخص مختلف عن الطبيعي بتاعها بمعنى آخر بتكون معاه ست بكامل أنوثتها بعكس لو حد تاني من تصنيف رقم تلاته مثلا ف هي هتكون معاه شديده وناشفه
النقطه التانيه في كم معقول ومش قليل عندهم حاجات شبه كده او بيتسموا كراش بالمسمى الجديد حتى لو هي مرتبطه أو متجوزه و ده موجود مش معمم طبعا لكنه موجود
التالته نتفق ونختلف مع بعض فيها
نتفق أنها موجوده
ونختلف انها لو موجوده ف شخصيه البنت ف بتكون بشكل استغلالي اكبر من كده
الرابعه لازم نختلف موجوده وجداااا واتعملت ف ناس كتير و اكيد لو معندكيش حد قريب حصله كده ف تعرفي أو شوفتي حد جراله كده
هو طبيعي ان الشخص الي هي مرتبطة بيه تكون معاه حد تاني او تظهرله جوانب مش بتظهر لي حد تاني اختلافي ممكن يكون في مسمي لاكن ما علينا

الثانية ده شيء مينفعش حتي لو كل الناس اتفقت انه عادي غير مقبول للطرفين طالما ملتزمين بي علاقة

معاك في التالتة
الرابعة هي موجودة بصراحة و يمكن كمان بي قدر مش قليل بس اسمحلي الراجل بيكون عارف كويس ان البنت مش معجبة بيه بيسيبها تستغله لي؟؟؟؟ فين كرامته ؟؟
البنت استغلالية و الولد بيكون عارف بس بيسيمب

ممكن انتي تكوني شايفه كده و ده صحيح لكن بالنسبه لغيرك ف هي رفاهيه بتفرح بيها
حد للجواز والارتباط و حد تاني يسمعها اللي هي عايزاه ويكون شبه البادبويز اللي بقم التريند الأنسب للزمن ده و حد تالت يحبها ومتحبهوش احتياطي يعني لو الاول والتاني منفعوش و حد رابع مركون لوقت الاحتياج
الصح صح و لو الناس كلها بعدت عنه و الغلط غلط لو الناس كلها بتعمله
وجهة نظري بس اننا نرفض الغلط و نوضحه علشان مينفعش نتقبله و نسكت

هو طبيعي ان الشخص الي هي مرتبطة بيه تكون معاه حد تاني او تظهرله جوانب مش بتظهر لي حد تاني اختلافي ممكن يكون في مسمي لاكن ما علينا

الثانية ده شيء مينفعش حتي لو كل الناس اتفقت انه عادي غير مقبول للطرفين طالما ملتزمين بي علاقة

معاك في التالتة
الرابعة هي موجودة بصراحة و يمكن كمان بي قدر مش قليل بس اسمحلي الراجل بيكون عارف كويس ان البنت مش معجبة بيه بيسيبها تستغله لي؟؟؟؟ فين كرامته ؟؟
البنت استغلالية و الولد بيكون عارف بس بيسيمب
يبقى مش مختلفين
كنا محتاجين بس نوضح بعض الحاجات اللي مش واضحه
النقطه الرابعه بس هي اللي ممكن نختلف شويه فيها لاني شوفت حالات مختلفه عن كون الولد عارف بس بيسيمب
احيان كتير مبيكونش عارف أو بيكون متعشم أو معجب بيها و هي بتستغل النقطه دي فيه
مش معنى كده أن الرجاله ابرياء بس ده موضوع تاني خالص ومحتاج اكتبه بنفسي مش كوبي بيست

الصح صح و لو الناس كلها بعدت عنه و الغلط غلط لو الناس كلها بتعمله
وجهة نظري بس اننا نرفض الغلط و نوضحه علشان مينفعش نتقبله و نسكت
الغريب انك بتقولي ده هنا و إن كنت متفق معاه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقى مش مختلفين
كنا محتاجين بس نوضح بعض الحاجات اللي مش واضحه
النقطه الرابعه بس هي اللي ممكن نختلف شويه فيها لاني شوفت حالات مختلفه عن كون الولد عارف بس بيسيمب
احيان كتير مبيكونش عارف أو بيكون متعشم أو معجب بيها و هي بتستغل النقطه دي فيه
مش معنى كده أن الرجاله ابرياء بس ده موضوع تاني خالص ومحتاج اكتبه بنفسي مش كوبي بيست
ممكن معاك حق في الرابعة لاكن بردو لازم البني ادم يكون اوعي من كدة و يحذر الاستغلال
بس احنا مش هنتعلم ببلاش

الغريب انك بتقولي ده هنا و إن كنت متفق معاه
لا عادي مش معني ان في منتدي جنسي ان الموازين هتتقلب
يظل الخطأ خطأ و الصواب صواب حتي لو احنا بنعمله

ممكن معاك حق في الرابعة لاكن بردو لازم البني ادم يكون اوعي من كدة و يحذر الاستغلال
بس احنا مش هنتعلم ببلاش
المشكله مش ف التعلم المشكله الأكبر أنها حلقه مفرغه بمعنى انه الشخص ال اتاذى بشكل ما من بنت أما بياذي غيرها متعمد عشان ينتقم أو من غير عمد لانه بيكون حريص بزياده بالتالي الكل مؤذي و متاذي
عشان كده اعتقادي الشخصي ال مؤمن به انه مش الصح أنه الشخص يدخل علاقات من الأساس وأنه يحافظ على نفسه لشخص واحد بس

لا عادي مش معني ان في منتدي جنسي ان الموازين هتتقلب
يظل الخطأ خطأ و الصواب صواب حتي لو احنا بنعمله
متفق معاكي
إجماع الناس على شئ لا يحله ولا يبطله

المشكله مش ف التعلم المشكله الأكبر أنها حلقه مفرغه بمعنى انه الشخص ال اتاذى بشكل ما من بنت أما بياذي غيرها متعمد عشان ينتقم أو من غير عمد لانه بيكون حريص بزياده بالتالي الكل مؤذي و متاذي
عشان كده اعتقادي الشخصي ال مؤمن به انه مش الصح أنه الشخص يدخل علاقات من الأساس وأنه يحافظ على نفسه لشخص واحد بس
كنت فعلا مرة قرأت ان ممكن المظلوم ينتهي بيه الحال انه يكون ظالم بس عمري ما فهمت ازاي ده يحصل
اتفق معاك في الاخيرة بصراحة العلاقات الكتير بتستنزف الشخص

• عجبني
التفاعلات: mydoooo
هو انت بتاخد البوستات اللي زي دي وتنزلها هنا ليه؟😂😂😂😂😂😂

كنت فعلا مرة قرأت ان ممكن المظلوم ينتهي بيه الحال انه يكون ظالم بس عمري ما فهمت ازاي ده يحصل
اتفق معاك في الاخيرة بصراحة العلاقات الكتير بتستنزف الشخص
لما يكون مأمن لل قدامه و نيته خير وف الاخر يلاقي نفسه مغفل أو هو بيحس كده لما تنكشف قدامه حقيقه ال قدامه
و الشيطان يكمن في التفاصيل ف بيدخله من الزاوية دي
انه عشان كان طيب و كويس ف اتعمل فيه كده بالتالي لازم يكون سئ و يرد اللي اتعمل فيه سواء ف نفس الشخص أو غيره من مبدأ اتغدى بيهم قبل ما يتعشوا بيك و يفضل الكل بيدور ف نفس الدايره
** منقوله برضه من شرح صديق ليا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%