NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش عرفت الجنس ازاي و كان عندك كام سنة

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: fares07، Moheb sex و صعيدي راقي
الحمد**** بقا واقع لازم اعيش فيه
علي فكرة نصيحة مني ليكي طول ما جوزك بيعملك كويس انتي احسن بنت في الدنيا اهم شئ تلاقي ايد تطبطب عليكي وقت حزنك و تعبك ❤️❤️❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صعيدي راقي و أنثى لا مثيل لها
المهم مرتاحة معاه وهو يكبرك بكام سنة؟

• عجبني
التفاعلات: A7m3d
بالرغم اني اسكندراني وبنقولو احييييييييييييه
بس هاقولكم احاااااااااااااااااااااااا
ده فيه كميه هبد حصلت تجيب تخلف عقلي كان فاضل يعلق حد من بتوع المحارم ويقولك وانا في بطن امي كنت بشوف كسها من جوه واهيج

• بيضحكني
التفاعلات: ماستر_جو, رسام المشاعر, چومانه❤️🔥 و شخص آخر
اعرف واحد كانت فلسفته انه عرف الجنس من أيام ما كان حيوان منوى وبيدور على بويضه يفتحها ويعيش جواها وده اساس حبه الفطرى للجنس 🤣

• بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و Moheb sex
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كل واحد في مراحل حياتو بيعرف حاجات كتير بس الجنس عرفته ازاي هل عن طريق ايه و كان عندك كام سنه و اول علاقة في حياتك
عرفت الجنس سمعت كذا واحد و هما بيقولوا علي فيديوهات سكس و اتفرجت علي اول فيلم وانا عندي ١٢ سنة و اول علاقة كان عندي ١٩ سنة و حاليا ٢٨ سنة

بص يا سيدي
اول ما تعرفت على الجنس كنت 12 سنة، كان عندنا القنوات الفرنسية، لما يفضى البيت احط عليهم اتفرج على البوس، ولما بقيت أولى ثانوي جبنا دش للبيت، كنت بدوره جهة قمر hotbird كان فيه قنوات سكس متخصصة، كانوا قناتين في البداية 69xtv و venus tv.
69xtv كانت الصبح بتحط عربيات سباق وفي الليل سكس، أما venus tv فكانت تعرض الصبح ستات عريانة وفي الليل علاقات جنسية، أول مرة شفت علاقة جنسية كاملة انصدمت صدمة كاملة، ما كنتش اعرف انه كده وانه فيه كده، ومن خلالها عرفت السحاق، واعجبت بيه، وما كنتش اتوقع انه فيه علاقة بنت بنت، كل يلي في بالي راجل وست بس، وشذوذ عند الرجالة بس.
وكانت venus tv ليها برامج متنوعة اغاني افلام كل يوم مخصص لشيء كانت أكبر متعة، بس راحت في الأخير.
بقيت اتفرج على فيلم يوم السبت على قناة fox tv, او يوم الأحد على قناة M6 الفرنسية.
ولما دخل النت حكاية ثانية...

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر
  • عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%