NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش عرفت الجنس ازاي و كان عندك كام سنة 🥵❓

مش فاكر السن بس اول حاجه كانت عريس و عروسه و تقفيش قبل م زبي كان اتعلم الوقفه حتي 🌚

وانا ١٠ سنين اقل كمان بس مش فاكر بصراحة امتي

كل واحد في مراحل حياتو بيعرف حاجات كتير بس الجنس عرفته ازاي هل عن طريق ايه و كان عندك كام سنه و اول علاقة في حياتك
اول مرة في ابتدائي كده و كنت بتفرج علي صور
و بعدين بدأت تدريجا اشوف سكس و افهم الضرب
و في جامعة بقا عرفت انواع السكس و الميول و كل حاجة تقريبا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: نفرتيتي اللبوة
كل واحد في مراحل حياتو بيعرف حاجات كتير بس الجنس عرفته ازاي هل عن طريق ايه و كان عندك كام سنه و اول علاقة في حياتك
وانا عندى ١٢سنه وعرفته عن طريق زمايلي بالدارسه واول مرة ضربت عشره كنت ف تالته اعدادى ومارست الجنس فعليا ف ثانوى كان زبى كالثور الهايج لا يهدأ ولا ينام

عرفته وانا عندي ١٠ سنين كانت أمي علي طول تقفشني و تهزقني ومكنتش بتقول لابويا

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
من وانا صغير كونت سوفت لما كبرت بقيت بتنام بس بقالي فتره مبطل

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى
في أولي اعدادي

الاوروبي . وكنت 9 سنين

اول مرة حسيت بيه كنت ١١ سنة عادى بدأت احس بشهوة بسيطة كده عشان بداية سن البلوغ.. و كان وقتها بداية انفتاح فى النت شوية بدأنا نسمع عن السكس و كده و اتفرجنا على موقع 89 اللى الاجيال الجديدة ما تعرفهوش تقريبا
اول مرة بقى كان مع المدرسة بتاعت الانجليزي بتاعتى فى الثانوى بس كانت حاجات خفيفة كده هى اللى بتطلبها لغاية بقى رابعة كلية و الانطلاق بقى
اعتقد كان اسم الموقع 69

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايام اعدادي من صحاب المدرسه وكلامهم في السكس وكدا والست وازاي كانوا بيختلفوا علي اللي تعند الست اي وكميه هبد بنت حرام خصوصا اني كنت مدرسه مشتركه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%