NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

BlͥacͣkͫLord

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث

اوقات كتير بحاول اكون صدقات سواء واقع او اونلاين وبفشل جداا مش ببقي عارف اقول اي او اتكلم ازاي ديما ف دماغي خوف ورهبه من ألبشر وان الشخص ده ف لي حال هيأذني..!​

• عجبني
التفاعلات: مذيب القلوب ❤️, أحمد السويسي, mor2010 و 3 آخرين
ثق فى نفسك وخليك على طبيعتك ومتنجرفش فى اى تيار ضد مبادئك عشان شخص واضمنلك ساعتها انك هتكون على بر الامان

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي, mor2010, Risky و 2 آخرين
ثق فى نفسك وخليك على طبيعتك ومتنجرفش فى اى تيار ضد مبادئك عشان شخص واضمنلك ساعتها انك هتكون على بر الامان
واثق جداا من كده وديما بكون متاكد من ارائي او قراراتي ووقت مبلاقي شخص بيحاول يغير فيا شئ عشان نفسو باخد قرار البعد ومبرجعس فيه

• عجبني
التفاعلات: Maram Said
واثق جداا من كده وديما بكون متاكد من ارائي او قراراتي ووقت مبلاقي شخص بيحاول يغير فيا شئ عشان نفسو باخد قرار البعد ومبرجعس فيه
يبقى انت اللى بتدور فى المكان الغلط غير العتبة

• عجبني
التفاعلات: sarasalma577 و BlͥacͣkͫLord
يبقى انت اللى بتدور فى المكان الغلط غير العتبة
غيرنها الف مره واعتقد مش بيبقي العيب من البشر اوقات كتير بيبقي الي فبالي انهم غيرك فمهما شرحت مش هيفهمو بقتصر الطريق واروح مغير

غيرنها الف مره واعتقد مش بيبقي العيب من البشر اوقات كتير بيبقي الي فبالي انهم غيرك فمهما شرحت مش هيفهمو بقتصر الطريق واروح مغير
يبقى راجع نفسك
كل سكه فى حياتنا فيها خط احمر بنتجاوزه بس لما يكون الخط ده مناسب لينا
امشى فى سكتك للاخر لحد الخط الاحمر وساعتها قرر
لكن متحكمش على طريق من اوله
ولو كنا بصينا على شوك الصبار مكناش اكلنا التين منه

• حبيته
  • عجبني
يبقى راجع نفسك
كل سكه فى حياتنا فيها خط احمر بنتجاوزه بس لما يكون الخط ده مناسب لينا
امشى فى سكتك للاخر لحد الخط الاحمر وساعتها قرر
لكن متحكمش على طريق من اوله
ولو كنا بصينا على شوك الصبار مكناش اكلنا التين منه
هحاول شكرا لكلامك🤍

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته

اوقات كتير بحاول اكون صدقات سواء واقع او اونلاين وبفشل جداا مش ببقي عارف اقول اي او اتكلم ازاي ديما ف دماغي خوف ورهبه من ألبشر وان الشخص ده ف لي حال هيأذني..!​

ده يعني انت مش بتبادر. تخيل بقى اخوك كل مره يدخل بطيبه وحب. ويترفض. اخوك اتغير فوق ال10 مرات تغير جذري. وغير صفات كتير أوي. ومحدش قبله. انا بقيت ماشي بنظام مادام مش هيغضب **** يبقى كسم الناس إلي ترضى عني

• حبيته
التفاعلات: BlͥacͣkͫLord
عزز ثقتك فنفسك و دور عالي شبهك متحاولش تعمل علاقات بشكل عشوائي شوق الي شبهك من جوا حتلاقي في توافق بينكم و تبقو اصحاب

• حبيته
متهيألأي انت عندك رهاب اجتماعي بدل الكلام اللي هنا حاول تروح لدكتور نفسي او حاجة

• حبيته

بص انا عرفت ناس كتير اون لاين وطلعوا تمام الصراحة وكفاءة سواء بنات أو ولاد الفكرة في الاختيار يسطا وكمان متخونش حد بس في نفس الوقت متحكيش كل حاجة عنك عادي صاحب واتصاحب واتخزوق مرة واتنين وتلاتة من صحابك كل مرة بتتعلم حاجة جديدة بتوصلك أن انت بعد كدة بتختار الصاحب الصح

• حبيته

• محزن
ده يعني انت مش بتبادر. تخيل بقى اخوك كل مره يدخل بطيبه وحب. ويترفض. اخوك اتغير فوق ال10 مرات تغير جذري. وغير صفات كتير أوي. ومحدش قبله. انا بقيت ماشي بنظام مادام مش هيغضب **** يبقى كسم الناس إلي ترضى عني
بقيت لحاول التلاشي من اني اتعامل مع حد بعمق مجرد بس احساس اني هيخلص طاقتي

عزز ثقتك فنفسك و دور عالي شبهك متحاولش تعمل علاقات بشكل عشوائي شوق الي شبهك من جوا حتلاقي في توافق بينكم و تبقو اصحاب
قليل اوي تلاقي شبيهك ف كل حاجه بس هحاول اعمل بنصيحتك تسلم❤️‍🩹

متهيألأي انت عندك رهاب اجتماعي بدل الكلام اللي هنا حاول تروح لدكتور نفسي او حاجة
ومين قال اني محتاج دكتور نفسي انا اعتقد عندي القدر الكفايه اني اشخص حالتي نفسيا بس شكرا بنصيحتك 🤍

بص انا عرفت ناس كتير اون لاين وطلعوا تمام الصراحة وكفاءة سواء بنات أو ولاد الفكرة في الاختيار يسطا وكمان متخونش حد بس في نفس الوقت متحكيش كل حاجة عنك عادي صاحب واتصاحب واتخزوق مرة واتنين وتلاتة من صحابك كل مرة بتتعلم حاجة جديدة بتوصلك أن انت بعد كدة بتختار الصاحب الصح
عندك حق بس بنرجع للبيبقي ف الجد قبل الضحك والهزار تسلم يا صديقي 🤍

• أتفق
التفاعلات: segma

خليك بطبيعتك يسطا واتعرف علي ناس كويسه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: T i to

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%