NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
لسان واحد صاحبي اسمو حسام ١٧سنه كان ليه زميلو اسمو عبدلله كانو دايما مع بعض لحد ما مره عبدلله اقل لحسام تعاله ابويا دخل عندنا نت في البيت راح حسام لعبدلله واقفلو الباب بتاع الاوضه اكنهم هيزكرو وفتح عبدلله لاب توب بتاعو اقالو تحب تشوف اي خسام اي حاجه عبد**** انا امبارح بصدفه لقيت الموقع ده اسمو نسوانجي بس اي حكايه كلو حاجات جامده بس في حاجه شديتني لقيت فيلام غريپ حسام غريب ازاي عبد**** لقيت اتنين ولاد مع بعض بينكو بعض حسام ده ازاي عبدلله بص اهو شوف دخل عبد**** علي الفيلم شغلو اتنين ولاد في المدرسه مع بعض بيلعبو لبعض في طيزهم وهما في الفصل لحد ما الجرس ضرب نزلو الحمام راح واحد منهم مطلع زوبر التاني اعقد يمص فيه جامد والتاني مرجع راسو لوراء عبدلله بيبوص لحسام لقه بيلعب في زبرو عبدلله انتا هايج ولا اي حسام تصدق الموضوع طلع بجد عبدلله اه ياعم ما انا قولت ليك حسام عبدلله اقولك حاجه من غير ما تزعل عبدلله اقول حسام عاوز اشوف بتاعك عبدلله انتا بتهزار حسام لا بجد عبدلله ماشي استنا اقام عبدلله اقفل الباب كويس ورجع نزل الشورت اهو شوفتو عبدلله كده حسام ده كبير اوي عبدلله ههههههه ناقص تقولي ممكن امصو حسام مكدبش خبار وراح ماسك زبر عبدلله اعقد يمص فيه زي الفيلم جامد وعبدلله مش اقدر لحد ما جبهم في بوء حسام امممم طعمو حلو لبنك ااعبده عجبك حسام اه بقولك اعبدلله ما تاجي تجرب عبدلله لا حسام يعني انا امض بتاعك وانتي تقولي لا عبدلله ماشي نزل عبدلله علي ركبو وطلع زبر حسام وماسكو ودخلو في بوء بعد تردد منو واعقد يمص ويلحس في راس زبر حسام جامد اه اه لسانك حلو اوي مص كمان لحد ما جبهم في بوء عبد**** حسام انا هايج تعال اعبدلله نيكني عبد**** ازاي تعال بص في الفيلم حط صابون ودخل زبرو في طيز صاحبو تعال نجرب دي كمان عبدلله مفيش صابون في الاوضه حسام تعالي نجرب الكريم ده كده حاب الكريم عبدلله وحسام نايم علي بطنو علي السرير دهن عبدلله بزو ودهن خرم حسام وراح مدخل زبو في طيز حسام حسام اا اهاه اححححححح طلعو ويعض في الملايه
عبدلله طيزك جامده ياوله يا حسام اخربيتك حسام دخلو جامد جامد اعقد رزع عبدلله جامد في طيز حسام لحد ما جبهم جو حسام اه اخربيتك تعپتني قام حسام من علي السرير يلا دوري يا عبده عبدلله دورك اي انا محدش ينيكني حسام يعني تمص زبي ماشي انيكك لا عبدلله اي حسام لا تعال شد عبدلله علي السرير وراح مدخل زبو جامد في طيز عبدلله عبدلله طلعو هتعور انا كده يا حمار حسام متخفش خد مياه من رايقو وحطها علي خرم عبدلله وعلي زبو ودخلو مره تانيه اعقد يحاول لحد ما دخل بداء يطلعو ويدخلو براحه عبدلله استمتع وهاج لما حسام ناكو براحه عبدلله اه اه حلوخليك براحه كده حسام لا خد رزع جامد عبد**** اه اه اه براحه حسام استنا هجيبهم اهو لحد ما جبهم عبدلله اه اه مش عاوز اعارفك تاني حسام هههههههه لما نشوف حسام لبس هدومو وساب عبدلله نايم علي بطنو من كتر التعب تاني يوم حسام راح المدرسه ملقش عبدلله راح كلامو في الموبايل مردش سابو اليوم ده اعقد يحاول كتير وعبدلله مش عاوز يرد ما لما لقه رساله خلاص مش زعلان بس مش هنعمل كده تاني حسام هههههههه تاني يوم راح المدرسه عبدلله بردو مرحش روح حسام البيت وقال لااهلو ان هيروح لعبدلله زميلو يطمين عليه عشان شكلو تعبان قررت انزل أشوف صديقي عبد لله واطمئن عليه لأنه كان مريض رحت له على البيت لاقيت صحته زى الفل وعرفت انه كان عامل مريض علشان يزوغ من حصة الدرس الخصوصي المهم كان لوحده في البيت وأنا استغليت الفرصة وقلت له أنى هايج وعايز أمص زبه لأنه وحشني كنير وفعلا طلع زبه من الشورت وكان هو كمان هايج كنير ومسكت زبه بايدى ورحت اطلع ايدى عليه لفوق ولتحتو وهو كان مغمض عينه ويتأوووووه من النشوة وبدأت أمص فيه ودخلته كله في فمي وكنت بمص فيه والحس في البيضات وهو يتاوووووه وايدى الثانية كانت على فتحته طيزه بتلمس خرمها وبدخل صباعى في طيزه لكن كانت ضيقه راح مد أيده وجاب علبه الكريم ودهنت له فتحت طيزه وبدأت أمص له زبره وادخل صباعى في طيزه وابرمه وبعدين حاولت ادخل الصباع الثاني والثالث وأنا بمص له زبره نزل كله لبنه في فمي وشربته كله وقمت وأعطيته له طيزى وطلبت منه انه ما يدهن كريم لانى عايز اتالم واشعر بالألم وأحس بالمتعة وهو كان مستغرب أنى ازاى هاستحمل الألم دة وفعلا بدا في محاولة الضغط على فتحت طيزى بزبره الكبيرة وكان فيه صعوبة في البداية لكن أنا حاولت أن افتح طيزى بايدى وفعلا دخل جزء منه مع الم كبير وهو طلب انه يدهن كريم بسيط على زبره بس وفعلا وافقت وبمجرد مادهن الكريم وحاول إدخال باقي الزبر انزلق مرة واحدة في ثواني وحسيت أن طيزى كلها انشقت نصفين لكن مع الألم كان فيه متعه كبيرة وأنا دفعت طيزى إلى ناحيته حتى لا يخرجه وطلبت منه أن يتركه شوية وما يطلعه ويطغط علي اكتر وفعلا وقف دون اى حركة وأنا مستمتع بالزبر في طيزىولم اشعر إلا وعبدلله يخرج زبره ويدخله في حركات سريعة قوية وأنا اتاووووه من الألم أف أف أف ا ف اح اح اح اح اح كمان يا عبده نيك نيك جامد بسرعة دخلوا اكتر دخلوا جوا طيزى اح اح نيك يا خول زبرك بيجنن النهاردة وبعد فترة شعرت بحمم بركانية في طيزى بتولع فيها اكتر ونمت على بطني من الألم والمتعة ونام جنبي عبد لله وبعد دقائق قام ومص لي زبرى ومسك فيه وفضل يدهن عليه كريم وراح قاعد عليه وأنا مازلت نايم على بطني وفضل يطلع وينزل عليه وزبرى كان واقف زى الحديدة وهو طيزه بلعت زبرى كله وفضل يطلع وينزل عليه ويتاوووه وبعد ذلك غيرنا الوضع وهو راح نايم على ظهره وأنا رفعت رجليه على اكتافى ودفعت زبرة مرة واحدة في طيزه البنيه بقوة وهو كان بيتاووه أف أف أف ا ف اح اح اح اح نيك نيك كمان يا حسام زبرك اليوم بيوجع لكن وجع جميله فضلنا نني كفى بعض اكتر من أربع مرات وكل مرة مابنشبع ونكررها لغاية أخر مرة ما كان فيه لبن في زبر كل واحد فينا وبعدها حضنت عبد لله وبوسته في شفايفه ومصيت لسانه وبعدها دخلنا أخدنا حمام مع بعض ومص لي زبرى تحت الماية وأنا مصيت له زبره وخرجنا لبست ملابسى ورجعت على البيت وأنا سعيد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%