NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Sylas

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
زي ما مكتوب كده عايش ليه ايه هدفك ايه الحاجه اللي ممكن تقول عليها عايش عشانها ايه طموحك واملك والجولز اللي عايز تحققها ؟

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري, Boda 20, مصطفى مصطفى و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ما مكتوب كده عايش ليه ايه هدفك ايه الحاجه اللي ممكن تقول عليها عايش عشانها ايه طموحك واملك والجولز اللي عايز تحققها ؟
حلو البوست دة بجد بحييك علي فكرتة ✌️✌️

انا عايشة حياة خاصة. روتينية جدا. اكل اشرب انام جنس سهر خروج دي حياتي. الخاصة.

حياتي العامة عملية جدا جدا جدا. شغلي رقم واحد. اهم من اي شئ ✌️
طموحي اعمل سلسلة فروع وابقي رقم واحد في مجالي 🤲

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى، Aymanx123 و Sylas
ولا في اي طموح ولا هدف
حياة روتينية جدا
كل يوم بصحا افطر و اقعد مع اهلي شوية
بستحمى و بروح الشغل اقضي الـ 8 ساعات
و اروح البيت اقعد ع الموبيل شوية و انام

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
حلو البوست دة بجد بحييك علي فكرتة ✌️✌️

انا عايشة حياة خاصة. روتينية جدا. اكل اشرب انام جنس سهر خروج دي حياتي. الخاصة.

حياتي العامة عملية جدا جدا جدا. شغلي رقم واحد. اهم من اي شئ ✌️
طموحي اعمل سلسلة فروع وابقي رقم واحد في مجالي 🤲
تسلمي علي الدعم
+ عاش انك عارف تفرقي بين حياتك العمليه وحياتك الخاصه حاجه زي ديه بتتطلب حد على درجه عاليه من النضج ربنايوفقك في حياتك وان شاء **** تحققي هدفك وطموحاتك كلها ♥️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Aymanx123 و مجنونة مطرقعة 😁😁
ولا في اي طموح ولا هدف
حياة روتينية جدا
كل يوم بصحا افطر و اقعد مع اهلي شوية
بستحمى و بروح الشغل اقضي الـ 8 ساعات
و اروح البيت اقعد ع الموبيل شوية و انام
احمدربنا علي الوقت الكويس اللي عايشه قدر اللحظات البسيطه اللي بتعيشها وفي نفس الوقت حاول تكتشف ذاتك اكتر يمكن تقدر تلاقي هدف او رغبه معينه ♥️

• عجبني
تسلمي علي الدعم
+ عاش انك عارف تفرقي بين حياتك العمليه وحياتك الخاصه حاجه زي ديه بتتطلب حد على درجه عاليه من النضج ربنايوفقك في حياتك وان شاء **** تحققي هدفك وطموحاتك كلها ♥️
مرسي جدا لك. وفعلا موضوع مميز بدون مجاملة مني صدقني 🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و Sylas
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁 و Aymanx123
مش عايش ولا حاسس اني عايش للاسف

• عجبني
مش عايش ولا حاسس اني عايش للاسف
في حد حكيم كده شوفتله كلام بيقول

عليك ان تستمتع بالمنعطفات الصغيره ، الي اقصي حد ،لانك ستجد هناك الاشياء الاكثر اهميه، اكثر مما ترغب فيه
يمكن انت في دروب دلوقتي بس متنفيش صفه انك عايش بسببه حتي لو انت واقع دلوقتي نفض نفسك وحاول تقوم علي رجلك تاني

• عجبني

عليك ان تستمتع بالمنعطفات الصغيره ، الي اقصي حد ،لانك ستجد هناك الاشياء الاكثر اهميه، اكثر مما ترغب فيه
يمكن انت في دروب دلوقتي بس متنفيش صفه انك عايش بسببه حتي لو انت واقع دلوقتي نفض نفسك وحاول تقوم علي رجلك تاني
بص هقولك حاجة خيبات الامل اللي حصلتلي من الأشخاص المقربة مني خلتني اتقفلت من الحياة نهائي

• محزن
التفاعلات: Sylas
ازاي يعني مش بتتعلم اكيد بعد تعليمك ليك هدف وهو الشغل وبعد الشغل الجواز. هي دي مش اهداف وطموح
اهداف وطموح روتينية لكن فعلا انا حاسس اني حد من غير روح بقالي فترة مش انا بقالي فترة مش حاسس باي حاجة لا جنس ولا عاطفة ولا اي حاجة ولا عارف اصلا بقوم من النوم ليه

@Aymanx123 مستني مشاركتك ياحبيبي الغالي 🙈🙈

• بيضحكني
بص هقولك حاجة خيبات الامل اللي حصلتلي من الأشخاص المقربة مني خلتني اتقفلت من الحياة نهائي
خلينا متفقين على حاجه بص انا مش من النوع اللي بيطبطب الحقيقه بس انت اكيد اكبر مني يعني عايز تقنعني انك لحد دلوقتي متوقعتش خيبات امل حتي لو من اقرب الناس ليك انا اينعم ممكن اكون مش مكانك بس انا عارف كويس اوي ان هلاقي خيبات امل من كلو حتي العيله وكلو هيجي عليه وقت وهيخذلني يعم ده حتي صحتي هتخذلني في يوم من الايام ارجع علي رجلك تاني يسطا محدش هيسندك غير نفسك انت لو مش قد الابتلاء مكانش نزل عليك

لكن صدقني انا شفت ايام صعبة كتير وعديت منها وعادي لكن بجد كل يوم بحزن فيه اكتر من اللي قبله
الاحساس بالوحدة صعب عليا بصراحة عشته سنين وماصدقت خرجت منها واتصدمت من جديد من وقتها لا عارف ارجع لوحدي ولا عارف اقرب من حد

ازاي يعني مش بتتعلم اكيد بعد تعليمك ليك هدف وهو الشغل وبعد الشغل الجواز. هي دي مش اهداف وطموح
مع احترامي ليكي بس لا ديه مش اهداف ومش طموحات ممكن الشغل اه وبرضو مش هقدر اعمم يعني كل واحد طموحه وأهدافه مختلفه عن الباقي بس بالنسبه لناس ديه حاجه ممكن تكون عاديه من سنن الحياه اصلا لولا الدوله بس والاحول اللي بنعدي بيها بقت تتشاف كا طموح لكن في الحقيقه ديه حقوق !

عايش عشان يوم من الايام اموت

• بيضحكني
التفاعلات: Ahmed al brans
لكن صدقني انا شفت ايام صعبة كتير وعديت منها وعادي لكن بجد كل يوم بحزن فيه اكتر من اللي قبله
الاحساس بالوحدة صعب عليا بصراحة عشته سنين وماصدقت خرجت منها واتصدمت من جديد من وقتها لا عارف ارجع لوحدي ولا عارف اقرب من حد
انا مصدقك اكيد بس الحياه مش وردي ديه حاجه لازم تتقبلها لازم تبقا عارفها كويس الحياه مش عادله ومش كل اللي هيبقا نفسك فيه هيحصل بالعكس اكبر حاجه انت خايف منها هي اول حاجه بتحصل انا كنت في مكانك وخدت طرق مختلفه وصلتني لحاجات مش حلوه وبما اني بعزك انا شايف مهمتي تجاهك اني مخلكش تروح الطرق ديه

انا عارف ان علي قد ما نصايحي ممكن تكون سوداوية بس ديه الواقع

مع احترامي ليكي بس لا ديه مش اهداف ومش طموحات ممكن الشغل اه وبرضو مش هقدر اعمم يعني كل واحد طموحه وأهدافه مختلفه عن الباقي بس بالنسبه لناس ديه حاجه ممكن تكون عاديه من سنن الحياه اصلا لولا الدوله بس والاحول اللي بنعدي بيها بقت تتشاف كا طموح لكن في الحقيقه ديه حقوق

انا مصدقك اكيد بس الحياه مش وردي ديه حاجه لازم تتقبلها لازم تبقا عارفها كويس الحياه مش عادله ومش كل اللي هيبقا نفسك فيه هيحصل بالعكس اكبر حاجه انت خايف منها هي اول حاجه بتحصل انا كنت في مكانك وخدت طرق مختلفه وصلتني لحاجات مش حلوه وبما اني بعزك انا شايف مهمتي تجاهك اني مخلكش تروح الطرق ديه
واوجع دماغي واقاوم الطرق دي ليه ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%