NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ديشا2108

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
عايز حل للتخيلات كنت فحل طول حياتي وعملت اللي محدش عمله حرفيا بس ليا سنتين بالظبط مش بيثيرني اي ست حتي لو عريانة ملط قدامي ..غير لما اتخيل مراتي مع فحل .بيكون اقوي من الفياجرا وبنيك اقوي واكتر من اي وقت وبجيب بايدي كتير ممكن ٥ مرات فاليوم غير كدا مابيقفش علي اي فيلم ولا اي واحدة

• عجبني
التفاعلات: الليدى دجاجه, 01Nigga, نياك بقوة و 3 آخرين
عايز حل للتخيلات كنت فحل طول حياتي وعملت اللي محدش عمله حرفيا بس ليا سنتين بالظبط مش بيثيرني اي ست حتي لو عريانة ملط قدامي ..غير لما اتخيل مراتي مع فحل .بيكون اقوي من الفياجرا وبنيك اقوي واكتر من اي وقت وبجيب بايدي كتير ممكن ٥ مرات فاليوم غير كدا مابيقفش علي اي فيلم ولا اي واحدة
مبروك عندك قابلية انك تكون ديوث. مرحب بيك فى عالم الدياثه

ولع بخور وحط فيه عين العفريت و....طيز الشرموطة ...وخير ما تقلقش

• بيضحكني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك، SHITOS_25 و كسك متعتى
الحق نفسك لان كده حتلافى نفسك بعد فتره حتى التخيلات مش نافعه

حاول أنه تجدد ف للجنس مع زوجتك أوضاع جديده اماكن جديدة جدد العلاقه بينكم عشان ما تلجأ للتخيلات دي او تستسلم لأمرك وأنه فيه بوادر تكون ديوث عليها

• حبيته
التفاعلات: ديشا2108
وقف جنس +تخيلات +اي حاجه تخص الجنس فتره و هتلاقي نفسك بقيت طبيعي

• حبيته
وقف جنس +تخيلات +اي حاجه تخص الجنس فتره و هتلاقي نفسك بقيت طبيعي
جرعه الدوبامين بقيت معتاده عقلق عايز كمان ف هيخليك تدور علي طرق تاني تزود بيها وانت وحظك هتتجر لايه 😂

• ماااشي
  • عجبني
حاول أنه تجدد ف للجنس مع زوجتك أوضاع جديده اماكن جديدة جدد العلاقه بينكم عشان ما تلجأ للتخيلات دي او تستسلم لأمرك وأنه فيه بوادر تكون ديوث عليها
تسلم تسلم بحب الناس العاقلة أنما المشكله مش عايز ارد علي العيال المخصيه اللي بتعلق المراهقين عشان الموضوع كبير عليهم للاسف لو جولي ايام زمان كنت ركبتهم بس تاب عليا

• بيضحكني
التفاعلات: Pourquoipas
جرعه الدوبامين بقيت معتاده عقلق عايز كمان ف هيخليك تدور علي طرق تاني تزود بيها وانت وحظك هتتجر لايه 😂
اول 3ايام هيكون الموضوع صعب و هيحس ب اعراض انسحاب زي الادمان بضبط بعد تقريبا 10او 20 يوم هيرجع طبيعي جداً بس الوحش هي ان ممكن مش يستحمل الفتره لان اعراض الانسحاب قويه و هو و ارادته بقا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ديشا2108 و Pourquoipas
  • بيضحكني
التفاعلات: ديشا2108 و Pourquoipas
اول 3ايام هيكون الموضوع صعب و هيحس ب اعراض انسحاب زي الادمان بضبط بعد تقريبا 10او 20 يوم هيرجع طبيعي جداً بس الوحش هي ان ممكن مش يستحمل الفتره لان اعراض الانسحاب قويه و هو و ارادته بقا
بالظبط والموضوع كله اراده ف الاول والاخر طابما هو حابب مستحيل يبطل

بالظبط والموضوع كله اراده ف الاول والاخر طابما هو حابب مستحيل يبطل
مش موضوع حابب موضوع ان في سبب اساسي لي مشكلته ي فراغ ف بيتخيل ي انو حاسس ب ملل في الاعلاقه ف بيجدد عن طريق مخيلتو و كده

• عجبني
مش موضوع حابب موضوع ان في سبب اساسي لي مشكلته ي فراغ ف بيتخيل ي انو حاسس ب ملل في الاعلاقه ف بيجدد عن طريق مخيلتو و كده
بتكلم علي انه بدا بالفعب ف التخيل وهو بيستمتع بده ومش عايز يبطل تقريبا ف لازم يوقف فورا

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش حابب ابدا بقيت وقت الشهوة بس بحب اشوف تعليقات بوستات دياثه وكدا لكن ولا عايز اكون كدا ولا أنا طبيعتي كدا طول حياتي بس بقت مسيطرة القصة دي معايا وعايز اطلع من أمامها بصراحه قرفان من نفسي

بتكلم علي انه بدا بالفعب ف التخيل وهو بيستمتع بده ومش عايز يبطل تقريبا ف لازم يوقف فورا
ايوه فعلاً لازم يوقف لان الموضوع ممكن يطور اكتر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%