NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

franko55

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا متجوز بقالي ٦ سنوات ومخلف المشكلة في العلاقة لبوس وبعمل كل حاجه وهي بتبقي عندها اثارة بس اول لما بتجيبهم بتفصل مني ومبقدرش ادخلها في المود تاني فبركب والتعامل وبجيبهم والموضوع خلص علي كدا عايز اعمل ليلة حمرا ومش عارف وفين وفين لما تعوز علاقة مع أن في حب فهل حد عنده علاج يزود الإثارة عندها أو حل للمشكلة دي
ملحوظة ياريت اللي عنده حل يتكلم وبلاش استزراف

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
حتى لو هى جابتهم من غير ما تدخله ؟
وبتتعب وتفرهد ولا خلاص كده فصلت معدتش بتتجاوب ولا بتعمل حاجه

اعتقد محتاج تزور طبيب

بص يا فرانكو .

التهؤ الجنسي والتجديد في العلاقة دة ركن أساسي في كل بيت زوجي عايز يعيش حياة أسرية وجنسية سعيدة .

بمعني .... بالبلدي كدة .

اشتري لانجري... برفيوم ... قولها قبل بمدة أنك نفسك فيها ومشتهيها ... قولها مجهزلك مفاجأة حلوة ... بس اللبسي اللبس كذة يكون لبس هي عارفة أنه بتاع سكس ... والاهم الكلام الكلام الكلام ....من الاخر أضعف نقطة عندنا الوداااان. بنحب نسمع كلام حلو حتي ولو انت شايف أنه ملوش لزمة .

اخيرا كلامي عن زوج وزوجة ... اوكي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نورالشام, mezoo2210, أحمد السويسي و 3 آخرين
بص يا فرانكو .

التهؤ الجنسي والتجديد في العلاقة دة ركن أساسي في كل بيت زوجي عايز يعيش حياة أسرية وجنسية سعيدة .

بمعني .... بالبلدي كدة .

اشتري لانجري... برفيوم ... قولها قبل بمدة أنك نفسك فيها ومشتهيها ... قولها مجهزلك مفاجأة حلوة ... بس اللبسي اللبس كذة يكون لبس هي عارفة أنه بتاع سكس ... والاهم الكلام الكلام الكلام ....من الاخر أضعف نقطة عندنا الوداااان. بنحب نسمع كلام حلو حتي ولو انت شايف أنه ملوش لزمة .

بالظبط. اتفق معاكي

بص يا فرانكو .

بمعني .... بالبلدي كدة .

كلامك صحيح بس هي ممكن تقعد مدة طويلة متفكرش في الحاجه يعني غالبا ممكن في الشهر نعمل مره وممكن كل شهريين اشتريتها لانجيري وبردو من قبل ما دخلو اول لما تجيبهم تفصل

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بص يا فرانكو .

بمعني .... بالبلدي كدة .

مظنش ان دها الموضوع المقصود لان الراجل بيقول ان بيكون فيه اثاره اصلا كلامك جميل لو فيه نقص فى الاثارع
كلامك صحيح بس هي ممكن تقعد مدة طويلة متفكرش في الحاجه يعني غالبا ممكن في الشهر نعمل مره وممكن كل شهريين اشتريتها لانجيري وبردو من قبل ما دخلو اول لما تجيبهم تفصل
طب كلمتها فى الحوار ده قبل كده وفهمتها ان زى ما انتى اتبسطتى انا كمان عاوز استمتع وانا بحب كذا كذا طب انتى ناقصك حاجه او بتحبى حاجه معينه كده يعنى

مظنش ان دها الموضوع المقصود لان الراجل بيقول ان بيكون فيه اثاره اصلا كلامك جميل لو فيه نقص فى الاثارع

طب كلمتها فى الحوار ده قبل كده وفهمتها ان زى ما انتى اتبسطتى انا كمان عاوز استمتع وانا بحب كذا كذا طب انتى ناقصك حاجه او بتحبى حاجه معينه كده يعنى
اتكلمت معاها كتير وأنها حتي مبقتش مهتمية بيا بقي اهتمامها للبيت والأولاد وبردو نفس الكلمتين الدنيا صعبة وحاضر لحد لما شكيت في نفسي دي حتي مش مهتمية بشكلها

اتكلمت معاها كتير وأنها حتي مبقتش مهتمية بيا بقي اهتمامها للبيت والأولاد وبردو نفس الكلمتين الدنيا صعبة وحاضر لحد لما شكيت في نفسي دي حتي مش مهتمية بشكلها
حاسس بيك يا اخويا كسم مشاغل الحياه الوضع عندى قريب منك كده بردو

وهنسكت علي كده
هتعمل ايه هو دكتور ايه ده اللى هتروحله تقوله مراتى بتجيبهم وتفصل ولا هى هتروح لدكتور تقوله كده ازاى

هتعمل ايه هو دكتور ايه ده اللى هتروحله تقوله مراتى بتجيبهم وتفصل ولا هى هتروح لدكتور تقوله كده ازاى
في علي النت لبان وشكولاته بيقولوا بتزود الإثارة سمعت عنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا فرانكو .

بمعني .... بالبلدي كدة .

انا معاكي ف كل كلمة قولتيها بس للأسف تجربتي معاها كانت بائت بالفشل لانها كان عاوزة وقت ما هي تحتاج فقط وفضلت اعمل كل حاجة زي ما قولتي واكتر وف الاخر قالتلي انا الجنس مش ف دماغي اصلا ووقت ما اعوز بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%