NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز حل بدون هبد

A

Anonymous (d4e3)

ضيف
دلوقتى انا مارست مع حد سالب فون وهوه حاول ينكنى وانا اتجوبت معاه بس كان عادى كلام من غير اى حاجه من سعتها وانا مش عارف اتلم على خرمى وبياكلنى جامد وحاسس ان ف ميه بتنزل منه وعايز ادخل اى حاجه فيه عسان يهدى شوية وخايف الموضوع ياثر عليا قدام و لما اتجوز حد عندو حل ضرورى؟

• عجبني
  • هممم
التفاعلات: الوقح و Metnak Momes
دلوقتى انا مارست مع حد سالب فون وهوه حاول ينكنى وانا اتجوبت معاه بس كان عادى كلام من غير اى حاجه من سعتها وانا مش عارف اتلم على خرمى وبياكلنى جامد وحاسس ان ف ميه بتنزل منه وعايز ادخل اى حاجه فيه عسان يهدى شوية وخايف الموضوع ياثر عليا قدام و لما اتجوز حد عندو حل ضرورى؟
متع نفسك يغالي بس خلي بالك

حاول تنسي اللي حصل

• عجبني
التفاعلات: فلفل 🌶
انا حاسس انى واهم نفسي ولا اى رايكم؟

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي و Alessandro Massimo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انت نفسك بس خايف تتاثر بس اكيد هتتاثر فلو عاوز تبعد ابعد احسن ليك

• عجبني
حاببها ولا مش حاببها
هوا حل واحد. و كلمه واحده ابعد عنها و انسي اللي حصل
ممكن تيجي خاص لو تقدر تفدنى ف الموضوع ده؟

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
بص انت فعلا نفسك من جواك عايز بس خايف و مقلق تتأثر بكدا
أنا أعرف كتير بيبقي موجب و لما تهيجه و تحاول معاه تخليه سالب بيهيج علي كدا و بيبدل مكانه من موجب لسالب و بيبقي حابب يجرب و يكون مكان السالب تحت زبر و يجرب

• عجبني
بص انت فعلا نفسك من جواك عايز بس خايف و مقلق تتأثر بكدا
أنا أعرف كتير بيبقي موجب و لما تهيجه و تحاول معاه تخليه سالب بيهيج علي كدا و بيبدل مكانه من موجب لسالب و بيبقي حابب يجرب و يكون مكان السالب تحت زبر و يجرب
ممكن تيجي خاص

كلمني انا كنت زيك وبقيت كويس

• عجبني
التفاعلات: الوقح
مين فيكم اللى كان سالب؟، انت ؟، روحى يا بيضة اتناكى و اتمتعى و ادلعى وخدى حقوقك الإنسانية كاملة ... اتناكى. و اتبسطى

• بيضحكني
التفاعلات: #basim17 كسه اكبر من كسمه
ابعتلي خاص ضروري

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%