NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

FPunish3r

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بصو يجدعان انا دلوقتي داخل ع 20 سنة وانا قعدت فترة مبطل العادة وكدا الحمد لله انا دلوقتي حرفيا الشهوة بقت بتضاعف معايا بحاول اتماسك بس انا حاسس ان الحوار زاد حتى الاحتلام لما بيحصل بقوم عايز تاني بس بحاول امسك نفسي دلوقتي بقا بقيت بفكر ف حاجات غريبه فشخ مثلا مبهيجش غير لما افكر مثلا اني اني*ك من ورا وبقيت بهيج على حاجات غريبه ف الطبيعي انا مكنتش بهيج منها اصلا وانا مبهزرش و**** الكلام بجد ف انصحوني يجدعان ب**** علشان انا م عايز اقع تاني

• عجبني
التفاعلات: Sara738
بصو يجدعان انا دلوقتي داخل ع 20 سنة وانا قعدت فترة مبطل العادة وكدا الحمد لله انا دلوقتي حرفيا الشهوة بقت بتضاعف معايا بحاول اتماسك بس انا حاسس ان الحوار زاد حتى الاحتلام لما بيحصل بقوم عايز تاني بس بحاول امسك نفسي دلوقتي بقا بقيت بفكر ف حاجات غريبه فشخ مثلا مبهيجش غير لما افكر مثلا اني انيك من ورا وبقيت بهيج على حاجات غريبه ف الطبيعي انا مكنتش بهيج منها اصلا وانا مبهزرش و*** الكلام بجد ف انصحوني يجدعان ب**** علشان انا م عايز اقع تاني
بتهيج انك بتحب نيك الطيز عادى جدا دى حاجه مش وحشه ب لو للبنت مش ولاد وانا زيك على فكره بس للاسف بعمل العاده🥲💔🤦🏻‍♂️

دا عادي بسبب الحرمان هتحس انك عايز تعمل اي حاجه تفضي شهوتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصو يجدعان انا دلوقتي داخل ع 20 سنة وانا قعدت فترة مبطل العادة وكدا الحمد لله انا دلوقتي حرفيا الشهوة بقت بتضاعف معايا بحاول اتماسك بس انا حاسس ان الحوار زاد حتى الاحتلام لما بيحصل بقوم عايز تاني بس بحاول امسك نفسي دلوقتي بقا بقيت بفكر ف حاجات غريبه فشخ مثلا مبهيجش غير لما افكر مثلا اني انيك من ورا وبقيت بهيج على حاجات غريبه ف الطبيعي انا مكنتش بهيج منها اصلا وانا مبهزرش و*** الكلام بجد ف انصحوني يجدعان ب**** علشان انا م عايز اقع تاني
اشغل نفسك و متقعدش لوحدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%