NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز جواب من حد فهمان

A

Anonymous (9d47)

ضيف
كدا طيزي مفتوحة ؟ E-AA3m5-Xs-AEr-AZE

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: islam19, alaa10, Egyptian walfe و 10 آخرين
مفتوحه من زب صغير محتاجه زبي دي

• عجبني
التفاعلات: ghost_ghost
صاحب الخرم ياجى برايفت

انتا بتلعب فيها لاكن متنكتش

• أتفق
التفاعلات: The_Wander
بص يا صاحبي حتي لو مش مفتوحة بس الي اعرفة ان الي ينظف الصالون يبقي مستني جيران تزورة يعني كدة كدة انتا مستني تتفتح ب اللمعان الي انتا فية دا

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: loly loly، الجوهري و Seko80
لا خالص. بس هو احا ازاي من غير شعرايه كده

هو أنت المفروض اللي تعرف نفسك لو مفتوح يعني تنكت أو لا فيرجن
هذا على حسب علمي بمعنى كلمة مفتوح يمكن أكون مخطئ

بص يا صاحبي حتي لو مش مفتوحة بس الي اعرفة ان الي ينظف الصالون يبقي مستني جيران تزورة يعني كدة كدة انتا مستني تتفتح ب اللمعان الي انتا فية دا
ولو نضافه شخصيه يبق مستنى حد

لا مش مفتوحة من علاقة
لكن باين طبعاً إن ملعوب فيها 😅

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ولو نضافه شخصيه يبق مستنى حد
مفيش نظافة شخصية بيتحلق فيها شعر الطيز يا صاحبي بتفرق عايز نظافة شخصية بتحلق شعر العانة و لو عندك مشاكل و مش بيتكون عندك ناصور بتحلق الشعر الي حوالين الخرم مش اكتر غير كدة يبقي مش نظافة شخصية تبقي منيكة

احا بجد
انت منتظر نقولك اتناكت ولا لا 😂😂😂

لو كل الطيوز كانت كده زي طيزك... كان كثير من الفحول سابوا النسوان وجم لحد عندك، أصل خرمك يجنن.. لو وشك حلو حتعمل عمايل في الشباب يا مجرم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: MM011 و Shylad91
مفيش نظافة شخصية بيتحلق فيها شعر الطيز يا صاحبي بتفرق عايز نظافة شخصية بتحلق شعر العانة و لو عندك مشاكل و مش بيتكون عندك ناصور بتحلق الشعر الي حوالين الخرم مش اكتر غير كدة يبقي مش نظافة شخصية تبقي منيكة
اقصد الى حوالين الفتحه انا فاهمنى للتطهر والنظافه فقط +مش انا الى منزل السؤال مجهول لا انا لقيت كومنتك فارديت عليه مش انا الى منزل السؤال

دى عاوزة تتاكل قبل ما تتفتح

اقصد الى حوالين الفتحه انا فاهمنى للتطهر والنظافه فقط +مش انا الى منزل السؤال مجهول لا انا لقيت كومنتك فارديت عليه مش انا الى منزل السؤال
بالظبط دا الي بتكلم فية

كلامك فل يا باشا

• أتفق
التفاعلات: The King👑
كلمني خاص هقولك حل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%